Välieräsarja 2004-2005 Jokerit-HPK

  • 64 513
  • 594

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
HPK jätti kyllä vaisun kuvan itsestään. Jokerit oli pelottavan hyvä, kurinalainen, uhrautuva. Ehkä jotain kertoo Jantusen heittäytyminen kiekon eteen. Uskon että Jokerit voittaa tänä vuonna mestaruuden. On se Jortikka ihmemies :)

Onnea Jokereille ja kannattajille. Minä painun tästä viettämään lätkäkesälomaa mm-kisoihin asti, välillä tietysti finaaleita vilkuillen. Eiköhän siellä nähdä huippukiekkoa. Kaksi parasta joukkuetta vastakkain, siitä ei ole epäilystäkään.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Vakio
Eihän se koskaan ole.

Ei ainakaan minun mielestäni, kuten varmasti hyvin tiedät.

Viestin lähetti Vakio
No, eiköhän me olla molemmat samaa mieltä, että mestaruuteen olisi kiva päättää tämä kausi?

Ehdottomasti, ei mitään syytä uskoa etteikö se voisi toteutua, varsinkin jos käyrä jatkuu samanlaisena.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti mixu
Kyllä mua se ottaa päähän että kun pelataan kauden tärkeimpiä pelejä niin varovaisuus menee kaiken yli ja fyysisen kiekon TÄYDELLINEN puuttuminen pelistä eliminoidaan ilmeisesti Jortikan mahtikäskyllä.
Kyllä se jotain kertoo myös että katsomot on lähes puolityhjät.
Jotain on jäänyt jääkiekosta ymmärtämättä silloin jos fyysisyys tyystin unohdetaan sillä se kuuluu jääkiekkoon ja esimerkiksi Nhl:ssä taklataan sitä enemmän mitä pidemmälle kausi etenee.
Mitä pidemmälle kausi menee sitä enemmän arvostaa Penttiä ja erästä iltaa raumalla maaliskuussa 2005.

Mene nyt takaisin sinne Hietsuun rantalentopallojen keskelle, järjestäkää vaikka aikanne kuluksi siellä joku ultrafyysinen joukkotappelu niin kaikilla on taas parempi mieli.

Tämä 3.peli oli Jokereiden huonoin peli näissä pudotuspeleissä ja tässä pelissä Jokerit ei pelannut edes lähellä sitä tasoa mille se kykenee eli siinä mielessä pelin haukkuminen on ok, mutta kokonaiskuvan kannalta on aivan turha porata sillä niin Kärpät kuin Jokeritkin on koko kautta katsoen kaksi liigan parasta, nopeinta ja taitavinta joukkuetta ja nämä kaksi osasivat parhaiten hyödyntää omia vahvuuksiaan, eikä näiden joukkueiden pasmat seonneet oman erinomaisuuden ihailuun kuten eräällä ultrafyysisellä ylilyönti automaatilla.

Kerrotko muuten mixu kuinka monessa kotiottelussa sillä ultramielenkiintoisella IFK:lla olikaan yli 8500 katsojaa?

Jos jotain sanoisi itse otsikon aiheeseenkin niin Jokerit otti yllättävän selkeästi paikan finaalissa vaikka sarjaan mahtui yksi umpi surkea esityskin. Jokereiden kokemus ja kylmäpäisemmät ratkaisut käänsivät sarjan meille vaikka Kerho ensimmäisen pelin uinumisen jälkeen saikin koneensa käyntiin silti se jokin Kerholta edelleen puuttui. Silti kiitokset Kerholle hyvästä ja rehdistä sarjasta ja onnea pronssipeliin vaikka tiedän että se ei teitä suuremmin tällä hetkellä kiinnostakaan.

Sitten ei muuta kuin nylkemään näädät.
 

Jeffrey

Jäsen
Viestin lähetti Designer
Kerho oli harmittavan vaisu tässä ottelusarjassa, eikä tosissaan kyennyt haastamaan Jokereita. Siksikin on yllättävää nähdä muutamien Jokerifanien reaktiot; omasta menestyksestä ei iloita, vaan tärkeintä on vittuilla hävinneille. Mikäs siinä, jos se on se oma tyyli. Erotutte kyllä joukosta kuin paskat tikusta.

Jos mä saan tarkentaa.. Niin mitäs me ollan jo saavutettu.. Toki on mukavaa menestyä niin hyvin, että pääsee finaaliin, mutta ei se vielä riitä, tai ainakaan mulle. Täytyy sanoa, että olin viimekauden jälkeen hemmetin tyytyväinen meijän peliin kärppä sarjassa ja siihen millä materiaalilla me pystyttiin haastamaan se kärppien materiaali mikä heillä oli.. Sillon me mun mielestä menestyttiin, vaikka sarja hävittiinkin. Näiden kolmen näkemäni Hpk matsin perusteella me ei olla vielä saavutettu mitään. Toki ihan hyvä mieli on finaali paikasta, mutta ei vielä läheskään hyvä kun viime keväänä voitetuista kärppä otteluista..


Enemmänkin mua ihmetyttää kuinka jotkut kerho kannattajat keskitty tän playoffs sarjan alla enemmän Jokereiden mollaamiseen kun omaan joukkueeseensa.. Mä en nyt halua alkaa haukkumaan kerho faneja. Mun mielestä tunteet ja kuumat keskustelut kuuluu lätkään ja playoffseihin. Ihmetyttää vaan tapa millä jotkut kerho kannattajat ilmaisivat itseään tällä foorumilla ennen kyseistä sarjaa. Kaikki Jortikasta paapominen... Olisiko käynyt niin, että jotkut kerho kannattajat leijuivat liian korkealla voitetun tps sarjan jälkeen ja uskoivat ihan tosissaan, että Jokerit on helposti kaadettavissa? Eikös joku fiksu mies joskus sanonut, että "pahin virhe on aliarvioida vastustaja". Eli en halua olla vahingon iloinen (tai ainakaan hirveän) mun mielestä vaan on kiva sammuttaa se kaikki uho joka oli verrastettavissa noihin naapureiden toimiin..

Itse ottelu sarjasta sen verta, että kerho oli jotenkin yllättävän kesy... Lauantaina hämeenlinnassa Hpk oli ihan ok, mutta noin muutoin jäi aika laimee maku. Kiitos Jokerit! Ja tästä on hyvä jatkaa...

Onnea vielä Kerholle pronssi peliin... (hymiöitä kait)
 

Jeffrey

Jäsen
Viestin lähetti mixu
Kyllä mua se ottaa päähän että kun pelataan kauden tärkeimpiä pelejä niin varovaisuus menee kaiken yli ja fyysisen kiekon TÄYDELLINEN puuttuminen pelistä eliminoidaan ilmeisesti Jortikan mahtikäskyllä.
Kyllä se jotain kertoo myös että katsomot on lähes puolityhjät.
Jotain on jäänyt jääkiekosta ymmärtämättä silloin jos fyysisyys tyystin unohdetaan sillä se kuuluu jääkiekkoon ja esimerkiksi Nhl:ssä taklataan sitä enemmän mitä pidemmälle kausi etenee.
Mitä pidemmälle kausi menee sitä enemmän arvostaa Penttiä ja erästä iltaa raumalla maaliskuussa 2005.

Ja oli siellä hyvää se että liike oli mainiota mutta mitä siitä jos se käytetään taitoluisteluun päästä päähän.

Keksisit hei jotain muuta ajan kuluks... Toi jääkiekosta puhuminen ei selvästikkään sovi sulle... Mä pistän sulle tohon alle lainaukse. Ja mä toivon, että sä ottaisit siitä mallia..

