Uusi televisio

• 791 913
  • 2 901

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole videopelaaja. Ihan TV:n katseluun tämä tulossa, olisi hienoa jos urheilu näkyisi sujuvasti.

Näissä telkkareissa niin paljon uutta / huomioitavaa ettei perässä pysy.

Kiva jos ehdit pari pointtia laittaa mitä välttää… tai vastaavasti suosituksia. Ei mua haittaa vaikka tonnilla selviäisi vaikka > 75” ostosta. Kiitos!
Sony 75"

Tuota voin suositella. Uhreilun katsomiseen ja kaikkeen muuhunkin erinomainen valinta.

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En itse ole mikään televisioexpertti, seurannut lähinnä noita kallimman pään Philipsejä.

Television osto on ikuinen kierre, aina on jotain huonoa ja vähällä lisäpanostuksella saisi jotain enemmän ja uudet mallitkin olisi juuri tulossa. Sellainen itselle hyvä kompromissi on se pääasia.

Lyöt jonkun koon/hinnan lukkoon, et katso hinnat alkaen malleja, alat selaamaan netistä valitsemasi televisiomallien arvioita ja vaikka Verkkokaupan käyttäjäkokemuksia. Sitten selaat millä hinnalla tuotetta on myyty esim. Verkkokaupan hintapuntarista ja lopuksi ostat jostain alennuksesta, joita on vähän väliä.

Kannattaa huomioida myös, että joskus saattaa vanhempi malli olla jopa parempi, tai uuteen ei ole ainakaan tullut merkittävää parannusta vuoden takaiseen muuta kuin hinnassa. Televisiomallit päivittyvät noin kerran vuodessa ja varsinainen kehitys ei välttämättä ihan sitä vauhtia niissä etene.

Lähinnä pelimaailmaan televisiot ovat nyt juuri murroksessa, koska HDMI 2.1:n myötä uusimmat konsolit voivat ottaa niistä kaiken irti peleissään.

Ihan Googlella saa jo hyvin listaa mistä kannattaa aloittaa tutkimukset:

Tonnin stiflojen verran (heh!) kiitoksia tästä viestistä! Luulen, että aika moni muukin hyötyy noista linkeistä.

Tonne meidän alakertaan se TV tulisi... loppujen lopuksi tulee tosi vähän tsiigattua telkkaria eli tavallaan aika turha hankinta (yläkerrassa on TV) mutta kai sinne joku pitää hommata, sopisi siihen tilaan aika hyvin. Vaimolle kun tästä ideasta vähän vihjailin niin kommentti oli tyyliin "onkohan siinä oikein mitään järkeä?!?" ;D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy