Minun televisiollani ei ole asian kanssa mitään tekemistä, koska se koskee ihan kaikkia malleja. Minä en sorru tässä asiassa mihinkään sinun "mutku mä en nää" juttuihin vaan ihan faktoihin. Se ei siksi ole millään tavalla riippuvainen minun tai kenenkään muun televisioista tai siitä monenko TV:n kohdalla minä olen asian todentanut, voin kertoa että monen.No kukahan ne ominaisuudet maksaa? Ne jotka ostavat näitä parempia laitteita, ja kytkevät sitten kohinanvaimennukset ja muut toiminnot pois päältä. Kerros nyt mikä televisio sulla on? Jos siinä on 100hz paneeli, niin kerro myös paljonko valmistaja maksoi lisäresurssin laittamisesta, ja paljonko itse siitä maksoit?
Paljonko joku teknologia maksaa, paljon sen kehittäminen on maksanut yms. on liikesalaisuuksia. Jokainen aikuinen ja järjellinen ihminen tämän tietää. Jokainen joka myös tietää teknologiasta jotain, niin tajuaa sen että tuollainen lennosta tapahtuva kahden kuvan keskiarvojen laskeminen vaatii tehoa. Ensimmäiset 100hz parannukset tuli töllöihin tuossa 2000-luvun alussa ja silloin se oli aivan saatanan kallista, nykyään se on toki halvempaa koska tehot on kasvaneet halvoissakin piireissä julmetusti ja se koodaustyö on jo suureksi osaksi tehty.
Jos sinä et halua myöntää tosiasioita vaan alennut tälläiselle, "kerr nyt montako euroa se makso per TV" tyyliselle pellilylinjalle, niin ehkä parasta lopettaa tämä keskustelu tähän. Faktoja tiskiin sen edestä että nämä kuvanparannukset eivät toimi urheilua yms. nopeaa toimintaa katsellessa... jään odottelemaan. En pidätä hengitystäni. Pelatessa, elokuvia katsellessa yms. nämä kytkee jokainen järjellinen pois. Mutta katsoppas jääkiekkoa tai jalkapalloa, niin johan alkaa ero olemaan merkittävä.