Uusi televisio

  • 755 176
  • 2 822

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen sitä mieltä, että jos ostaa älytelevision niin ostaa Samsungin. Sampsalta löytyy Yle Areena, Ruutu, Katsomo ja käytännössä kaikki parhaat sovellukset. Noihin älyominaisuuksiin kannattaa tutustua, kun tuota telkkaria miettii. Nimimerkillä: superpettynyt Sonyyn.
Kyllä, kuva hyvä, toiminta itsessään hyvä, mitä nyt välillä heittää Netflixistä pihalle tuosta vain. Sovellusvalikoima on suppea vs. Samsung. Näinkin tärkeät sovellukset kuin Urho TV, SmackDown (vai onko vain WWE) jne löytyy kyllä. Kyllähän tuolla näkee Australian säätiedotukset ja Etelä-Korean uutiset, mutta Katsomoa, Ruutua, Spotifya ei listalta löydy. YLE Areena, Netflix ja YouTube on ainoat tarpeelliset sovellukset mitä omaan ruutuun on tarjolla.

Kaverin Samsungia jonkin verran kokeilleena, järjestelmä ehkä vaatii vähän enemmän perehtymistä ja opiskelua, mutta sovellusvalikoima on huomattavasti laajempi. Toki voi olla, että parissa vuodessa Sonylla on kehitystä tapahtunut, mutta ainakaan päivityksiä tähän ei ole tullut ensimmäistäkään.

Eikä tällä Sonyn 3D toiminnolla tee käytännössä yhtään mitään. Viidet lasit tuli kaupan kylkiäisinä, pari kertaa käytin ja nyt on ties missä pölyttymässä.

Muuten kyllä olen tyytyväinen laitteeseen.
 

ace

Jäsen
Minulla ollu nyt pari vuotta Philipsin 47" joku vähän parempi malli, eikä mitään moittimista. Hyvä kuva, tyylikäs muotoilu sekä varsinkin nuo ambient taustavalot selkeää plussaa. Miinusta ehkä hieman tahmeasti toimivasta valikosta.
Smart ominaisuutta en ole edes kokeillut, Apple TV hoitaa ne hommat.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Paljonko olet käyttämässä rahaa?

Sellaista 600-700 luokkaa oli nuo vaihtoehdot, ja sitä luokkaa ajattelin laittaa tuohon telkkariin. Noilla Smart-tv ominaisuuksilla ei ole meille niin merkitystä kun tarve on hyvin vähäinen, käyttö lähinnä leffojen katselua ja satunnaisten tv-ohjelmien katselua. Tärkeintä olisi kuvanlaatu, yleinen laatu ja toimivuus ja käytettävyys.

Vaihtoehtojahan varmasti löytyy netistä enemmänkin, ja parempiakin, mutta pienellä paikkakunnalla asun ja haluan oman paikkakunnan yritysten palveluita mahdollisimman pitkälti käyttää, joten nuo olisi nyt ne parhaiten sopivat vaihtoehdot mitä oli tarjolla.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Omana suosituksena sanoisin, että paneelin virkistystaajuus vähintään 100hz mieluummin vaikka enemmän. Nuo pelkät kuvanparannus piirit ei tee 50hz tv:stä hyvää, varsinkaan lätkää tai muuta nopeatempoista urheilua katsottaessa.

