No niin, ensimmäinen PO - viesti tänä vuonna. Aluksi täytyy sanoa, että en olen ole lukenut koko ketjua läpi vaan lähinnä alkuselaillut. Itse koko kaudesta on jäänyt minulle vähän etäinen maku, ehkä johtuu minun varusmiespalvelusta, jonka takia en ole päässyt seuraamaan kaikkia pelejä. Ylihuomenna kuitenkin pääsee pois tästä firmasta, niin pääsee taas seuraamaan lätkää.
Moni pitää HPK:ta selkeänä ennakkosuosikkina. Pääsinhän se helposti jatkoon, kun taas HIFK taapersi SaiPan kanssa. Toisaalta, onhan tuolla HPK:lla noita hyviä maalivahteja kaksin kapppalein, kun HIFK:lla on yksi "Lundell", joka on ikuisesti tuomittu. Oli miten oli, niin yksi asia minulla on mielessä niin, se on muistaakseni legendaarisen JHag:n lausaudus siitä kuinka HIFK häviää aina ne varmat pelit, mutta jotenkin aina voittaa kun se on tuomittu häviöön vailla mitään mahdollisuuksia.
Emme ole nähneet HIFK:ta vielä parhaimmillaan ja uskon, että tässä ottelusarjassa etenkin keskiviikkona sekin asia korjataan. Sarja tulee olemaan toki tiukka, mutta loppujen lopuksi HIFK sen vie. SaiPa sarjalla ei ole niin suurta vaikutusta, kuin ihmiset haluavat antaa ymmärtää.