Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Joo sinänsä ei haittaa jos vaan esiintyjä itsessään osaa luoda tarpeeksi hyvä persoonan, ja omasta mielestäni Suvi Teräsniska on miellyttävä persoona tuohon ohjelmaan. Paljonhan toki on kiinni siitäkin miten muut artistit esittää näitä biisejä, voihan se olla että joku Mikko Kuustonen tai Lauri Tähkä vetävät oikein hienosti jonkun Suvin biisin.Jokaisella kaudellahan on mukana ollut noita iskelmälaulajia, jotka ei tosiaan itse omia biisejään ole tehnyt. Tuo ei minun päätäni vaivaa.
Mutjoo, kokonaisuutena vähän vaisu kattaus. Toki omat musiikilliset mieltymykset ovat ehkä vähän erilaiset kuin mitä tässä formaatissa pääasiassa on, mutta ei voi mitään. Jos saisin itse valita ketä mukana olisi, niin kattaus olisi ehkä tällainen:
Marco Hietala
Tarja Turunen
Elli Haloo
Samu Haber
J. Karjalainen
Suvi Teräsniska
Jätin pois nyt sellaisia ketä siellä on jo ollut. Joo ei tule varmaan ikinä tapahtumaan tällaisella kokoonpanolla Vain Elämää (toki jos formaatti jatkuu niin yksittäisinä esiintyjinä varmaan kaikki pl. Hietala ja Teräsniska tämän vuoden jälkeen on ihan mahdollisia), mutta jos olisi vapaat kädet ja resurssit niin tällaisen tekisin itse.