Uusi kännykkä

  • 1 246 143
  • 5 798

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Itsellä on Samsung Galaxy S2 sen verran huonossa kunnossa, että uuden puhelimen osto on edessä. Olen ajatellut ostaa alkuun Lumia 520, jota olisi tarkoitus käyttää jonkun aikaa, kunnes puhelin menee mutsille. Semmoista kyselenkin, että onko lähitulevaisuudessa (6kk sisällä) tulossa markkinoille uusia malleja Applelta, Samsungilta tai muilta? Itse olen sen verran innokas aina ostamaan uutta elektroniikkaa, että joku uusi malli olisi saatava. Mitä muut palstalaiset suosittelee odoteltavaksi?

Näiltä firmoilta voi molemmilta odottaa uutuuksia hyvinkin pian. Samsung julkaisee 3. sukupolven Note-mallinsa muistaakseni syyskuun 3. päivä, ja Apple syys-lokakuussa seuraajan iPhone 5:lle sekä kenties sen kauan huhutun "halpamallin" Aasian markkinoita ajatellen. Varmasti hyviä tuotteita, mutta niin on nykyään niin monella valmistajalla, että vaikeaa on yhtä suositella muiden edelle. Kokeile erilaisia ja valitse se, joka hyvältä tuntuu. Vielä esimerkiksi 2010, kun Androidit oli kautta linjan lagisia perkeleitä, WP oli lapsen kengissä ja Nokiassa hyrräsi Symbian, Applen iPhone 4 oli mielestäni aika ylivoimainen paketti. Toista se on nykyään.

edit. Ja kenties HTC tuo One-mallistoonsa vielä nykyistä lippulaivaa isomman puhelimen, jossa hyrrää kaikkien speksirunkkareiden unelma; Snapdragon 800. Mutta huhujahan nämä.
 
Viimeksi muokattu:

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Itsekin olen miettinyt uuden luurin hankintaa ja olisin kysellyt mielipiteitä Samsung Galaxy S4 activesta. Jos jollain on kyseinen puhelin, niin olisin kysellyt käyttökokemuksia ja plussia/miinuksia kyseisestä mallista.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Mikä on hyvä puhelin hintaluokassa max 250e? IPhone 4S oli hyvä puhelin niin kauan kunnes ei toimi eli Applea en varmaan enää hommaa... Saisi kumminkin olla suht hyvä puhelin, ei järkky isoa.

Ite mietin samsung galaxy s2:sta. Onks se ihan jees? Onkohan liikekohtanen vai mikä takuu nois samsungeissa on?

Entäs sit tämmönen samasta hintaluokasta?

Nokia Lumia 620 Protected Edition (Harmaa) - Gigantti

Tai?

Nokia Lumia 720 (Valkoinen) - Gigantti
 
Viimeksi muokattu:

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näinköhän voi heittää iphone 5:llä vesilintua lähiaikoina vai vieläkö Nokia ehtii tuoda uuden qwerty-näppäimistöllä varustetun E7:n korvaajan:

LG
 

sventur

Jäsen
Suosikkijoukkue
KJK & NasKi (R.I.P)
Itsekin olen miettinyt uuden luurin hankintaa ja olisin kysellyt mielipiteitä Samsung Galaxy S4 activesta. Jos jollain on kyseinen puhelin, niin olisin kysellyt käyttökokemuksia ja plussia/miinuksia kyseisestä mallista.
Tässä on nyt kolme päivää käytetty kyseistä puhelinta ja täytyy olla kyllä tyytyväinen. Vanha puhelin oli 3 vuotta vanha Galaxy S, joten Android oli entuudestaan jo tuttu käyttöjärjestelmä, mutta kyllähän tämän uuden puhelimen tehokkuus ja käyttötuntuma silti tuli tavallaan yllätyksenä (ai näinkö näiden sovellusten tulisikin toimia?!!). Tavallisesta S4:stä minulla ei ole kokemuksia, mutta kaikkien tietojen mukaan kyseessä pitäisi olla käytännössä täysin sama paketti vesitiivissä kuoressa, ja hieman heikommalla kameralla ja näytöllä. Kosketusnäyttö toimii todella tarkasti, eikä Xcovereistä joillekin tuttua kömpelyyttä ole havaittavissa. Erilaisia ele toimintoja on vaikka kuinka, enkä ole vielä päässyt oikein kärryille miten kaikin tavoin niitä pystyisi parhaiten hyödyntämään, mutta kun jaksaa hieman käyttää vaivaa tutkimiseen niin iloa niistä löytyy.