Hei kuule! Tässä tulee uutisia puolueettomalta taholta: Liiga saa OIKEASTI arvoisensa finaalin. Sarjan kaksi parasta joukkuetta kohtaavat finaalisarjassa, jossa tullaan pelaamaan JÄÄKIEKKOA. Tästä nautimme myös me sivulliset jääkiekon ystävät, eikä vähiten siksi että nämä kaksi parasta joukkuetta pelaavat taidokasta kiekkoa. Ulkopuolisen kannalta on myös hienoa että ei ole olemassa mitään ennakkosuosikkia. Nuo joukkueet ovat lähtökohdiltaan niin tasaiset että kumpi tahansa voi juhlia mestaruutta.

Nimimerkiltä Birkku helvetin hyvää tekstiä.. Jatka samaa rataa...
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Jeffrey
Enemmänkin mua ihmetyttää kuinka jotkut kerho kannattajat keskitty tän playoffs sarjan alla enemmän Jokereiden mollaamiseen kun omaan joukkueeseensa.. Mä en nyt halua alkaa haukkumaan kerho faneja. Mun mielestä tunteet ja kuumat keskustelut kuuluu lätkään ja playoffseihin. Ihmetyttää vaan tapa millä jotkut kerho kannattajat ilmaisivat itseään tällä foorumilla ennen kyseistä sarjaa. Kaikki Jortikasta paapominen... Olisiko käynyt niin, että jotkut kerho kannattajat leijuivat liian korkealla voitetun tps sarjan jälkeen ja uskoivat ihan tosissaan, että Jokerit on helposti kaadettavissa? Eikös joku fiksu mies joskus sanonut, että "pahin virhe on aliarvioida vastustaja". Eli en halua olla vahingon iloinen (tai ainakaan hirveän) mun mielestä vaan on kiva sammuttaa se kaikki uho joka oli verrastettavissa noihin naapureiden toimiin..
No haloo nyt vaan. Tämä kaikki jälkilällätys vain osoittaa, kuinka pikkuprovot sitten kuitenkin olivat enemmän kuin vain mitättömiä pikkuprovoja.

Kyllä itsellänikin oli vakaa usko siihen, että Kerho sarjan hoitaa, mutta ei täällä varmasti kukaan (puhun tosin vain omasta puolestani) vakavissaan ole uskonut helppoon voittoon. Ja kun olette sellaisen kuvan kerran saaneet, niin olette (ette tietenkään kaikki) kyllä justiinsa niin uunoja kuin arvelinkin.

Eikä minua ainakaan jaksa tuo lällätys edes ärsyttää pätkääkään, lähinnä säälittää. Tosin tiesin mitä tuleman pitää, mikäli tappio tulee. Eli antaa palaa vaan ja jatkakaa sarjan aikana mielen sopukoihin tulleiden traumojen purkamista.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Perättömiä väitteitä!

Viestin lähetti Jeffrey
Enemmänkin mua ihmetyttää kuinka jotkut kerho kannattajat keskitty tän playoffs sarjan alla enemmän Jokereiden mollaamiseen kun omaan joukkueeseensa

Niin, itse en oikein käsitä mistä moinen hullunkurinen ajatus on päähäsi pätkähtänyt.

Korostaisin, että mollaaminen ja kriittinen arvioiminen on täýsin ja kristallinkirkkaasti eri asia. Otetaanpa esimerkki.

Itse esimerkiksi nostin pöydälle Jokerivalmentaja Jortikan sopimussekoilut perustuen nimenomaan koviin faktoihin, jotka jokainen voi tarkistaa psykologiaa käsittelevistä teoksista.

Itse Jortikan toimet on selvitetty lukemattomissa erillisissä medioissa, joista vastaavat kulloisenkin median päätoimittajat.

Asiain tässä valossa en oikein ymmärrä, mihin perustuu väitteesi, jonka mukaan kerhokannattajat keskittyivät mollaamaan Jokereita ko. sarjan aikana.

