Uudet artistit julkaistu
Robin, Petra, Nikke Ankara, Irina, Olli Lindholm, Laura Voutilainen ja Samu Haber
Muuten annan kyllä peukun tälle, mutta eikö kiintiöräppärin paikalle löytynyt ketään muuta kuin Nikke Ankara? Muutenhan tuossa on oikein nimekäs kattaus ja itseäni kiinnostaa tuleva kausi kyllä ihan kivasti. Piti itse asiassa ihan tarkistaa, mutta Nikke Ankara oli tosiaan se tyyppi joka "katosi" ja sen jälkeen ilmoitti lopettavansa uransa, ja pian lopettamisen jälkeen teki comebackin. Tässä välissä moni ihminen mietti ainoastaan että kuka vittu on Nikke Ankara?
Noh, kai silläkin on just ja just sen verran biisejä että muut voi kerran ne esittää, mutta mikään hirmuisen pitkä ura tuolla kaverilla ei kuitenkaan taida olla takana. Vissiin yhden levyn tainnut julkaista?
Omat suosikit on Robin ja Samu Haber, ja myös Petra mahtuu listalle hyvin. Yöstä ja Olli Lindholmista voi olla montaa mieltä, mutta kyllähän silläkin bändillä on paljon hittejä joita tuolla esittää ja monia hyviäkin biisejä löytyy, ja itse asiassa olisi ihan mukavaa jos Yöltä jätettäisiin nämä 2000-luvun biisit kokonaan rauhaan tuolla ja otettaisiin käsittelyyn 80- ja 90-luvun materiaalia, sieltä löytyy nimittäin oikeasti erittäin hyviä biisejä ainakin omaan makuun.
Yöllä, Robinilla, Irinalla ja Tiktakilla on kova valikoima kotimaisia hittibiisejä ja Sunrise Avenuella ulkomaisia hittibiisejä. Voutilaisellakin löytyy jotain, Ankara nyt on huti mutta räppäri pitää olla mukana joten menkööt. Hyvä kattaus, en valita.
Sunrise Avenue on itselleni ollut aina hyvin yhdentekevä bändi, mutta Haber on joka tapauksessa loistava haku ja mielenkiinnolla odotan miehen kommentteja Saksan valloituksesta ja toivottavasti kaverin IFK-faniuskin saa vähän ruutuaikaa. Petra tuli aivan puskista ja on itselleni se mieluisin yllätys, Tiktak oli kova juttu nuorempana.
Näistä kahdesta aikalailla samaa mieltä, toki itse tykkään joistain Sunkkareiden biiseistäkin ja Haberista pidän kyllä laulajana, esiintyjänä ja tyyppinä muutenkin, asiallisen oloinen kaveri. Tiktak-Petra tosiaan sitten erittäin kova haku ja ylläri, bändihän on ollut lopettaneena jo 10 vuotta joten mitenkään erityisen kuluneesta kasvosta ei voida puhua, ja tähän kun lisää sen hittien määrän bändiltä niin kelpaa.