Tämän voi vahvistaa. Ei kannata tuollaista 50 hz:n telkkaria edes katsella. Ja tuossa joutuu ihan oikeasti tekemään töitä, että selvittää missä on oikeasti 100 hz:n paneeli ja missä vain 50 hz parannettuna johonkin 400 hz:iin. Itse olen Gigantin todennut varsin hyväksi tuossa selvityksessä, kun heidän sivuillaan kerrotaan avoimesta mitkä ovat 50 hz ja mitkä 100 hz.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nuo pelkät kuvanparannus piirit ei tee 50hz tv:stä hyvää, varsinkaan lätkää tai muuta nopeatempoista urheilua katsottaessa.
Käyttääkö joku niitä oikeasti? Mulla on aina eka toimenpide noiden kuvanparannusten disablointi, kun ostan uuden telkkarin,
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ok. Omakohtaisista kokemuksista en enää Philipsiä osta ja toinen on LG. Voi olla meille sattunut noita maanantaikappaleita, mutta ehdoton ei. Samsungin telkkareita on ollut 2, toinen oli 7v. ja toinen ollut nyt 3.5v. Kummassakaan ei ole ollut mitään vikaa ja nykyinen 200Hz paneelilla varustettu hakkaa kuvanlaadussa suurimman osan uusista. Sonysta pidän tosi paljon, ykköstv on sellainen, mutta hintalaatu suhde sampassa parempi.
Jos sulla on nuo 3 vaihtoehtoa, yritä selvittää Philipsien Hz määrä. Jos on 50Hz, unohda koko juttu.

Joo, katselin nuo Hz-määrät niin näköjään tuossa kalliimmassa Philipsissä on 100 Hz ja halvemmassa 50 Hz, joten siitäpä se hintaero jo varmaan tuleekin, ja varmaankin kannattaa tosiaan tuo satanen jo maksaa tuosta. Tuossa Samsungissa näyttäisi olevan 50 Hz.

Sinänsä minä en kyllä yleensä karta mitään merkkejä, koska itse olen tullut siihen tulokseen että ns. "hyvillä valmistajillakin" on paskoja malleja ja sama toimii myös päinvastoin. Ja maanantaikappaleita löytyy näiltä "hyviltä valmistajiltakin" (olenhan minä onnistunut ostamaan esim. Moccamasterin joka oli heti paketista ottaessa rikki). Kuten sanoin niin minua joskus varoiteltiin LG:stäkin mutta osoittautui loppujen lopuksi erinomaiseksi ostokseksi. Kyllähän tuo tietysti laittaa vähän miettimään kun Philipsistä tulee niin paljon negativista mielipidettä, mutta toisaalta en jaksa uskoa että ihan kaikki Philipsin telkkarit susia olisi, ja haluaisin kuulla muutaman negatiivisen kommentin juuri noista tietyistä malleista ennen kuin suljen ne kokonaan pois vaihtoehtolistalta. Kuvan laadun suhteenhan tuo kalliimpi ainakin näytti siellä liikkeessä katsellessa todella hyvältä, Halvempaa Philipsiä ja Samsungia ei ollut esillä muuten kuin paketissa joten niitä ei päässyt vertaamaan.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Olisiko kellään pikaisia ideoita television ostoon? Mielellään gigantista tai verkkokauppa.comista että saisi töllön juhannukseksi. Tämmöiset haku kriteerit:
- 48" tai isompi
- Sulava kuva kun katson paljon urheilua
- Pieni input lagi kun pelailen Ps4:lla.
- Hintaa max 700e.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Olisiko kellään pikaisia ideoita television ostoon? Mielellään gigantista tai verkkokauppa.comista että saisi töllön juhannukseksi. Tämmöiset haku kriteerit:
- 48" tai isompi
- Sulava kuva kun katson paljon urheilua
- Pieni input lagi kun pelailen Ps4:lla.
- Hintaa max 700e.
Mielenkiinnosta kävin vilkaisemassa tarjontaa, onhan nuo halventuneet kovasti (linkki verkkokauppa.com:iin). Näköjään 4K:takin saa nykyään kohtuuhintaan. Ei kyseisestä mallista henk koht kokemusta (jokusen vuoden vanhempi Samsung itsellä, tyytyväinen olen ollut), mutta ihan hyviä arvosteluja saanut (linkki 4k.com:iin). Ja Ruutu on plussaa, kerta ei vieläkään konsoleille löydy. Eikös tuo täytä speksit ihan hyvin?

Mutta input lagista, en tiedä onko tilanne nykyään eri, mutta ainakin ei-Tizen-malleissa "game mode" on piilotettu todella hyvin. Ei löydy kuva-asetuksista kuten voisi kuvitella, vaan oli jossain paljon kierommassa paikassa. Nyt ei viitsi kaivaa että mistä kerta potkupallo alkaa juuri, mutta sellainen siis on olemassa, ja kun sen aktivoi niin tarvitsee enää säätää kenties värejä ja kirkkautta/kontrastia, muuten säädöt on suorilta kohdillaan.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Mielenkiinnosta kävin vilkaisemassa tarjontaa, onhan nuo halventuneet kovasti (linkki verkkokauppa.com:iin). Näköjään 4K:takin saa nykyään kohtuuhintaan. Ei kyseisestä mallista henk koht kokemusta (jokusen vuoden vanhempi Samsung itsellä, tyytyväinen olen ollut), mutta ihan hyviä arvosteluja saanut (linkki 4k.com:iin). Ja Ruutu on plussaa, kerta ei vieläkään konsoleille löydy. Eikös tuo täytä speksit ihan hyvin?

Mutta input lagista, en tiedä onko tilanne nykyään eri, mutta ainakin ei-Tizen-malleissa "game mode" on piilotettu todella hyvin. Ei löydy kuva-asetuksista kuten voisi kuvitella, vaan oli jossain paljon kierommassa paikassa. Nyt ei viitsi kaivaa että mistä kerta potkupallo alkaa juuri, mutta sellainen siis on olemassa, ja kun sen aktivoi niin tarvitsee enää säätää kenties värejä ja kirkkautta/kontrastia, muuten säädöt on suorilta kohdillaan.

Tuo näyttää kyllä hyvälle, kun tosiaan tuota ruutu sovellusta ei konsoleilta vielä löydy (Vaikka ovat lupailleet sitä jo 2v) Pitääpä käydä katselemassa paikan päällä kun on kerran juhannuksenakin auki.
 

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen sitä mieltä, että jos ostaa älytelevision niin ostaa Samsungin. Sampsalta löytyy Yle Areena, Ruutu, Katsomo ja käytännössä kaikki parhaat sovellukset. Noihin älyominaisuuksiin kannattaa tutustua, kun tuota telkkaria miettii. Nimimerkillä: superpettynyt Sonyyn.

Hyvin merkillinen juttu on muuten se, että Samsungin uusimmista telkkareista ei tällä hetkellä löydy Yle Areenaa, Ruutua tai Katsomoa. Kukaan ei ole osannut kertoa (edes Samsungilta), että milloin tulee sellainen päivitys, että sovellukset saadaan taas mukaan. Mutta mitä ilmeisimmin ei ihan lähitulevaisuudessa. On ihan käsittämätön juttu, että palvelutarjonta ottaa askelia taaksepäin oli kyse sitten mistä lisensseistä / sopimusjutuista tahansa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hyvin merkillinen juttu on muuten se, että Samsungin uusimmista telkkareista ei tällä hetkellä löydy Yle Areenaa, Ruutua tai Katsomoa. Kukaan ei ole osannut kertoa (edes Samsungilta), että milloin tulee sellainen päivitys, että sovellukset saadaan taas mukaan. Mutta mitä ilmeisimmin ei ihan lähitulevaisuudessa. On ihan käsittämätön juttu, että palvelutarjonta ottaa askelia taaksepäin oli kyse sitten mistä lisensseistä / sopimusjutuista tahansa.
Voi olla että sohaisen ampiaispesään tuntematta aihetta, mutta eikös jollain parinkympin chrome castilla hoidu kaikki nämä sovellukset, tuntuu ainakin meillä pelittävän hyvin. Erinomaisesti jo 6 vuotta toiminut LG 47" näyttönä ja tabletilta sovellus auki ja halutut valinnat ja klik niin kuva on langattomasti töllössä.
Ei ainakaan mun vaatimustasoon tuossa ole mitään ongelmaa vaan päinvastoin erittäin helppoa käyttää ikään kuin tablettia näytöllisenä kauko-ohjaimena.

Tästä erinomaisesta systeemistä johtuen en ole käyttänyt läppäriä enää ollenkaan hdmi:llä tv:ssä miten katselin nettijuttuja tuossa noin viisi vuotta sitten aina. TV:stä on sitten äänipiuha vedetty vahvariin niin saa riittävän hyvät äänetkin. On tuossa rinnalla edelleen 1TB wbox hd mikä toimii "vanhanajan" boxiliittymänä.