Näin alkuhuumassa ei varsinaisia miinuksia ole vielä ainakaan tullut eteen - kokonaisuudessaan erittäin miellyttävä puhelin todella hyvillä ominaisuuksilla.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Mitähän nyt taas? Hankin kolme kuukautta sitten Lumia 720:n ja olen ollut ihan tyytyväinen, ihan käytännöllinen vehje. Vähän huoletti kun muutama viikko sitten sammui kaksi kertaa yllättäen kesken internetin selaamisen. Mutta nyt tänään kun olin whatsapissa niin puhelin sammui yhtäkkiä. Painoin virtanappia pohjassa niin Nokia-teksti syttyi mutta mitään muuta ei tapahtunut. Teksti paloi noin 10-15 minuuttia ja sammui. Puhelin on kuitenkin parhaillaan päällä, näyttö hohtaa hämärässä himmeän violettina mutta mikään ei auta. Kytkin koneeseenkin mutta ei vaikuttanut mitenkään. Nyt asensin Zunen hätäpäisenä, toivottavasti saan jotain eloa tuohon. Kaikkea mahdollista olen näpyttänyt mutta ei auta. Onneksi takuu on voimassa.

Kuinka voi sattua näin vielä pahimmalla mahdollisella hetkellä? Ihan uskomatonta paskaa, olen seuraavan viikon aikana riippuvaisempi puhelimestani kuin koskaan ennen.

edit. tuo Zune ei edes tunnista puhelinta vaikka se on koneeseen kytkettynä. Tietokoneessa kyllä näkyy Windows Phone mutta täysin tyhjänä. Hirveetä paskaa.
 
Viimeksi muokattu:

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt ois mulla suunnitelmissa vaihtaa iOS (iPhone 5) androidiin, haluan jotain uutta ja jotain mitä ei ole ihan jokaisella.

Olenkin nyt vähän netti-ihastunut (en ole näkenyt enkä koskenut irl) Sony Xperia Z - puhelimeen. Ihan reipas pitäisi olla noin speksien puolesta ja on todella näyttävä. Nyt haluaisin kuulla jonkun muun kokemuksia tuosta laitteesta? Toimiiko sulavasti? Saako kameralla hyviä kuvia? Jotain yllättävänkin positiivista? Negaa?

Sonystä jäänyt laadukas kuva mieleen, oli joskus omistuksessa Sony Ericssonin joku maailman ohuin luuri. Ja minulle hyvin sopiva ominaisuus on tuo vedenpitävyys, saa oltua rennosti luurin kanssa rannalla tai altaalla ja otettua vedenalaisi kuvia(huippua munmielestä!).

Mutta niin, niitä kokemuksia?
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitähän nyt taas? Hankin kolme kuukautta sitten Lumia 720:n ja olen ollut ihan tyytyväinen, ihan käytännöllinen vehje. Vähän huoletti kun muutama viikko sitten sammui kaksi kertaa yllättäen kesken internetin selaamisen. Mutta nyt tänään kun olin whatsapissa niin puhelin sammui yhtäkkiä. Painoin virtanappia pohjassa niin Nokia-teksti syttyi mutta mitään muuta ei tapahtunut. Teksti paloi noin 10-15 minuuttia ja sammui. Puhelin on kuitenkin parhaillaan päällä, näyttö hohtaa hämärässä himmeän violettina mutta mikään ei auta. Kytkin koneeseenkin mutta ei vaikuttanut mitenkään. Nyt asensin Zunen hätäpäisenä, toivottavasti saan jotain eloa tuohon. Kaikkea mahdollista olen näpyttänyt mutta ei auta. Onneksi takuu on voimassa.

Kuinka voi sattua näin vielä pahimmalla mahdollisella hetkellä? Ihan uskomatonta paskaa, olen seuraavan viikon aikana riippuvaisempi puhelimestani kuin koskaan ennen.

edit. tuo Zune ei edes tunnista puhelinta vaikka se on koneeseen kytkettynä. Tietokoneessa kyllä näkyy Windows Phone mutta täysin tyhjänä. Hirveetä paskaa.
Zunen ei ole edes tarkoitus tunnistaa WP8-laitteita.

