Stig: Lista Hämähäkkimiehen vihollisista
Jos tästä ohjelmasta joka vuosi yksi tavallaan ponkaisee uudestaan tähtiin, niin taitaa olla tänä vuonna Jannika B? Eilinen esitys mielestäni luokkaa huikea! Ja sama sen pyyntö biisin kanssa.
Tuo oli kyllä ihan huikea versio, tykittelen sitä tässä nytkin taustalla, samalla siivoilu sujuu kuin tanssi:) Mulle tulee sellainen junnuaikojen transsi tuosta, Faithless -henkistä tykitystä, jotku savuiset päättymättömät reivit. Aijjai. Ihmettelen ketjussa yleisesti ilmenevää Jannika B:n dissaamista, onhan tuo nyt vetänyt keskimäärin hiton hyvin. Jos vertaa jotain Jenni Vartiaista yms.Jos tästä ohjelmasta joka vuosi yksi tavallaan ponkaisee uudestaan tähtiin, niin taitaa olla tänä vuonna Jannika B? Eilinen esitys mielestäni luokkaa huikea! Ja sama sen pyyntö biisin kanssa.
Tyhmä kysymys, mutta mistäköhän alkaen artistit ovat saaneet päättää ketkä tuolla ohjelmassa noita biisejä esittävät? Ymmärrän nämä Nylon Beat-tyyppiset vedot Erinin vetona ja sen, että otetaan joku tyyppi feattaamaan, mutta tuo ”Ylpön” eilinen veto oli kyllä kaikkien aikojen pohjanoteeraus, kundi kun itse lähinnä hillui mukana kun tämä joku nobody yritti vetää itselleen monin verroin liian haastavaa biisiä...
Jos tästä ohjelmasta joka vuosi yksi tavallaan ponkaisee uudestaan tähtiin, niin taitaa olla tänä vuonna Jannika B? Eilinen esitys mielestäni luokkaa huikea! Ja sama sen pyyntö biisin kanssa.
Onhan tässä joo vähän eri meininki nykyään kun silloin ekalla kerralla ku Erin leikkeli jotain vaatteitaan että sais uuden lookin kuudennelle päivälle ku ei ollu ottanu tarpeeksi vaatteita mukaan ja Cheek meinas kompastua räsymattoon ja törmätä pöytään kun huusi niin vimmalla tinakenkätyttöä. VilleGalle tais joskus neljännellä kaudella keksiä pakottaa sen toisenkin uunon yhteen esitykseen mukaan, ja nyt on joka toisessa esityksessä mukana joku vitun varalaulaja tai beatboxaaja tai stadionin valot tai vittu mölisevä Jari Sarasvuo/joku ukulelea rämpyttävä nätti pitkätukkapoika. No, kehitys kehittyy.
Hyvä kausi ollut kyllä. Mariska on kyllä jäätävä täti, räppäri ja tangokuningatar ja poplauluautomaatti ja ties vaikka ja mitä. Karmee hippi se kyllä on, en jaksais tommosta maailmanparanteluvimmaa ja runonlausuntaa oikeessa elämässä, se onkin varmaan ainoa syy miksi emme jo ole naimisissa ja 38 oman ja 75 adoptoidun lapsen vanhempia.
Vähän huolettaa että pysyykö Herra Ylppö kasassa, se on ollu jotenkin tosi poissaoleva parina viime päivänä, tais olla Veskun veistotunnilta ihan fyysisestikin poissaollut. Liekö päässä tuntunut tuttuja prakaamisen merkkejä ja siksi kaveri jättäytynyt enempi taka-alalle ja hiljaiseksi. Sääli, oon tykänny Ylpöstä, ei se oo ollu yhtään semmonen takakiree taidepässi mimmonen luulin sen olevan.
Jannikakin sai ohjelman avulla listaykkösensä, joo piti hilata se medialta aiemmin piilossa pidetty tytär siihen vähän avittamaan, mutta nyt ei tarvii kotona kuunnella Tonin vittuiluja että mites monta listaykköstä sulla olikaan, mulla on 29, sulla tais olla nolla, eli mee tiskaa äläkä selitä mistään että nyt on mun vuoro tehdä lauluja, sinun paskalauluilla ei tuoda tähän taloon yhtään leipäpalaa, toisin kuin minun, olen musiikin kuningas, herra, hidalgo. Nyt voi Jannikakin pamauttaa Martan pöytään ja sanoa että hei sinä vitun kaljupää, meilläkin on yks ykkönen että mee sinä imuroimaan tai muuten vaihdan sut Herra Ylppöön tai Samuli Putroon tai johonkin muuhun laulavaan kaljupäähän, teitähän tässä maassa riittää, minuja on vain yksi plus kuusituhatta muuta toistemme kopiota mutta niillä muilla Jenneillä ja Eveliinoilla ja Sanneilla ja Annapuilla ei oma 5-vuotias lapsi laula kertsiä!
En usko, että ihme toistuisi vielä 37 kertaa, vaikka huutaisi jokaista maailman jumalaa.
Ei siellä mitään jumalaa todellakaan huudeltaisi, vaan @FASlapsen nimeä
Muuten allekirjoitan tämän tekstin, mutta pakko tuottaa pettymys tuon Mariskan suhteen. Ilmeisesti tämä hänen ainoa lapsi on jonkin sortin ihme, koska lapsen saanti piti olla mahdotonta, eli adoptiolapsilla pitäisi mennä.
En usko, että ihme toistuisi vielä 37 kertaa, vaikka huutaisi jokaista maailman jumalaa.
Eikös siinä ole pitänyt tökkiä vähän muullakin kuin neuloilla, vai onko mulla jäänyt joku ihmiskunnan kehitysaskel opiskelematta/huomaamatta...Naisena tarkennan vielä ihan pikkasen. Tästä tuli johonkin huuhaa-ryhmään someenkin tekstiä. Akupunktio oli tuo ihmehoito, jolla saikin yhtäkkiä odotuksen käyntiin.
Eikös siinä ole pitänyt tökkiä vähän muullakin kuin neuloilla, vai onko mulla jäänyt joku ihmiskunnan kehitysaskel opiskelematta/huomaamatta...
Huh - meinasin jo säikähtää... Silti, mun emäntä ei nyt ainakaan vuoteen saa mennä akupunktioon, jottei tuu mitään yllätyksiä.Juu toki piti. Ilmeisesti lapsen isän kanssa eivät enää yhdessä ole, mutta huoltajuus selkeää yhteispeliä kuitenkin.
Huh - meinasin jo säikähtää... Silti, mun emäntä ei nyt ainakaan vuoteen saa mennä akupunktioon, jottei tuu mitään yllätyksiä.
PS. Mariska kuuluu mun suosikkeihin artistina ja sanoittajana - edelleen.
Sosiaalisen median perusteella Ylppö tais tissutella leirin ajan enemmän tai vähemmän, joten ehkä miestä ei vain päästetty pienissä pöhnissä koneiden ääreen. Tämä toki vain yks teoria.Vähän huolettaa että pysyykö Herra Ylppö kasassa, se on ollu jotenkin tosi poissaoleva parina viime päivänä, tais olla Veskun veistotunnilta ihan fyysisestikin poissaollut. Liekö päässä tuntunut tuttuja prakaamisen merkkejä ja siksi kaveri jättäytynyt enempi taka-alalle ja hiljaiseksi. Sääli, oon tykänny Ylpöstä, ei se oo ollu yhtään semmonen takakiree taidepässi mimmonen luulin sen olevan.
Tai sitten valitsi tuon laulajan siksi, että saisi Mariskan alkuperäisen biisin suuremmalle soitolle. Minä ainakin olen kuunnellut tuota alkuperäistä biisiä muutaman päivän aikana useampaan otteeseen, ennen viime perjantaita en edes tiennyt koko biisistä (vaikka kuinka JÄTTIHITTI olikin).Ehkä naiivia ajatella, mutta kun Ylppö arvostaa Mariskaa kovasti ja valitsi nyt hittibiisin, niin ehkä paine siitä että pilaa hitin tai vähintäänkin epäonnistuu, ääni ei sovi jne. vaikutti siihen, että halusi tuohon "varman" laulajan. Ei siis rahan takia, vaan Mariskaa kohtaan tuntevansa kunnioituksen vuoksi. :D
Toki nuo vetää usein omalla tyylillään, mutta olisi mukava saada lisää yllätyksellisyyttä mukaan. Korisevan vedossa odotin, että seuraavassa kertsissä se pomppaa pystyyn ja vetää korkealta ja kovaa. Ehkä seuraavassa sitten.