Täältä tähän
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Jeffrey
Jos mä saan tarkentaa.. Niin mitäs me ollan jo saavutettu.. Toki on mukavaa menestyä niin hyvin, että pääsee finaaliin, mutta ei se vielä riitä, tai ainakaan mulle.
No sitä tarkoitin, että pudotuspelisarjan kun voi joko voittaa tai hävitä, ja vain voittajan voi sanoa menestyneen. Ahdasmielisesti siis tungin kommenttini tarkoittamaan vain tätä välieräsarjaa. Siinä olet oikeassa, ettei finaalipaikka vielä kunnolla täytä menestyksen merkkejä joukkueelle, joka tähtää mestaruuteen. Jos voitettu välierä toisi massun täyteen, niin finaaleissa tulisi turpaan aivan varmasti.

Siinäpä se.

Niin, ja tämä keskusteluhan selkeästi osoittaa, minkälaisiin tyyppeihin ne pikkuprovot ja uhot osuvat kipeimmin. Sinänsä hassua, kun sama kaava toistuu vuodesta toiseen.
 

Pasanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Näinkö täällä aina käykäykäykäy

Eipä ollut kummoinen sarja.
Ensimmäisessä pelissä oli munaa, mutta ne oli löysiä kananmunia. Ei voi noin paljon antaa tasoitusta vaikka vain Jokerit vastassa onkin.

Toinen peli olikin taistelua, vaikka jotkut Jokrufanit pelin radiosta nähneenä päättelivät että selvä peli, niin kyllä meilläkin oli hyvät mahkut voittaa. Jokeripakiston tulivoima oli kohdillaan, ja hyvällä joukkueella on yleensä tuurikin puolellaan. Tai sitten Eskelinen varmisteli ens kauden Jokerisopparia ohjaamalla kiekon omiin? Sarja ratkesi tähän tappioon.

Kolmannessa pelissä ei nähty ihan huipeaa peliä, taisi kerhon miehiä vähän jänskättää. Lopussa oli vielä tsargat mutta yv oli luokatonta.

Metron ja Jarnan nollaamisessa onnistuttiin mutta laajasta Jokerimateriaalista löytyi kovia ratkaisijoita. Varsinkin viivamiehissä oli eroja, kerhon vedot jäivät turhan usein siihen ekaan mieheen. Maalivahtiosastolla taas Thomas välillä imutteli, mutta ratkaisuhetkillä esitti aikas vakuuttavia torjuntoja. Norosen piikkiin ei oikein voi maaleja laittaa, mutta osan niistä olisi voinut ehkä ottaa.

Dumarit onnistuivat aika hyvin, muutamia helpohkoja jäähyjä tuli mutta kai ne aika tasan menivät. Täällä jotkut ovat syyttäneet kerhoa kahvaamisesta, pakko laittaa vastasyytös: pellehypyt. Metro oli enemmän turvallaan kun pystyssä, Variksen lentoonlähtö eilen jäi mahalaskuksi, Nortti "kamppasi", oliko Dahlman; tästä ei puuttunut edes nilkkaojennukset. Kai kerholaisetkin kalasteli, niistä ei puhuta. Ja olihan törkeä maalinsiirto, todella pelin hengen vastaista toimintaa. Ikuinen pelikielto olisi paikallaan. Ihme ettei Jortsu mittauttanut vielä mailoja, on se niin epäurheilijamainen porukka.

Mutta, ettei totuus unohdu: Parempi meni jatkoon ilman selittelyjä. Olisin odottanut kerhon antavan kovemman vastuksen, mutta varmasti jokereiden hyvä puolustuspelaaminen sai kerhon vaikuttamaan aseettomalta.

Ps. Se on hyvä että pääsee täällä häviäjille lällätteleen, eipähän töhri seiniä tai potki mummoja. Kyllä se niin on että uhoaminen on paras tehdä jälkikäteen, tietää paremmin tilanteen eikä voi olla väärässä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Vakio
Ei turhaa väheksytä Jokerien erinomaisia esityksiä. Nyt pelataan kovilla panoksilla ja ollaan oltu helvetin hyviä. Nautitaan siitä. Niitä ihmisiä tulee riittämään, jotka väheksyvät suorituksiamme, meni niin tai näin.