Nyt ois mulla suunnitelmissa vaihtaa iOS (iPhone 5) androidiin, haluan jotain uutta ja jotain mitä ei ole ihan jokaisella.

Olenkin nyt vähän netti-ihastunut (en ole näkenyt enkä koskenut irl) Sony Xperia Z - puhelimeen. Ihan reipas pitäisi olla noin speksien puolesta ja on todella näyttävä. Nyt haluaisin kuulla jonkun muun kokemuksia tuosta laitteesta? Toimiiko sulavasti? Saako kameralla hyviä kuvia? Jotain yllättävänkin positiivista? Negaa?

Sonystä jäänyt laadukas kuva mieleen, oli joskus omistuksessa Sony Ericssonin joku maailman ohuin luuri. Ja minulle hyvin sopiva ominaisuus on tuo vedenpitävyys, saa oltua rennosti luurin kanssa rannalla tai altaalla ja otettua vedenalaisi kuvia(huippua munmielestä!).

Mutta niin, niitä kokemuksia?

Matkapuhelinfoorumia ja ulkomaisia vastaavia lukemalla selviää, että tuosta Z:sta pullahtaa takalasi irti joka johtaa kosteuden sisään pääsyyn ja valmistaja ei ainakaan toistaiseksi ole saanut ohjeistettua valtuutetuolle huolloille, että menee takuuna. Eli vedenpitävä kalikka imee vedet sisään ja se on sitten asiakkaan aihettamasta mekaanisesta viasta johtuvaa.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Sääli sinänsä, katsotaan mikä tuon Lumian kohtalo on, jos menee vaihtoon kokonaan, niin uusi puhelin lienee joku pienempikokoinen Android-luuri.

Näyttö menee vaihtoon, mutta silti tuli hankittua Samsung Galaxy S4 Mini. Eli vielä ei ainakaan ollut itselläni aika siirtyä lopullisesti Windows Phone -maailmaan. Lopullisesti asian ratkaisi täysin WP8:n vastaava MS Office -paketti Androidille, jonka saa käyttöönsä maksutta, jos omistaa Office365:n. Lisäksi olin kateellisena hiplaillut vuoden vaimon SIII Miniä, joka on koon puolesta melko täydellisen kokoinen puhelin (samoin tietysti tuo saman kokoinen S4 Mini).

Muokattavuudeltaanhan sitten Android onkin täysin eri luokkaa verrattuna Windows Phoneen, samoin applikaatioiden käyttömukavuus on huomattavasti paremmalla tasolla. Aloitusnäytön tiilivalikko oli kyllä loistava WP:ssä, mutta muuten luurin käyttö oli itselleni melko kankean oloista. Tosin Samsungin perus Androidin päälle liimaama TouchWiz on ihan yhtä kankea ja häviää mm. HTC:n Senselle aika pystyyn 6-0.

Eilen käytin jokusen tunnin siihen, että tuosta S4 Ministä saa juuri minun näköiseni ja pieni säätäminen kyllä kannattaa. Ehkä olen sitten snadisti nörtti. GoLauncherit jne. maksoivat yhteensä ~10 euroa lisää, mutta nyt puhelinta on erittäin sujuva käyttää.

Androidia on aina haukuttu akkusyöpöksi, mutta verrattuna tuohon 820:aan ero on huikea Androidien hyväksi (vs. HTC Desire, HTC Sensation XE ja tämä uusin S4 Mini). Toki vaikutuksensa on sillä, että droidiluureihin saa ladattua akkua säästäviä applikaatioita, mutta miksei WP:lle ole olemassa omaa "Juice Defenderiä"? Ehkä jatkossa, kun käyttis yleistyy, mutta toistaiseksi sellaista en ainakaan itse etsinnöistä huolimatta löytänyt.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En tiedä kuinka sujuvaa Androidilla on Officen käyttö, vai eroaako millään tavalla Lumioista. Ainakin 920:lla homma pelittää sujuvasti.

Uuden päivityksen myötä akku kestää todella hyvin 920:ssa. Tänään olen jakanut viiden oppitunnin ajan nettiä kannettavalle ja surffaillut pitkin päivää, mutta vielä on rapiat kolmannes jäljellä.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
En tiedä kuinka sujuvaa Androidilla on Officen käyttö, vai eroaako millään tavalla Lumioista. Ainakin 920:lla homma pelittää sujuvasti.

