Kyllä, kuva hyvä, toiminta itsessään hyvä, mitä nyt välillä heittää Netflixistä pihalle tuosta vain. Sovellusvalikoima on suppea vs. Samsung. Näinkin tärkeät sovellukset kuin Urho TV, SmackDown (vai onko vain WWE) jne löytyy kyllä. Kyllähän tuolla näkee Australian säätiedotukset ja Etelä-Korean uutiset, mutta Katsomoa, Ruutua, Spotifya ei listalta löydy. YLE Areena, Netflix ja YouTube on ainoat tarpeelliset sovellukset mitä omaan ruutuun on tarjolla.Itse olen sitä mieltä, että jos ostaa älytelevision niin ostaa Samsungin. Sampsalta löytyy Yle Areena, Ruutu, Katsomo ja käytännössä kaikki parhaat sovellukset. Noihin älyominaisuuksiin kannattaa tutustua, kun tuota telkkaria miettii. Nimimerkillä: superpettynyt Sonyyn.
Kaverin Samsungia jonkin verran kokeilleena, järjestelmä ehkä vaatii vähän enemmän perehtymistä ja opiskelua, mutta sovellusvalikoima on huomattavasti laajempi. Toki voi olla, että parissa vuodessa Sonylla on kehitystä tapahtunut, mutta ainakaan päivityksiä tähän ei ole tullut ensimmäistäkään.
Eikä tällä Sonyn 3D toiminnolla tee käytännössä yhtään mitään. Viidet lasit tuli kaupan kylkiäisinä, pari kertaa käytin ja nyt on ties missä pölyttymässä.
Muuten kyllä olen tyytyväinen laitteeseen.