Vain elämää – viihdeohjelma

  • 562 894
  • 3 073

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Nopeasti tsekattuna ihan ookoo vetoja todellakin. Nätisti sanottuna niin kerrankin Wirtasen muijan veto oli ihan jees. Korisevasta diggasin myös, jos jotain pitää mainita erikseen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ensi viikolla on vähiten odottamani päivä, koska en osaa nimetä etukäteen yhtään herra Ylpön kappaletta. Toisaalta sieltä voi tulla koviakin vetoja, sillä eilisistä Mariskan päivän versioista en muista kuulleeni ennen alkuperäistä kappaletta Kiitos, mutta Koriseva teki siitä erittäin hienon ja koskettavan tulkinnan. Muita Mariskan päivän koskettavia oli ainakin Stigin Kukkurukuu.

Eilen vasta avautui, että Mariska on ihan uskomaton mimmi. Omien kappaleiden lisäksi hän on tehnyt muille todella kovia hittejä (esimerkiksi Jenni Vartiaselle). Toki tiesin tästä etukäteen, mutta silti Mariskan suuruus rupeaa vasta pikkuhiljaa avautumaan.
 
Viimeksi muokattu:

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Tyhmä kysymys, mutta mistäköhän alkaen artistit ovat saaneet päättää ketkä tuolla ohjelmassa noita biisejä esittävät? Ymmärrän nämä Nylon Beat-tyyppiset vedot Erinin vetona ja sen, että otetaan joku tyyppi feattaamaan, mutta tuo ”Ylpön” eilinen veto oli kyllä kaikkien aikojen pohjanoteeraus, kundi kun itse lähinnä hillui mukana kun tämä joku nobody yritti vetää itselleen monin verroin liian haastavaa biisiä...

Muuten hieno päivä, Mariskan on syytä saadakin ansaitsemaansa kunniaa musiikillisen monilahjakkuutena ja yhtenä kovimmista sanoittajista!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mice

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos tästä ohjelmasta joka vuosi yksi tavallaan ponkaisee uudestaan tähtiin, niin taitaa olla tänä vuonna Jannika B? Eilinen esitys mielestäni luokkaa huikea! Ja sama sen pyyntö biisin kanssa.
 
Olisihan se tavallaan hienoa jos näistä sielunsisaruksista Mariskakin raahauttaisi lauteille vaikka Pepe Willbergin esittämään Ylpön päivän biisiä, ja keskittyisi itse napatanssimaan taustalla. Katsojalle tässä ajatuksessa on toki paljon potentiaalia, mutta artistilta artistille välittyvä henkilökohtainen tunne saattaisi jäädä laihaksi.

Eiköhän nämä vierailut tehdä tiukasti kanavan mainososaston, tuotantoyhtiön ja Jannika B:n miehen ohjauksessa. Artisti voi esittää ehkä ajatuksen, joka saatetaan hyväksyä siinä tapauksessa että vierailija ei ole esiintynyt edelliseen viiteen vuoteen kilpailevalla kanavalla, ja vastaavasti sitoutuu tuottamaan sisältöä yksinoikeudella Neloselle ja Suplaan seuraavat viisi vuotta.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulle tuli yllätyksenä, että Mariska on ainakin jonkin asteinen hihhuli. On näköjään kertonut kyllä uskostaan jo aiemmin esim. kirkon lehdissä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Jos tästä ohjelmasta joka vuosi yksi tavallaan ponkaisee uudestaan tähtiin, niin taitaa olla tänä vuonna Jannika B? Eilinen esitys mielestäni luokkaa huikea! Ja sama sen pyyntö biisin kanssa.