Sen mitä nyt tuossa testailin ja vähän käytinkin, niin tuon käytännössä yksi yhteen Windows Phonen tarjoaman Office-paketin kanssa. Oli yksi syy miksi WP:een vaihdoin oli toimiva Office, mutta nyt tuokin toimii täysin vastaavasti Androidissa.

Tuo Amber -päivitys ilmeisesti tosiaan parantaa akunkestävyyttä Lumioissa. Syytä olisikin, kun virrankulutus oli ainakin 820:lla ihan järkyttävää. Aktiivisesti puhelinta käytettäessä akku kesti ~6-8 tuntia, joka on ihan järkyttävän vähän. Androideilla sentään samalla käyttötottumuksella mennään pitkälle toisen vuorokauden puolelle.
 

Baldrick

Jäsen
Ajattelin ostaa tuon Lumia 520:n, sillä mielummin säästän tuon parisataa euroa kuin saan ilmeisesti lähes yhtä kelvollisen puhelimen paljon korkeammalla hinnalla. Kuitenkin ilmeisesti jotain moitittavaa löytyy Windows-puhelimista ja onko mahdollisesti käyttökokemuksia kyseisestä luurista? Sen tiedän, että salamassa ei ole kameraa, mutta pystyn hampaita kiristäen asian kanssa elämään (hymiö).

Siis lyhyesti:

- Erot Windows-puhelimen ja Androidin välillä lyhyesti?
- Käyttökokemuksia Nokia Lumia 520-mallista?
- Jotain muuta kivaa kerrottavaa, kuten silmienvärisi?

Ps. Omena-puhelimet ei kiinnosta hevon helvettiä, joten Apple-fanit: Älkää vaivautuko.
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Tuo Amber -päivitys ilmeisesti tosiaan parantaa akunkestävyyttä Lumioissa. Syytä olisikin, kun virrankulutus oli ainakin 820:lla ihan järkyttävää. Aktiivisesti puhelinta käytettäessä akku kesti ~6-8 tuntia, joka on ihan järkyttävän vähän. Androideilla sentään samalla käyttötottumuksella mennään pitkälle toisen vuorokauden puolelle.

Itsellä 920 on kestänyt aktiivikäytössä sen reilun vuorokauden, nyt päivityksen myötä näyttäis menevän kaksikin päivää. Toki paljon riippuu ainakin alkuunsa nyt päivästä. En tiedä millaisella käytöllä työkavereilla on tuo 820 työpuhelimena, mutta akku kuulemma kestää helposti parikin päivää. Puolisolla sitten kestänyt vähintään vuorokautta, toki käyttökin on huomattavasti pienempää kuin itsellä. Mutta itse oon ollut kyllä tyytyväinen 920:sen akkuun ja sen kestoon. Jo ennen päivitystä.
 

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
- Käyttökokemuksia Nokia Lumia 520-mallista?

Itsellä ei ole käyttökokemuksia, mutta noita myyneenä totean vaan, että kun aukaiset puhelimen takakantta, niin avaa se varoen ja ohjeen mukaan. 3 tuollaista tullut huoltoon, kun asiakas vienyt luurin kotio ja alkanut takakantta avaamaan, niin samalla sitten jotenkin onnistuneet rikkomaan näytön. En edes tiedä miten tämä on mahdollista, mutta kertoo jotain puhelimen rakenteestakin.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Itsellä 920 on kestänyt aktiivikäytössä sen reilun vuorokauden, nyt päivityksen myötä näyttäis menevän kaksikin päivää. Toki paljon riippuu ainakin alkuunsa nyt päivästä. En tiedä millaisella käytöllä työkavereilla on tuo 820 työpuhelimena, mutta akku kuulemma kestää helposti parikin päivää. Puolisolla sitten kestänyt vähintään vuorokautta, toki käyttökin on huomattavasti pienempää kuin itsellä. Mutta itse oon ollut kyllä tyytyväinen 920:sen akkuun ja sen kestoon. Jo ennen päivitystä.

920 Lumiassa on huomattavasti suurempi akku, joten sinänsä ei ole vertailukelpoinen laite. Muutamalla tutullani on myös 820 ja erittäin huonoa akun kestoa hekin valittavat, kun taas harvalta 920:n omistajalta olen kuullut valitusta huonosta virran riittävyydestä.