_
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jotenkin sellainen olo, että nyt ei ole oikea aika päivittää telkkaria, kun nuo lisäpalvelut elävät täysin omaa elämäänsä. Mulle ne eivät ole erityisen tärkeitä, kun en jaksa vetää kaapelia telkkarista huoneen toiseen nurkkaan. Läppäri+HDMI/muu kaapeli tulee avuksi, jos joku striimi pitää joskus telkkarin kautta katsoa. Ongelma ei ole oikeastaan se kaapeli, vaan se käyttöliittymä. En jaksa turata kivikautisen kaukosäätimen kanssa, kun helpommin saa säädettyä läppärillä ne tarvittavat striimit.

Sisäänrakennettu wlan on ihan takuuvarmasti mun seuraavassa töllössä. Toivottavasti siihen mennessä on kehittynyt joku fiksu paketti noita sovelluksia, tai edes sovelluskauppa, mistä niitä saa kätevästi ladattua. Itse asiassa tuo viimeksi mainittu on varmaan tulevaisuutta, ellei jopa nykypäivää.

Ps. Piti erikseen vielä mainita, että joku fiksu tapa ohjata tuota telkkaria on tilauksessa. Mulla ei ole Chromecastia tai vastaavaa, mieluummin suora langaton liitäntä telkkarin ja tabletin välille bluetoothilla tms. ilman mitään lisälaitteita. Tai miksei vastaavalla appsilla, mitä mulla on jo nyt vahvarin ohjaamiseen. Mediakeskus yhdellä käyttöliittymällä on mun isoin käyttötarve. Verkosta ja verkkolevyltä löytyvä musiikki ja varmaan jatkossa myös tv-palvelut, kiitos. Telkku saattaa olla laitteena kuolevaa tekniikkaa, pelkkä näyttö riittää. Nyt se mun kaipaama sisältö on edelleen tv-lähetys, mutta IP-palvelut tulevat kovaa vauhtia tuon tilalle. Nuoriso taitaa jo nyt katsella enemmän striimejä kuin tv-lähetystä muutenkin.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.X

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi olla että sohaisen ampiaispesään tuntematta aihetta, mutta eikös jollain parinkympin chrome castilla hoidu kaikki nämä sovellukset, tuntuu ainakin meillä pelittävän hyvin. Erinomaisesti jo 6 vuotta toiminut LG 47" näyttönä ja tabletilta sovellus auki ja halutut valinnat ja klik niin kuva on langattomasti töllössä.
Ei ainakaan mun vaatimustasoon tuossa ole mitään ongelmaa vaan päinvastoin erittäin helppoa käyttää ikään kuin tablettia näytöllisenä kauko-ohjaimena.

Tästä erinomaisesta systeemistä johtuen en ole käyttänyt läppäriä enää ollenkaan hdmi:llä tv:ssä miten katselin nettijuttuja tuossa noin viisi vuotta sitten aina. TV:stä on sitten äänipiuha vedetty vahvariin niin saa riittävän hyvät äänetkin. On tuossa rinnalla edelleen 1TB wbox hd mikä toimii "vanhanajan" boxiliittymänä.

_

Toki nuo sovellukset hoituu useammalla vaihtoehtoisella tavalla. Mutta ihmetyttää vaan se, että ne ei enää ole valmiina uusimmissa malleissa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Vuosi sitten kyselin telkkarista, mutta jäi tuolloin ostamatta. Nyt taas mietinnässä olkkariin isompi malli (n. 50", ehkä vähän isompikin). Antakaas fiksummat neuvoja ja vinkkejä.

Gigantissa olisi tarjouksessa 58" Samsung hyvässä tarjouksessa. Samaan hintaan lähtisi Verkkokauppa.comista 48" Samsung. Pienemmän ominaisuudet lienevät paremmat, mutta kumpaakohan oikeasti kannattaisi enemmän pohtia?
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vuosi sitten kyselin telkkarista, mutta jäi tuolloin ostamatta. Nyt taas mietinnässä olkkariin isompi malli (n. 50", ehkä vähän isompikin). Antakaas fiksummat neuvoja ja vinkkejä.