Tätä itsekin mietin. Toisaalta esim. Ylppö saattaa saada kirjavuutta kuuntelijoihin. Tuossa hyvät puolensa, mutta myös vikansa...
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Jos tästä ohjelmasta joka vuosi yksi tavallaan ponkaisee uudestaan tähtiin, niin taitaa olla tänä vuonna Jannika B? Eilinen esitys mielestäni luokkaa huikea! Ja sama sen pyyntö biisin kanssa.
Tuo oli kyllä ihan huikea versio, tykittelen sitä tässä nytkin taustalla, samalla siivoilu sujuu kuin tanssi:) Mulle tulee sellainen junnuaikojen transsi tuosta, Faithless -henkistä tykitystä, jotku savuiset päättymättömät reivit. Aijjai. Ihmettelen ketjussa yleisesti ilmenevää Jannika B:n dissaamista, onhan tuo nyt vetänyt keskimäärin hiton hyvin. Jos vertaa jotain Jenni Vartiaista yms.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Tyhmä kysymys, mutta mistäköhän alkaen artistit ovat saaneet päättää ketkä tuolla ohjelmassa noita biisejä esittävät? Ymmärrän nämä Nylon Beat-tyyppiset vedot Erinin vetona ja sen, että otetaan joku tyyppi feattaamaan, mutta tuo ”Ylpön” eilinen veto oli kyllä kaikkien aikojen pohjanoteeraus, kundi kun itse lähinnä hillui mukana kun tämä joku nobody yritti vetää itselleen monin verroin liian haastavaa biisiä...

Nyt kun tuli kuunneltua uudelleen, niin olihan tuon solistin vedossa parannettavaa. Taisi olla aika paljon jännitystä mukana, toivottavasti.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Jos tästä ohjelmasta joka vuosi yksi tavallaan ponkaisee uudestaan tähtiin, niin taitaa olla tänä vuonna Jannika B? Eilinen esitys mielestäni luokkaa huikea! Ja sama sen pyyntö biisin kanssa.

Vesku Jokinen ja Klamydia ovat saaneet myös varmasti paljon uusia faneja tän kauden myötä. Esim. vaimoni ei tiennyt yhtään klamydian biisiä, eikä tykännyt ollenkaan. Nykyään soittolistalla useampia klamydian biisejä ja pyyntö saa jopa silmäkulmat kostumaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onhan tässä joo vähän eri meininki nykyään kun silloin ekalla kerralla ku Erin leikkeli jotain vaatteitaan että sais uuden lookin kuudennelle päivälle ku ei ollu ottanu tarpeeksi vaatteita mukaan ja Cheek meinas kompastua räsymattoon ja törmätä pöytään kun huusi niin vimmalla tinakenkätyttöä. VilleGalle tais joskus neljännellä kaudella keksiä pakottaa sen toisenkin uunon yhteen esitykseen mukaan, ja nyt on joka toisessa esityksessä mukana joku vitun varalaulaja tai beatboxaaja tai stadionin valot tai vittu mölisevä Jari Sarasvuo/joku ukulelea rämpyttävä nätti pitkätukkapoika. No, kehitys kehittyy.

Hyvä kausi ollut kyllä. Mariska on kyllä jäätävä täti, räppäri ja tangokuningatar ja poplauluautomaatti ja ties vaikka ja mitä. Karmee hippi se kyllä on, en jaksais tommosta maailmanparanteluvimmaa ja runonlausuntaa oikeessa elämässä, se onkin varmaan ainoa syy miksi emme jo ole naimisissa ja 38 oman ja 75 adoptoidun lapsen vanhempia.

Vähän huolettaa että pysyykö Herra Ylppö kasassa, se on ollu jotenkin tosi poissaoleva parina viime päivänä, tais olla Veskun veistotunnilta ihan fyysisestikin poissaollut. Liekö päässä tuntunut tuttuja prakaamisen merkkejä ja siksi kaveri jättäytynyt enempi taka-alalle ja hiljaiseksi. Sääli, oon tykänny Ylpöstä, ei se oo ollu yhtään semmonen takakiree taidepässi mimmonen luulin sen olevan.

Jannikakin sai ohjelman avulla listaykkösensä, joo piti hilata se medialta aiemmin piilossa pidetty tytär siihen vähän avittamaan, mutta nyt ei tarvii kotona kuunnella Tonin vittuiluja että mites monta listaykköstä sulla olikaan, mulla on 29, sulla tais olla nolla, eli mee tiskaa äläkä selitä mistään että nyt on mun vuoro tehdä lauluja, sinun paskalauluilla ei tuoda tähän taloon yhtään leipäpalaa, toisin kuin minun, olen musiikin kuningas, herra, hidalgo. Nyt voi Jannikakin pamauttaa Martan pöytään ja sanoa että hei sinä vitun kaljupää, meilläkin on yks ykkönen että mee sinä imuroimaan tai muuten vaihdan sut Herra Ylppöön tai Samuli Putroon tai johonkin muuhun laulavaan kaljupäähän, teitähän tässä maassa riittää, minuja on vain yksi plus kuusituhatta muuta toistemme kopiota mutta niillä muilla Jenneillä ja Eveliinoilla ja Sanneilla ja Annapuilla ei oma 5-vuotias lapsi laula kertsiä!
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Onhan tässä joo vähän eri meininki nykyään kun silloin ekalla kerralla ku Erin leikkeli jotain vaatteitaan että sais uuden lookin kuudennelle päivälle ku ei ollu ottanu tarpeeksi vaatteita mukaan ja Cheek meinas kompastua räsymattoon ja törmätä pöytään kun huusi niin vimmalla tinakenkätyttöä. VilleGalle tais joskus neljännellä kaudella keksiä pakottaa sen toisenkin uunon yhteen esitykseen mukaan, ja nyt on joka toisessa esityksessä mukana joku vitun varalaulaja tai beatboxaaja tai stadionin valot tai vittu mölisevä Jari Sarasvuo/joku ukulelea rämpyttävä nätti pitkätukkapoika. No, kehitys kehittyy.

Hyvä kausi ollut kyllä. Mariska on kyllä jäätävä täti, räppäri ja tangokuningatar ja poplauluautomaatti ja ties vaikka ja mitä. Karmee hippi se kyllä on, en jaksais tommosta maailmanparanteluvimmaa ja runonlausuntaa oikeessa elämässä, se onkin varmaan ainoa syy miksi emme jo ole naimisissa ja 38 oman ja 75 adoptoidun lapsen vanhempia.

Vähän huolettaa että pysyykö Herra Ylppö kasassa, se on ollu jotenkin tosi poissaoleva parina viime päivänä, tais olla Veskun veistotunnilta ihan fyysisestikin poissaollut. Liekö päässä tuntunut tuttuja prakaamisen merkkejä ja siksi kaveri jättäytynyt enempi taka-alalle ja hiljaiseksi. Sääli, oon tykänny Ylpöstä, ei se oo ollu yhtään semmonen takakiree taidepässi mimmonen luulin sen olevan.

Jannikakin sai ohjelman avulla listaykkösensä, joo piti hilata se medialta aiemmin piilossa pidetty tytär siihen vähän avittamaan, mutta nyt ei tarvii kotona kuunnella Tonin vittuiluja että mites monta listaykköstä sulla olikaan, mulla on 29, sulla tais olla nolla, eli mee tiskaa äläkä selitä mistään että nyt on mun vuoro tehdä lauluja, sinun paskalauluilla ei tuoda tähän taloon yhtään leipäpalaa, toisin kuin minun, olen musiikin kuningas, herra, hidalgo. Nyt voi Jannikakin pamauttaa Martan pöytään ja sanoa että hei sinä vitun kaljupää, meilläkin on yks ykkönen että mee sinä imuroimaan tai muuten vaihdan sut Herra Ylppöön tai Samuli Putroon tai johonkin muuhun laulavaan kaljupäähän, teitähän tässä maassa riittää, minuja on vain yksi plus kuusituhatta muuta toistemme kopiota mutta niillä muilla Jenneillä ja Eveliinoilla ja Sanneilla ja Annapuilla ei oma 5-vuotias lapsi laula kertsiä!

Muuten allekirjoitan tämän tekstin, mutta pakko tuottaa pettymys tuon Mariskan suhteen. Ilmeisesti tämä hänen ainoa lapsi on jonkin sortin ihme, koska lapsen saanti piti olla mahdotonta, eli adoptiolapsilla pitäisi mennä.
En usko, että ihme toistuisi vielä 37 kertaa, vaikka huutaisi jokaista maailman jumalaa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Muuten allekirjoitan tämän tekstin, mutta pakko tuottaa pettymys tuon Mariskan suhteen. Ilmeisesti tämä hänen ainoa lapsi on jonkin sortin ihme, koska lapsen saanti piti olla mahdotonta, eli adoptiolapsilla pitäisi mennä.
En usko, että ihme toistuisi vielä 37 kertaa, vaikka huutaisi jokaista maailman jumalaa.

Naisena tarkennan vielä ihan pikkasen. Tästä tuli johonkin huuhaa-ryhmään someenkin tekstiä. Akupunktio oli tuo ihmehoito, jolla saikin yhtäkkiä odotuksen käyntiin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Naisena tarkennan vielä ihan pikkasen. Tästä tuli johonkin huuhaa-ryhmään someenkin tekstiä. Akupunktio oli tuo ihmehoito, jolla saikin yhtäkkiä odotuksen käyntiin.
Eikös siinä ole pitänyt tökkiä vähän muullakin kuin neuloilla, vai onko mulla jäänyt joku ihmiskunnan kehitysaskel opiskelematta/huomaamatta...
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Eikös siinä ole pitänyt tökkiä vähän muullakin kuin neuloilla, vai onko mulla jäänyt joku ihmiskunnan kehitysaskel opiskelematta/huomaamatta...

Juu toki piti. Ilmeisesti lapsen isän kanssa eivät enää yhdessä ole, mutta huoltajuus selkeää yhteispeliä kuitenkin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Juu toki piti. Ilmeisesti lapsen isän kanssa eivät enää yhdessä ole, mutta huoltajuus selkeää yhteispeliä kuitenkin.
Huh - meinasin jo säikähtää... Silti, mun emäntä ei nyt ainakaan vuoteen saa mennä akupunktioon, jottei tuu mitään yllätyksiä.

PS. Mariska kuuluu mun suosikkeihin artistina ja sanoittajana - edelleen.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Huh - meinasin jo säikähtää... Silti, mun emäntä ei nyt ainakaan vuoteen saa mennä akupunktioon, jottei tuu mitään yllätyksiä.

PS. Mariska kuuluu mun suosikkeihin artistina ja sanoittajana - edelleen.

Joo itsekin säikyn ihan jo hierontaa, onneksi kannan hormonikierukkaa. Mutta jos tuo pettääkin hierojalla...

PS: itseen ei vain uppoa. Hyväksyn, että olen ehkä yksin mielipiteeni kanssa.
 

Hööty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Penguins
Vähän huolettaa että pysyykö Herra Ylppö kasassa, se on ollu jotenkin tosi poissaoleva parina viime päivänä, tais olla Veskun veistotunnilta ihan fyysisestikin poissaollut. Liekö päässä tuntunut tuttuja prakaamisen merkkejä ja siksi kaveri jättäytynyt enempi taka-alalle ja hiljaiseksi. Sääli, oon tykänny Ylpöstä, ei se oo ollu yhtään semmonen takakiree taidepässi mimmonen luulin sen olevan.
Sosiaalisen median perusteella Ylppö tais tissutella leirin ajan enemmän tai vähemmän, joten ehkä miestä ei vain päästetty pienissä pöhnissä koneiden ääreen. Tämä toki vain yks teoria.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Ehkä naiivia ajatella, mutta kun Ylppö arvostaa Mariskaa kovasti ja valitsi nyt hittibiisin, niin ehkä paine siitä että pilaa hitin tai vähintäänkin epäonnistuu, ääni ei sovi jne. vaikutti siihen, että halusi tuohon "varman" laulajan. Ei siis rahan takia, vaan Mariskaa kohtaan tuntevansa kunnioituksen vuoksi. :D
Tai sitten valitsi tuon laulajan siksi, että saisi Mariskan alkuperäisen biisin suuremmalle soitolle. Minä ainakin olen kuunnellut tuota alkuperäistä biisiä muutaman päivän aikana useampaan otteeseen, ennen viime perjantaita en edes tiennyt koko biisistä (vaikka kuinka JÄTTIHITTI olikin).
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pakko kehaista hieman tämän kauden keskustelujakin. Olen monta edelliskautta selannut Ruudusta ja kuunnellut lähinnä biisit, mutta nyt keskusteluissa esim. terveyttä käsitelty aika laajaltikin, Ylpöltäkin tiedossa tänään avautumista.

Onneksi Reino ei kuitenkaan enempää ole vaimoaan mainostanut.

Päässäni soi sen verran häiritsevästi Lista hämähäkkimiehen vihollisista, että toivottavasti joku tuon vetää.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Toki nuo vetää usein omalla tyylillään, mutta olisi mukava saada lisää yllätyksellisyyttä mukaan. Korisevan vedossa odotin, että seuraavassa kertsissä se pomppaa pystyyn ja vetää korkealta ja kovaa. Ehkä seuraavassa sitten.

Lainaanpa itsekkäästi itseäni ja 10.10 kirjoitettua ajatusta.

Ei tullut seuraavassa, mutta viimeisessä tuli. Hieno.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös