Nyt mennään oikeasti jo niin suossa että kiva-kiva-Harrikin olisi parempi vaihtoehto kuin nykyinen.
Sitäpaitsi, eiköhän näitä kenkimisiä olla nähty IFK:ssa jo tarpeeksi. Pentti on "kierrättänyt" seuran päävalmentajina kaikenkaikkiaan 11 valmentajaa aikakaudellaan, tuloksena yksi pronssi. Uskooko kukaan, että sillä kahdennellatoista valmentajalla saavutettaisiin jotain suurempaa Pentin aikakaudella?
Sitä paitsi nyt saa tämä valmentajaruletti loppua. Hävettää kun joka vuosi potkitaan joku pois. Ennen Penaa näin ei todellakaan ollut. Aamen...
Mitä Baxterille sitten voisi sanoa? Jos kerran miehen valmennusfilosofia on niin voimakkaasti puolustusvoittoinen, ettei karvaamista/taklaamista suvaita, ja on käsittääkseni ollut sellainen jo vuosien ajan, mihin se siitä muuttuisi, jos Pena tai joku muu antaa Baxterille mahtikäskyn: hyokkää! Jotenkin vain tuntuu, ettei se noin onnistu, Baxterilla kun ei ole minkäänlaista hyökkäyspelikirjaa. Baxter ei edes vaikuta hirveän fiksulta tyypiltä, niin noinkohan hyökkäysjääkiekon opettaminen miehelle onnistuisi noin vain?En myöskään kannata Baxterin potkuja, mutta jotain hänelle pitäisi tehdä/sanoa, että pelityyli muuttuisi. Olisi kiva, jos edes näyttäisi että vihaavat häviämistä.
Sitäpaitsi, eiköhän näitä kenkimisiä olla nähty IFK:ssa jo tarpeeksi.
Oletko ikinä tutustunut tiilastomatematiikkaan tai todennäköisyyslaskelmiin? Yksinkertaistan: Jos Kuopiolainen apina (kuvittele, että Kuopiossa on apinoita, vaikka nitä ei tietääkseni olekaan siellä) saa ratkaistavakseen kolmesta palasta koostuvan palapelin, eikä yhdellätoista ensimmäisellä kerralla onnistu muodostamaan niistä kuvaa, niin mikä on todennäköisyys, että se onnistuu kahdennellatoista kerralla?Sillä kuinka monta valmentajaa Pena on kenkäissyt ei ole mitään tekemistä Baxterin kanssa. Vai meinaat, että kun Mälkiälle annettiin monoa niin Baxterin on siitä hyvästä annettava tuhota koko joukkue taloutta myöden.
Oletko ikinä tutustunut tiilastomatematiikkaan tai todennäköisyyslaskelmiin? Yksinkertaistan: Jos Kuopiolainen apina (kuvittele, että Kuopiossa on apinoita, vaikka nitä ei tietääkseni olekaan siellä) saa ratkaistavakseen kolmesta palasta koostuvan palapelin, eikä yhdellätoista ensimmäisellä kerralla onnistu muodostamaan niistä kuvaa, niin mikä on todennäköisyys, että se onnistuu kahdennellatoista kerralla?
Oletko ikinä tutustunut tiilastomatematiikkaan tai todennäköisyyslaskelmiin? Yksinkertaistan: Jos Kuopiolainen apina (kuvittele, että Kuopiossa on apinoita, vaikka nitä ei tietääkseni olekaan siellä) saa ratkaistavakseen kolmesta palasta koostuvan palapelin, eikä yhdellätoista ensimmäisellä kerralla onnistu muodostamaan niistä kuvaa, niin mikä on todennäköisyys, että se onnistuu kahdennellatoista kerralla?
Täällä huudetaan Baxteria ulos tajuamatta mitä se merkitsee.
Hifkillä (Penalla) on valmiiksi katsottuna jo uusi ykkösvalmentaja joka tällä hetkellä patsastelee vaihtoaitiossa kakkosena eikä anna mitään tukea kun odottelee/toivoo Baxterin kenkäämistä jotta pääsisi ykköseksi, paikalle joka on hänelle luvattu.
OK. Oma ratkaisuni olisi vaihtaa se apina johonkin täysjärkiseen olentoon, ja katsoa, miten sen palapelin kokoaminen onnistuu sitten.Luultavasti erittäin pieni, mutta pienikin mahdollisuus on parempi kuin heittää koko palapeli roskiin. So simple.
Ja mitä JOS Raimo Summanen on saatavilla, mikä ei liene ollenkaan mahdottomuus JHagin ja cobolinkin vihjailujen perusteella? Ei riitä nimimerkille paukku?
Vai on Baxter tuhonnut myös talouden?Vai meinaat, että kun Mälkiälle annettiin monoa niin Baxterin on siitä hyvästä annettava tuhota koko joukkue taloutta myöden.
JOS Summanen olisi saatavilla niin mies kyllä kelpaa. Viime kaudella todella toivoin jo Raatoa Francisin paikalla mutta ei tullut. Mutta edelleen, en toivo potkuja ja perustelut olen antanut.
Summasesta vielä sen verran että muistelisin että näillä foorumeilla myös Summasta on syytetty liian puolustavasta pelaamisesta. Mestaruus narreissa tuli totaalipuolustamisella. Muistanko aivan väärin?? Samastahan nyt Baxteriä syytetään...
Niin olenkin ja siksi haluan ja olen halunnut vuosikausia että Matikainen heitettäisiin viiksistä vittuun pilaamasta Hifkin.Mä olen saanut käsityksen, että olet oikeasti huolissasi seurasta. Mutta et ilmeisesti olekaan, jos haluat antaa Baxterin jatkaa.
Aivan samaa mieltä Paukun kanssa! Minun mielestä peli näytti hyvältä tänään! Mitenköhän Heikkisen kävi?
Mestaruus narreissa tuli totaalipuolustamisella. Muistanko aivan väärin??
Täyttä paskaa. Kiva-Harrille ei todellakaan ole luvattu minkäänlaista ykköskoutsin paikkaa, joten jotain rajaa nyt paskanpuhumisellekin. Mä olen saanut käsityksen, että olet oikeasti huolissasi seurasta. Mutta et ilmeisesti olekaan, jos haluat antaa Baxterin jatkaa. Tänään se oli jokerit joka kärsi huikean taloudellisen tappion Baxterin vuoksi, kun hallissa oli tuskin 7000 katsojaa, mutta 4-5 kotiottelua vielä Baxterilla ja me ollaan kulutettu yhden päävalmentajan vuoden palkka.
Vai on Baxter tuhonnut myös talouden?
Jos osa pitkäaikaisista sponsoreista ilmoittaa jo kesällä lopettavansa yhteistyön niin kauan kuin tunareiden tunari Penaali jatkaa tehtävässään, niin onko sekin Baxterin vika?
Otetaas talteen tämä kirjoitus. Eli Jokereiden syyttävä sormi osoittaa nyt Baxteriin ja Baxter on syypää Jokereiden tämän päivän huonoon yleisömäärään? Mutta kuka tämän suuren syntipukin palkkasi, Isaksson?
Ei, mutta se, että yleisäkeskiarvo laskee 1000-1500 katsojalla on, ja se maksaa paljon. Ja siitä minä puhuin. Pena on muuten kahdessa vuodessa nostanut IFK:n omavaraisuusasteen 15:sta 62:een, mikä on taas huippuluokkaa. Joten taloudellinen tilanne on IFK:ssa tällä hetkellä erinomainen, nämä sponssikatoamiset ovat enemmän tai vähemmän satua. Mutta jokainen uskokoon mihin tahtoo.
Niin, mutta kukas se omavaraisuusasteen sinne 15%:n tiputti, menninkäinen, uuffo-mies?
Sen palkkasi Matikainen ja vitun huonosti palkkasi. Mutta en ymmärrä onko se joku synninpäästö Baxterille. Tarkoitat, koska se on Penan palkkaama niin jatkakoon maailman tappiin saakka?