Yleensä Saksan DVB-C:t ovat ihan yhtä "Cable ready" kun Suomenkin laitteet, eli melko riskitöntä pitäisi olla, varsinkin jos tilaa Suomesta.
T-puolella sallitut modulaatiot ovat QPSK, 16QAM ja 64QAM; Saksassa 16QAM käytössä, ja jotkut Saksan markkinoille tehdyt T-boksit tukevat vain 16QAMia, eivätkä 64QAMia, joka Suomessa käytössä.
Sanoisin, että saat siltikin sen palauttaa, koska tuote on virheellinen. Eiköhän moisesta tulisi puolto sitten kuluttaja-asiamieheltä viimeistään....Itse en pysty laitetta testaamaankaan kuin kaapeliverkossa, joten ei sinänsä paljoa auttaisi enää parin vuoden päästä uudessa terrestiaali-kodissa huomata, ettei telkkarin viritin toimikaan enää.
Tästä haluaisin lisätietoa. Jos kumminkin on HD Ready -tvssä hdmi-liitäntä?Tänään sit selvisi ettei noilla HD-ready telkkareilla tee juuri mitään, jos meinaa pelata PS3:lla tai katsella Blue Ray leffoja.
Tästä haluaisin lisätietoa. Jos kumminkin on HD Ready -tvssä hdmi-liitäntä?
Itselläni on HD ready -tv, jossa siis hdmi liitäntä ja joka on 1080p -tarkkuudella.Joo siis on hdmi-liitännät, mutta kuva on kuulemma ihan hirveän huonoa verrattuna full hd:hen. Siis nimen omaan PS3 ja Blue Ray. Itse olin katsellut noita pleikkarin pelien takakansia ja niissä on juurikin 720p se tarkkuus millä niitä voi pelailla eli eikös se ole sama kuin hd readyssä?
Joo siis on hdmi-liitännät, mutta kuva on kuulemma ihan hirveän huonoa verrattuna full hd:hen. Siis nimen omaan PS3 ja Blue Ray. Itse olin katsellut noita pleikkarin pelien takakansia ja niissä on juurikin 720p se tarkkuus millä niitä voi pelailla eli eikös se ole sama kuin hd readyssä? Blue Ray leffat taasen tuntuivat olevan joko 1080i tai 1080p. Tiiä näistä taas sitten.
Mistähän tuon infon löysit?Isommissa pikselit on sentinkokoisia kanttiinsa, joten kuva on väkisinkin sahalaitaista mössöä
Itselläni ei kannata. Katseluetäisyys on noin 4m, joten 32" ei tule kysymykseen. 40" olen arvellut tuohon olohuoneeseen sopivaksi. Ei toki haittaa, jos on 37" tai 42".Kannattaa ostaa 32" FullHD ennemmin kuin 42" tai suurempi.
Kertokaahan asiantuntijat, että mikä tässä televisiossa on vikana? Sony kuitenkin merkkinä yleisesti ottaen varsin kallis ja silti saisi 46" Full HD -tv:n puoleentoista tonniin? Joku tässä nyt tälläisen taviksen silmin mättää ja pahasti. Pystyykö tämän laitteen liittämään tietokoneeseen? Tämän hetkinen ikivanha putkitöllö on liitettynä RCA(?)-johdolla ja leffojen yms katselu onnistuu hyvin. Pystyisinkö käyttämään tuota telkkaria myös tietokoneen "näyttönä", vai onko siinä mitään järkeä?
Nimim. "Peukalo keskellä kämmentä"
Kertokaahan asiantuntijat, että mikä tässä televisiossa on vikana? Sony kuitenkin merkkinä yleisesti ottaen varsin kallis ja silti saisi 46" Full HD -tv:n puoleentoista tonniin? Joku tässä nyt tälläisen taviksen silmin mättää ja pahasti. Pystyykö tämän laitteen liittämään tietokoneeseen? Tämän hetkinen ikivanha putkitöllö on liitettynä RCA(?)-johdolla ja leffojen yms katselu onnistuu hyvin. Pystyisinkö käyttämään tuota telkkaria myös tietokoneen "näyttönä", vai onko siinä mitään järkeä?
Nimim. "Peukalo keskellä kämmentä"
Onkos sillä mitään väliä, onko teeveessä valmiina viritin joko antenniin tahi kaapeliin, jos käyttää digiboksia.
Siis teeveessä on valmiina viritin antenniverkkoon, mutta talo on kaapelissa, ja signaali tulloo boksin kautta, toimiiko?
Itsellä olisi taas käyttöä käytetylle n. 20-25 tuumaiselle perustöllölle, mutta tuntuu ettei moisia löydy enää mistään. Olisi tuollaisessa vähäisessä makkarikäytössä ihan riittävä peli, mutta kaikki on ilmeisesti heitetty vintin nurkille näiden uusien FullHD myllyjen tieltä.
No onhan 20-25 tuumaisia telkkareita kaupat täynnä, eri liikkeiden nettisivuiltakin varmasti löytyy monenlaisia.
Niin siis kaipaan sellaista perus putkitöllöä, joka ei montaa kymppiä voi nykypäivänä maksaa. Moisia en ole itse löytänyt kuin jotain 28 tuuman Saloraa hintaan 300 euroa.