Ei väheksytä, sillä paikka finaalissa on aina onnistumisen tulos. Ja pitää muistaa, että Jokerit ei todellakaan ollut ennakkosuosikki playoffien alkaessa. Silti sanoisin edelleen kuten eilen, että HPK:ta vastaan varsinkin viimeinen ottelu oli suhteellisen köyhää pelaamista myös Jokereilta. Aivan kuten Filppula ja Jortikkakin ottelun näki. Hyvä niin, sillä paukkuja jäi varastoon. Kärpät on paljon kovempi vastus kuin HPK tai Ilves. Eilisillä otteilla ei Kärppiä nyljetä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Birkku
puolueettomalta
Minusta alkaa olla jo pikkuhiljaa huolestuttavaa jos itse kuvittelet olevasi puolueeton Kerhon ollessa kyseessä.

Tällä kertaa asiaa se ei muuta. Kauden kaksi selvästi parasta joukkuetta ovat finaaleissa. "Ennätystasainen" kausi ei todellakaan ollut, hyvin harvoin on ollut 2 noin selvästi muista erottuvaa joukkuetta. Veivät runkosarjaa miten tahtoivat, löysäten lopussa päästäen Kerhon ja HIFK:n pisteiden valossa lähemmäs.

Ainoa henkilökohtainen saavutus oli se että psyykkasin Metropolitille 0+0 koska huusi minulle 'fuck off'. Missä on Muukkosen puhelinnumero?

Tämän ottelusarjan siis voitti parempi. Totta helvetissä silti harmittaa ankarasti. En pysty analysoimaan että oliko TPS todella paska vai pelasiko Kerho nyt sitten Jokereita vastaan huonommin. Ottelusarjasta ei sitten tullut sellainen että sitä vuosien päästä muistellaan. Ei tuloksellisesti eikä muutenkaan. En kyllä huomannut mitään pässejä ja naruja kentällä, Jatkoajassa kylläkin. Sinänsä se ja sama, tukkaan tuli ja parempi jatkaa.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onnittelut Jokereille ansaitusta finaalipaikasta. Ei ollut Kerholla tässä ottelusarjassa juuri nokan koputtamista. Pidän Jokereille peukkuja finaaleissa, vaikka tuskin niitä kovin tarkasti tulee seurattua.

Pronssi on värimme! Toistohuumoria parhaimmillaan.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Twite
Minusta alkaa olla jo pikkuhiljaa huolestuttavaa jos itse kuvittelet olevasi puolueeton Kerhon ollessa kyseessä.

Etkö usko että asenteita VOI muuttaa. Voin kertoa että minulla ei tällä hetkellä ole mitään ns. "inhokkia" liigassa. Minä en yksinkertaisesti jaksa tuhlata energiaa siihen että toivoisin jonkun tappiota. Finaalissa toivon että parempi voittaa. On muuten hyvä toive koska tietää sen toteutuvan (:
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti cobol
Silti sanoisin edelleen kuten eilen, että HPK:ta vastaan varsinkin viimeinen ottelu oli suhteellisen köyhää pelaamista myös Jokereilta. Aivan kuten Filppula ja Jortikkakin ottelun näki.

Tästä olen samaa mieltä, mutta oli myös paha rako, koska vastustaja oli veitsi kurkulla ja pelasi parhaan pelinsä. Kuten Jortikkakin totesi, joukkueelta oli ilmeisesti vähän lataus mennyt yli ja se näkyi huonohkona liikkeenä alusta asti. Silti esitys oli viimeistä 10 minuuttia lukuunottamatta varsin hyvin hanskassa. Kovan joukkueen merkki sekin, että voitto otetaan noin tiukassa paikassa vähän huonommallakin pelillä.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Twite
En pysty analysoimaan että oliko TPS todella paska vai pelasiko Kerho nyt sitten Jokereita vastaan huonommin.

En minäkään tuota pysty analysoimaan, mutta ihan puhtaasti sarjataulukkoa tuijottamallakin näkee, että Jokerit oli runkosarjan kakkonen ja TPS kuudes. Jokerit keräsi paljon enemmän pisteitä ja oli koko kauden TPS:ää selvästi parempi ja etenkin materiaaliltaan leveämpi joukkue.

Marginaalit olivat HPK-TPS sarjassa kuitenkin suhteellisen pieniä. Minusta ei näillä perusteilla ollut mitenkään yllätys, että Kerho ei Jokereille pärjännyt, etenkin kun kotietu oli Jokereilla.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Birkku
Hei kuule! Tässä tulee uutisia puolueettomalta taholta: Liiga saa OIKEASTI arvoisensa finaalin. Sarjan kaksi parasta joukkuetta kohtaavat finaalisarjassa, jossa tullaan pelaamaan JÄÄKIEKKOA. Tästä nautimme myös me sivulliset jääkiekon ystävät, eikä vähiten siksi että nämä kaksi parasta joukkuetta pelaavat taidokasta kiekkoa. Ulkopuolisen kannalta on myös hienoa että ei ole olemassa mitään ennakkosuosikkia. Nuo joukkueet ovat lähtökohdiltaan niin tasaiset että kumpi tahansa voi juhlia mestaruutta.

Onnittelut Kärpille, Jokereille sekä molempien faneille finaalipaikasta. Teille on tulossa hyvät bileet. Pitäkää hauskaa ja nauttikaa täysillä finaalitunnelmasta.

Liiga saa arvoisensa finaalin? Hyvät bileet? Mikä finaalitunnelma?

Eipä olisi uskonut, että eilen oli katkolla SM-liigan finaalipaikka. Katsojia 8500, Kerho-faneja ehkä 20 (säälittävää), ja tunnelma kuin kirkossa. Neljäsosa istuimista tyhjillään. Jokereiden fanikatsomo esiintyi ensimmäisen kerran minun mielestäni edukseen, kun keskittyivät jopa pääosan ajasta omien kannustamiseen, siitä ainoa plussa, mutta muu osa hallista ei juuri edes taputtanut, saatika huutanut. Ikävää SM-liigan tunnelman kannalta, ettei ylivoimaisesti kiinnostavin joukkue päässyt finaaliin, eikä edes välieriin.
 

Filosofem

Jäsen
Re: Näinkö täällä aina käykäykäykäy

Viestin lähetti Pasanen
Tai sitten Eskelinen varmisteli ens kauden Jokerisopparia ohjaamalla kiekon omiin?
Eikös Eskelinen tullut matsin loputtua moikkaamaan meidän fanikatsomoa? Tiedä sitten, että tykkäsikö niin paljon rinkelisateesta vai mitä..
Viestin lähetti Jermu
Ikävää SM-liigan tunnelman kannalta, ettei ylivoimaisesti kiinnostavin joukkue päässyt finaaliin, eikä edes välieriin.
Joo, todellinen harmi. Kylläpä kaikkia harmittaa. Otan osaa.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Ei väheksytä, sillä paikka finaalissa on aina onnistumisen tulos.

Toki onnistumisen, mutta jotenkin jäi mielikuva, ettei Jokerit ole joutunut ollenkaan vielä venymään. Ilves kaatui kävellen ja Kerho hölkäten. Kärppiä vastaan pitää jo juosta. Jokerit pesi Ilveksen ennenkaikkea taidossa ja Kerhon leveydessä. Kärpillä on niitä molempia. Ehkä jopa enemmän, kuin Jokereilla. Siksi Jokereille ei riitä pelkkä onnistuminen. Sen tulee pelata ns nappiin.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Jermu
Ikävää SM-liigan tunnelman kannalta, ettei ylivoimaisesti kiinnostavin joukkue päässyt finaaliin, eikä edes välieriin.

No on se ikävää hei. Mutta koittakaa nyt hei päästä sen yli. Ei Sm-liigassa kilpailla Jatkoaikaan kirjoitettujen viestien määrästä, vaan Kanada-maljasta.

-TommyT-
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti Vakio

Marginaalit olivat HPK-TPS sarjassa kuitenkin suhteellisen pieniä. Minusta ei näillä perusteilla ollut mitenkään yllätys, että Kerho ei Jokereille pärjännyt, etenkin kun kotietu oli Jokereilla.

Samoilla linjoilla. Jälkeenpäin voi kiittää HPK:ta siitä että tiputtiin... Olisi ollut nöyryyttävä saada Jokereilta nenään 3-0. Aina pitää löytää jotain positiivistä.

Eurokossun verran sympatiaa Jokerileiriin! Voittakaa finaali ja allekirjoittanut humaltuu kerran.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Eilen oli loistava tilaisuus katsella telkkarista sekä sm-liigan välieriä (narrit-HPK) ja myöhemmin elitserienin 2. finaalipeliä.

En olisi uskonut, mutta kyllä Frölunda-Färjestad oli huomattavasti enemmän sitä lätkää mistä minä pidän. Räiskettä ja ryminää ja helvetisti tilanteita ja yleisön mahtava (jatkuva) kannustus.

Hjördis-areenalla käydyssä pelissä en muista nähneeni juuri minkäänlaista kontaktia joukkueiden välillä. Narrit olivat tuossa surkeassa pelissä vähemmän surkea kuin tosi-surkea HPK.
Onko tämä todellakin sm-liigan huippua? Jessus mitä skeidaa ja missä oli yleisö? (En kaipaa lukuja myydyistä lipuista).
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Rontti
No haloo nyt vaan. Tämä kaikki jälkilällätys vain osoittaa, kuinka pikkuprovot sitten kuitenkin olivat enemmän kuin vain mitättömiä pikkuprovoja.

Eikä minua ainakaan jaksa tuo lällätys edes ärsyttää pätkääkään, lähinnä säälittää.

Tuntuis se kuittailu uppoavan sinnekkinpäin...

Itsehän en edes yritä kieltää etten olisi vittuuntunut joidenkin kerhohenkisten ns. turenkihuumoripitoisista provoiluista, mutta vittuunnun yleensäkkin elämässä helposti lapsellisuudesta ja idiotismista.

Olkaamme kaikki vaan rehdisti avoimia ja paljastetaan todelliset tunteemme, turha täällä on joidenkin ns. turenkilaishumoristien peitellä ärsyyntymistään kun kilometrien päähän näkee että vituttaa niin että ei veri kierrä.

Avoimen kommunikoinnin puolesta, Elton
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti HABS #11
Samoilla linjoilla. Jälkeenpäin voi kiittää HPK:ta siitä että tiputtiin... Olisi ollut nöyryyttävä saada Jokereilta nenään 3-0. Aina pitää löytää jotain positiivistä.


Paitsi että olisitte kohdannut Kärpät, jos olisitte nujertaneet Kerhon. No, kuokkaan sieltäkin olisi tainnut tulla.
 

Jokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Svante
Eilen oli loistava tilaisuus katsella telkkarista sekä sm-liigan välieriä (narrit-HPK) ja myöhemmin elitserienin 2. finaalipeliä.

En olisi uskonut, mutta kyllä Frölunda-Färjestad oli huomattavasti enemmän sitä lätkää mistä minä pidän. Räiskettä ja ryminää ja helvetisti tilanteita ja yleisön mahtava (jatkuva) kannustus.

Hjördis-areenalla käydyssä pelissä en muista nähneeni juuri minkäänlaista kontaktia joukkueiden välillä. Narrit olivat tuossa surkeassa pelissä vähemmän surkea kuin tosi-surkea HPK.
Onko tämä todellakin sm-liigan huippua? Jessus mitä skeidaa ja missä oli yleisö? (En kaipaa lukuja myydyistä lipuista).

Hyvä mies muuta Ruotsiin.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Viestin lähetti Vakio
Paitsi että olisitte kohdannut Kärpät, jos olisitte nujertaneet Kerhon. No, kuokkaan sieltäkin olisi tainnut tulla.

Mä puhuinkin finaalista... Ei vaan kärpäthän olisikin tullut vastaan ja turpaan olisi tullut sieltäkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös