Lähdin itse kolmannen erän puolivälissä pelailemaan vielä lautapeliä pojan kanssa ennen hänen nukkumaanmenoaan, kun totesin että tämä oli nyt tällä nähty. Joten olihan sitten lopputuloksen näkeminen järkytys, siinä viimeisen kympin aikana ilmeisesti oikein luovuttamalla luovutettiin.. ihan tarpeetonta ottaa ylimääräistä maaliero miinusta tuolla tavalla. Vaikka epäilinkin, että eilisen jälkeen tämän sorttinen peli oli odotettavissa koska eihän tämä muuten olisi meidän Ässät (ja kun huomioidaan myös vastustaja), niin en nyt toki silti ihan 0-7 tulosta tilannut. Etenkin kun ensimmäisen erän jälkeen, koska Ässät oli parempi, olin kuitenkin aika luottavainen että tämä hoidetaan ja tästä ei tule sellaista 0-1 tappiota ottelussa, joka olisi kaiken järjen mukaan pitänyt voittaa.. noh, oikeassa olin toki ainakin siinä asiassa *hymiö*
On se vain aina niin erikoista olla ässäkannattaja. Jollakin perverssillä tavalla tässä suorastaan uskoo, että kaudesta tulee ihan ok menestykseltään, koska nimenomaan kauteen jolloin menestytään suorastaan kuuluvat juuri tällaiset pelit.. vaikkakin tässä toki lopputulema oli ihan silkan luovuttamisen tulos, jolloin taas puhutaan anteeksiantamattomista asioista
On se vain aina niin erikoista olla ässäkannattaja. Jollakin perverssillä tavalla tässä suorastaan uskoo, että kaudesta tulee ihan ok menestykseltään, koska nimenomaan kauteen jolloin menestytään suorastaan kuuluvat juuri tällaiset pelit.. vaikkakin tässä toki lopputulema oli ihan silkan luovuttamisen tulos, jolloin taas puhutaan anteeksiantamattomista asioista
Viimeksi muokattu: