Hyuandai
Meillä on tommoinen Hyuandai.
http://tietokonekauppa.kauppakulma.com/tkuvat/00f05f1df00f273536.jpg
Ei pelottanu ostaa, koska taulu on sama ku siis Sonylla ja Samsungilla, S-PVA. Samapa se sitten mitä siinä muovikuoressa lukee. Ja nyt joku tietysti tulee sanomaan että eri valmistajilla on erilaiset kuvanparannustekniikat. Totta, mutta tuossa hintaluokassa itse taulu on yleensä niin heppoinen, että ei siinä pahemmin mitkään kuvan parannus tekniikat auta. Hintakin siis kohtuullinen 599,- JA sisältää Digiboksin. (joka ei kyllä ole kovin kaksinen, joten se ei ole meillä käytössä). Saa esim. Mikromajasta. Ihan vertailuna, niin Samsungin S-PVA maksaa sen 1200,- Ja tuossa ON hyvä kuva, ainakin jos vertaa samanhintaiseen LG telsuun... Plussana nuo kaiuttimet. Mitkä ensinnäkään ei ole hassummat, mutta saa pois tuosta taulun alta ja voi sijoittaa minne haluaa, tai sitten laittaa ihan omat kaiuttimet, tuossa kun on perinteinen kaiutinliitos, eli painonappi ja johto sisään.
Ihan halvinta ei varmaankaan kannata ostaa, ja yleensä tunnetun tuotemerkin tuotteissa on parempi takuuhuolto jne.
Mitä tulee laatuun, niin kun ostin edellisen kuvaputki telkkarin, olin ostavinani JVC laatua, mutta pönttö hajosi viikon jälkeen ja oli 3 viikkoa korjattavana. Että se siitä hyvästä laadusta ja takuukorjauksista. Puolen vuoden jälkeen ääni alkoi särisemään välillä. 4 viikon korjaus olisi ollut, en korjannu. 2 vuoden jälkeen telkku menikin sitten pimeäksi ja sitten sain väännellä korvauksista. En anna enää noille pahemmin painoarvoa. Se vaan on nykyään näin. Ei ne enää oo mitään 25vuoden kiviä, jotka ei hajoa mistään.
Hyuandai ollu vuoden, ei mitään vikoja/ongelmia.
Tosiaan kiinnostaisi mielipiteet näistä järkevän hintaisista lcd/plasma-telkkareista. Miltä näyttää lätkä/fudis?
Niin, tuosta kommentista että miltä futis ja lätkä näyttää halvemmissa tauluissa. Monesti, mitä olen halvempia katsonut, niin taulut on leegoa. Mutta siinäkin vaikuttaa se että se taulu on S-PVA, ei PVA, eli oliko se nyt super-pva. Tarkoittaa lähinnä tarkempaa ja laajempaa katselukulmaa. En tiedä mikä LG, JVC, Phillipsin tämä parempi taulu on, mutta siis Samsung ja Sony käyttää noita yllämainittuja tauluja ja kato jossain liikkeessä, jos pystyt vertailee, niin huomaat melkoisen eron.