Gigantissa olisi tarjouksessa 58" Samsung hyvässä tarjouksessa. Samaan hintaan lähtisi Verkkokauppa.comista 48" Samsung. Pienemmän ominaisuudet lienevät paremmat, mutta kumpaakohan oikeasti kannattaisi enemmän pohtia?

Ostin tämän OLED-telkun hiljattain Verkkokaupasta ja tyytyväinen olen ollut alle 1400 euron hintaan.
http://www.mtv.fi/lifestyle/digi/ar...sahti-kaareva-oled-tv-3d-fanin-unelma/3117378

Äänet eivät ole samalla tasolla kuin kuva, mutta sen voi korjata hankkimalla asiaan kuuluvat lisävälineet, jos haluaa vähän jykevämmän äänimaailman. Itselle tärkein kriteeri oli se, mikä telkkari antaisi parhaimman kuvan tavallista HD-kanavaa katsellessa, (4K-kanavia kun ei vielä ole). Tämä on siihen hyvä telkkari, en tiedä, onko paras. Hintalaatusuhde on mielestäni ainakin kohdallaan.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ai niin, tuo noin 700 € on budjetin ylärajoilla.
 

ipaz

Jäsen
Ai niin, tuo noin 700 € on budjetin ylärajoilla.


Jos 50+ kokoista tv:tä ajattelet, niin tuo 700e ei välttämättä riitä kuin perusritsan hankkimiseen. Kannattaa miettiä että mitä siltä laitteelta haluaa. Jos haluaa paljon smart-ominaisuuksia, niin Samsungilla ja LG:llä on hyvä tarjonta sovelluksia. Jos taas pelkkä kuvan laatu on tärkeä, niin kannattaa miettiä 4K-televisiota. Ja paneelin hertzimäärä kannattaa olla vähintään 100Hz jotta liike näyttää hyvältä ruudulla. Kannattaa mennä myymälään hypistelemään jotta näkee esimerkiksi minkälainen käyttöliittymä missäkin laitteessa on.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Sinänsä mitään ihmelaitetta tai edes huippuominaisuuksilla olevaa en ole metsästämässä. Nykyiseen Samsungiin olen varsin tyytyväinen ja uusikin saanee olla Samsung. Koko noin 50" riittänee, tuo 58" saattaa olla jo liian iso. Sattuu vaan nyt olemaan tarjouksessa, joten siksi kiinnostaa.

Tuo paneelin 100 Hz olisi kova sana, jännä ettei kaikkien laitteiden teknisissä tiedoissa ole tuosta herzsimäärästä mitään tietoa.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Jännä kyllä, mun hd-tason Philipsissä on mielestäni parempi kuva kuin faijani juuri ostetussa Sonyn 4k- telkkarissa. Tilanne varmasti muuttuu 4k lähetysten yleistyessä.
Smart-ominaisuuksissa tärkeää on hyvä ja saumaton liittäminen kotiverkkoon, jotta voi puhelimella, tabletilla jne lähettää sisältöä töllöön. Kuvia on kiva katsella telkkarista ilman piuhoja. Netflix on öppaut ainut suoraa telkkarista käyttämäni sovellus.
Eli minusta tärkeää on hyvä kuva ja liitettävyys. Smart-ominaisuuksilla ei niin väliä juu, jos omistaa ATK-välineistöä ja osaa ne langattomasti liittää.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Oma kokemukseni on että smart ominaisuudet on aikalailla keisarin uudet vaatteet, tai ainakaan niille ei kannata hankinnassa painoarvoa antaa. Chromecast, appletv, androidtikut, ja vaikka Intelin pc-tikut (tai tavalliset tietokoneet/htpc) tekevät saman homman paljon paremmin, joustavammin ja pitkäikäisemmin kuin telkkarin omat smart-ominaisuudet. Toki androidtelkkareihin en ole tutustunut, mutta niissäkään en näe että näytön ja älyn sitomisessa toisiinsa olisi kauheasti järkeä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Chromecast ei toimi jostain syystä kuin hetken meillä, ikivanha smart-paskoo myös, mutta pleikan kautta toimii kuin unelma. Tosin HBO:n käyttis on hanurista.
 

ipaz

Jäsen
Jännä kyllä, mun hd-tason Philipsissä on mielestäni parempi kuva kuin faijani juuri ostetussa Sonyn 4k- telkkarissa. Tilanne varmasti muuttuu 4k lähetysten yleistyessä.

Jep, peruslaatuinen SD-kuva 4K-laitteessa näyttää aika karulta. HD näyttää jo paljon paremmalta ja sitten tietenkin 4K ihan uskomattomalta. Ylivoimaisen parasta kuvaa saa tällä hetkellä OLED-laitteista mutta niiden hinnat on vielä aika suolaiset.
 

DDeke

Jäsen
Antakaas viisaammat neuvoa, kun en itse ole perillä näistä lyhenteistä ja muista. Uusi televisio pitäisi hankkia. Miellellään mahdollisimman hyvä kuva ja sellainen merkki jonka on todettu kestävän paria vuotta kauemmin. Äänentoisto on kunnossa. Vahvistimen kautta myös chromecast toimii joten kaikkia smart-ominaisuuksia ei varmaankaan tarvitse olla. Urheilua ja elokuvia tulee lähinnä katseltua. Myös ps4 menee lähiaikoina hankintaan, joten olisi hienoa jos hommat pelittäisi senkin kanssa hyvällä laadulla.
Eli:
-Budjetti 800e
-Katseluetäisyys n. 2,5m (55 vai pienempi?)
-Kuvanlaatu tärkeintä, kaikki muu plussaa.

Vaihtoehtoja joita olen katsellut:
Panasonic TX-55CR430 55" Smart 4K Ultra HD Curved 3D LED -televisio | 3D | 55" | Verkkokauppa.com
Samsung UE55JU6075 55" Smart 4K Ultra HD LED -televisio | 55" | Televisiot | Verkkokauppa.com
Philips 55PUT6401 55" Smart Android 4K Ultra HD LED -televisio | 55" | Televisiot | Verkkokauppa.com
LG 55LF630V 55" Smart LED-televisio, 800 PMI, WiFi, Miracast | 55" | Televisiot | Verkkokauppa.com

Onko tuo 4K nyt se juttu joka täytyy olla tai vuoden parin päästä harmittaa?
Kiitos jo etukäteen kaikille neuvoa antaville.

E: Muita vinkkejä? Mitä tulisi ottaa huomioon kun noita teknisiä tietoja selailee?
 
Viimeksi muokattu:

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onko nykyään LCD-telkkareissa merkittävää etua tai haittaa onko tausta-vai reunaledit? Vaikuttaako mustan laatuun, katselukulmaan?

Viimeksi 6 vuotta sitten vertailin ja reunaledeissä oli vielä aika kökkö kuva monilla noin tonnin laitteilla, kannatti silloin ostaa pari senttiä paksumpi tausta led-versio LG:ltä.

_
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Antakaas viisaammat neuvoa...

-Budjetti 800e
-Kuvanlaatu tärkeintä, kaikki muu plussaa.

Vaihtoehtoja joita olen katsellut:
Samsung UE55JU6075 55" Smart 4K Ultra HD LED -televisio | 55" | Televisiot | Verkkokauppa.com
Philips 55PUT6401 55" Smart Android 4K Ultra HD LED -televisio | 55" | Televisiot | Verkkokauppa.com

Kiitos jo etukäteen kaikille neuvoa antaville.
Noniin, tänne lähdin kirjoittelemaan ja sattumalta täällä oltiinkin jo oltu samalla asialla. Olen noista n. 800 euron televisioista nyt arponut nimenomaan näiden kahden eli Samsungin ja Philipsin 55-tuumaisten 4K-mallien välillä.

Onko suosituksia kumpi kannattaa ottaa, kun sen enempää ei jaksaisi arpoa ja melko pian haluaisi uuden laitteen tuohon katseltavaksi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös