Kaliforniasta torstaina palanneena laitan käymäni paikat järjestykseen.
1. Fatburger ja Wendy's
3. In-N-Out
4. Jack in the box
Jack in The Box?? Wtf? Sehan on tassa maassa lahinna naurunalainen laitos... Itse en osaa siihen sanoa kylla omaa mielipidettani, silla en kay tollasissa paikoissa. In-N-Out on ihan asiallinen, taytyy myontaa ja varmasti huomenna kayn piipahtamassa, kun Kaliforniassa kayn.
Tuossa ylla jotkut mainitsevat 5 Guysin. Kyseessa on superrasvaista, pahkinaoljyssa lilluvaa tarjontaa, joita olen testannut kahdesti. Viime kerrasta on ehka noin vuosi (aivan naapurissa on yksi 5 Guys) ja sen jalkeen tuli kylla niin paha olo kahdeksi paivaksi siita rasvasta/oljysta, etta jaa senkin puljun tuotteet syomati tulevaisuudessa. Burgerit ja ranskalais-annokset on kylla isoja, ei siina mitaan, mutta veikkaan, etta senkin lafkan tuotteet ovat nykyaan hyvin kaukana siita mista se joskus lahti. Niinhan kay aika usein.
Vaan sen takiahan noita on niin paljon ja kaikki hieman erilaisia, etta kaikille olisi jotain. Siis niille kaikille, jotka pikaruokaa syo.
Tasta tuli mieleen eilinen illanistujainen 4th of Julyn kunniaksi. Huh, tulipa syotya ja juotua. Naikkonen kenen luona oltiin juhlimassa, omistaa 38 Taco Bellia taallapain Amerikkaa. Kertoi, etta heidan target-ryhma on 18-24 vuotiaat miehet. Jos kayt 7 tai yli kertaa viikossa, niin olet high user. 5 kertaa ja olet medium user. Alle 5, niin olet satunnainen kavija. Itse pysyttelin siina keskustelussa hiljaisena, silla kerran kavin kyseisen lafkan pakeilla ja oli niiiiiiiin pashkaa "ruokaa", etta ei ole tarvinnut menna uudestaan. En toki ole tasta talle naiselle maininnut. Hanen mielestaan heilla on markkinoiden parhaat pikaruuat... Aha. Oli kylla mielenkiintoinen keskustelu, ei siina mitaan. Jalkeenpain kuulin, etta tama yksi vanhempi herrasmies, joka oli mukana seka naissa bileissa etta tuossa keskustelussa, oli Coca Colan entinen VP. Ei ihme, etta hanella oli mielenkiintoisia pointteja...
Itse tosiaan syon niin vahan pikaruokaravintoloissa, etta kun esim burgeri eteen tulee, niin se on tod nakoisimmin Vegasissa, jossa huippu-burgerravintoloita loytyy runsaasti. Parhaat meksikolaiset vastaavasti saa naista kulmakunnan "hole in the wall" puljuista, joissa oikeet meksikolaiset vaantaa todella hyvia erikoisuuksia.