Hyvin pitkällehän tuon akun kestämisen määrää, se kuinka paljon puhelinta käyttää. WP tuntuu kuluttavan akkua maltillisesti, jos puhelimella ei tee mitään, vaan puhelin pääsääntöisesti on taskussa. Valmiustilassa kuluttaneekin vähemmän akkua, kuin androidluurit.

Puhelinta käytettäessä taas WP kuluttaa huomattavasti enemmän virtaa, kuin Android. Tämä taas on älyttömän rasittavaa, koska kyllä älypuhelimella pitäisi pystyä tekemään ns. mitä haluaa, ilman että kesken päivän joutuu miettimään missä sitä lataa.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Painoin virtanappia pohjassa niin Nokia-teksti syttyi mutta mitään muuta ei tapahtunut. Teksti paloi noin 10-15 minuuttia ja sammui. Puhelin on kuitenkin parhaillaan päällä, näyttö hohtaa hämärässä himmeän violettina mutta mikään ei auta.

Tee soft-reset (power + vol down pohjassa n. 10sec). Jos joku softa aiheuttanut jumin, niin tokenee tuolla.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Tee soft-reset (power + vol down pohjassa n. 10sec). Jos joku softa aiheuttanut jumin, niin tokenee tuolla.

Olisi pitänyt tulla tänne vielä yöllä, kiitos kuitenkin avusta. Vein puhelimen liikkeeseen josta sen ostin, siellä myyjä teki juuri noin ja nyt pelaa taas.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Matkapuhelinfoorumia ja ulkomaisia vastaavia lukemalla selviää, että tuosta Z:sta pullahtaa takalasi irti joka johtaa kosteuden sisään pääsyyn ja valmistaja ei ainakaan toistaiseksi ole saanut ohjeistettua valtuutetuolle huolloille, että menee takuuna. Eli vedenpitävä kalikka imee vedet sisään ja se on sitten asiakkaan aihettamasta mekaanisesta viasta johtuvaa.

KIITOS! Huhhuh, jos en olisi eilen illalla alkanut lukemaan tuota matkapuhelinfoorumin keskustelua aiheesta (kaikki 50+ sivua päätin samantien lukea) niin mulla olis aikamoinen päänvaiva nyt kädessä.

Ei saatana en mä tommoseen lähde, karsin sittenkin ton vesitiiveyden pois ominaisuuslistalta mitä tartten ja ostan HTC Onen. Huhhuh.

Jännää siirtyä ekaa kertaa androidiin, huomenna pitäs olla uus luuri kädessä ja rouva saa iPhone vitoseni.

Jostain netistä kattelin niin on jotain ihan ei nyt suoranaisia minigrip pusseja, mutta sellaisia vedenpitäviä pussukoita missä noita voi säilyttää, jos sitä sellaisella sitten kokeilisi.

Iso kiitos tosta vastauksesta.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Tuo Amber -päivitys ilmeisesti tosiaan parantaa akunkestävyyttä Lumioissa. Syytä olisikin, kun virrankulutus oli ainakin 820:lla ihan järkyttävää. Aktiivisesti puhelinta käytettäessä akku kesti ~6-8 tuntia, joka on ihan järkyttävän vähän. Androideilla sentään samalla käyttötottumuksella mennään pitkälle toisen vuorokauden puolelle.

Mielenkiintoista nähdä miten sitten 720:n akunkesto menee päivityksen myötä koska se on nyt jo sen 3-4 päivää (ihmisellä joka ei juurikaan käytä aktiivisesti nettiä mutta puhuu kyllä kohtalaisesti) joten jos parannuksia tulee niin akunkesto on jopa jo loistava.
 
Uusi luuri olisi tarkoitus hommata ja todennäköisesti se on Nokia Lumia. Muutamaan kysymykseen kaipaisin kuitenkin vastausta.

-Toimiiko Whatsapp ihan normaalisti (eli toimiiko ryhmä-keskustelut jne.) Nokia Lumian puhelimissa? Jopa halvimmissakin malleissa, kuten 520 ja 620?

-Pystyykö YouTubessa katsomaan videoita high qualityllä? Saako Lumiaan erillistä YouTube sovellusta, vai tarviiko mennä selaimen kautta?

-Entä kaatuileeko/bugittaako/lagaako (vai mikä se oikea termi nyt on) Lumian puhelimet useasti? Nykyinen Samsung Galaxy Gio välillää sammuilee itsestään, avaa sovelluksia itsestään ja sulkee nettiselaimen itse kesken nettisurffailun. Vai johtuuko tämä siitä, että tuon Gion android ei ole ihan parhaimmasta päästä ja uudemat versiot kaatuilevat vähemmän?
 
Uusi luuri olisi tarkoitus hommata ja todennäköisesti se on Nokia Lumia. Muutamaan kysymykseen kaipaisin kuitenkin vastausta.

-Toimiiko Whatsapp ihan normaalisti (eli toimiiko ryhmä-keskustelut jne.) Nokia Lumian puhelimissa? Jopa halvimmissakin malleissa, kuten 520 ja 620?

-Pystyykö YouTubessa katsomaan videoita high qualityllä? Saako Lumiaan erillistä YouTube sovellusta, vai tarviiko mennä selaimen kautta?

-Entä kaatuileeko/bugittaako/lagaako (vai mikä se oikea termi nyt on) Lumian puhelimet useasti? Nykyinen Samsung Galaxy Gio välillää sammuilee itsestään, avaa sovelluksia itsestään ja sulkee nettiselaimen itse kesken nettisurffailun. Vai johtuuko tämä siitä, että tuon Gion android ei ole ihan parhaimmasta päästä ja uudemat versiot kaatuilevat vähemmän?
Minulla on käytössä 920. Whatsappia en ole koskaan käyttänyt, joten sitä en kommentoi.
-Oma softa löytyy tuubille, niin Microsoftilta kuin kolmansiltakin. Hyvin pyörii parhaalla laadullakin.
-Ei ole reilun vuoden aikana jumahtanut kuin muistaakseni kerran, silloinkin virtojen poiskäyttö auttoi. Sulavasti toimii, ei jää miettimään. Eikä ole bugeja tullut vastaan. Softien bugisuuksista en tiedä, kun ei ole kuin max 10 sovellusta tullut ladattua.
 

ryokale

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uusi luuri olisi tarkoitus hommata ja todennäköisesti se on Nokia Lumia. Muutamaan kysymykseen kaipaisin kuitenkin vastausta.

-Toimiiko Whatsapp ihan normaalisti (eli toimiiko ryhmä-keskustelut jne.) Nokia Lumian puhelimissa? Jopa halvimmissakin malleissa, kuten 520 ja 620?

Toimii ainaki 920-800 Lumioissa. Noista edullisimmista malleista ei ole varmuutta, mutta ihan mutu-tuntumalla voisin arvata että Whatsapp toimii samalla tavalla myös niissä. Tosin itsellä ei ole kokemusta kuin Lumioiden Whatsappista, joten paha sanoa mikä on "normaali" toimintatapa.
 

Anonymous

Jäsen
Whatsapp toimii ainakin myös 720-mallissa.

Voin suositella muutenkin 720:sta. Huikea puhelin, hintalaatusuhde on todella kunnossa. En löydä mitään moitittavaa.
 

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toimii ainaki 920-800 Lumioissa. Noista edullisimmista malleista ei ole varmuutta, mutta ihan mutu-tuntumalla voisin arvata että Whatsapp toimii samalla tavalla myös niissä. Tosin itsellä ei ole kokemusta kuin Lumioiden Whatsappista, joten paha sanoa mikä on "normaali" toimintatapa.

Minulla oli puolivuotta 920 ja oli ongelmia whatsappin kans. Jossain vaiheessa ei enää tullut ilmoitusta jos tuli viesti. Sovelluksen avasi, niin sitten näkyi saapunut viesti. Eikä kyse ollut vaimennus toiminnosta. Kun puhelimen laittoi virransäästötilan jälkeen laturiin, puhelin piippaili kaikki viestit jotka olivat tulleet virransäästön aikana vaikka ne oli jo luettu. Lisäksi puhelin piippaili luettuja viestejä satunnaisesti monenkin tunnin lukemisen jälkeen. Olen kuullut parilta muultakin 920 omistajalta samanlaisia ongelmia. Toki on voinut tulla uusia päivityksiä jolla asiat ovat korjaantuneet. Ja vielä tuli sellainen mieleen, että ei avannut kaikkia saapuneita videotiedostoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös