Halpaa älypuhelinta hakusessa. Käyttötarkoitus olisi siis puhelujen ohella käyttää ilmaista viestinlähetysohjelmaa, surffailla netissä, kuunnella musiikkia ja ottaa hienoja kuvia. Minkälainen älypuhelin sopii minulle?
Halpaa älypuhelinta hakusessa. Käyttötarkoitus olisi siis puhelujen ohella käyttää ilmaista viestinlähetysohjelmaa, surffailla netissä, kuunnella musiikkia ja ottaa hienoja kuvia. Minkälainen älypuhelin sopii minulle?
Myymälöissä ei välttämättä ole, mutta kohtalaisen kestävä on Samsung Galaxy Xcover. Mutta jos todella kestävää halkoa hakee, niin Caterpillar tekee todella vankkoja ja kestäviä puhelimia.Pojan (15v.) Samsung GS3 meni matkalla paskaksi skeitatessa ja vakuutusyhtiö maksoi fyrkat tilille asiaankuuluvasti.
Tilalle haetaan KESTÄVÄÄ, mutta ominaisuuksiltaan edellisen kanssa pärjäävää luuria. Hintaluokka siellä 400-500€. Edullisempikin toki käy jos muuten kelpuutan sen ominaisuuksiltaan.
Onko sellaisia olemassakaan? Tänään haen kuitenkin jotain kaupasta.
Julli
Pojan (15v.) Samsung GS3 meni matkalla paskaksi skeitatessa ja vakuutusyhtiö maksoi fyrkat tilille asiaankuuluvasti.
Tilalle haetaan KESTÄVÄÄ, mutta ominaisuuksiltaan edellisen kanssa pärjäävää luuria. Hintaluokka siellä 400-500€. Edullisempikin toki käy jos muuten kelpuutan sen ominaisuuksiltaan.
Onko sellaisia olemassakaan? Tänään haen kuitenkin jotain kaupasta.
Julli
Verkkokauppa.com
Ip67 = kestävä, tietysti tiettyyn rajaan saakka nekin. Sonyltä ja Samsungilta löytyy.
Muutaman päivän päästä tulee 925 markkinoille, alumiinireunat ja kevyempi kuin 920. Loistava puhelin kaikkinensa varmasti, tosin jonne-kerroin ei ehkä ole niin kova kuin Samsungeilla ellei tuo alumiini lisää sitä.
Samaa Gorilla-lasia niissä molemmissa taitaa olla. Eikös tuo ole juuri sellaista, että kestää älyttömän hyvin naarmutusta ja hankaamista, mutta kovia iskuja ei niinkään?Itselläni Lumia 720 putosi pari vkoa sitten asfaltille taskusta ja samantien lasi paskaksi... Onko 920 jotenkin kestävämpi lasiltaan vai samaa tavaraa?
Samaa Gorilla-lasia niissä molemmissa taitaa olla. Eikös tuo ole juuri sellaista, että kestää älyttömän hyvin naarmutusta ja hankaamista, mutta kovia iskuja ei niinkään?
Kuori on varmasti 920:ssa kestävämpi kuin se 720:n ohut muovikoppa.Itselläni Lumia 720 putosi pari vkoa sitten asfaltille taskusta ja samantien lasi paskaksi... Onko 920 jotenkin kestävämpi lasiltaan vai samaa tavaraa?
Moi, antakaahan joku lyhyesti plussia ja miinuksia Lumia 620-vehkeestä. Työpaikka nähkääs tyrkyttää moista käyttööni, eli joutunen alistumaan ainakin duunissa älypuhelimen käyttäjäksi sitkeästä vitkuttelusta huolimatta. Vi**u.
No, ehkä se ei niin paha ole. Ainakaan ei tarvi maksaa mitään itse.
En nyt tiedä, mitä skedejätkä meinaa puhelimella tehdä, ehkä paras ratkaisu on miettiä puhelimen käyttö- ja säilytystapoja eikä itse puhelinta.
Miten paljon paremmaksi sovelluskauppa on mennyt Win 8 -ympäristössä? Itse olen Samsungilla pitänyt kovasti esim. Caller Info -ohjelmasta, joka näyttää tuntemattoman numeron omistajan. Seiskawindowsille en samanlaista löytänyt (vaikka joku fonectan ohjelma löytyi), onko kasille tällainen ilmestynyt?
Mulla luiskahti Lumia 820 märästä händystä kun olin juuri pitänyt samassa kädessä huuruista tuoppia. Otin tippuvan puhelimen tietysti vanhana futarina jalkaterällä haltuun niin ettei se mätkähtänyt lattiaan vaan liukui pienen matkan pitkin laminaatin pintaa. Okei, olisihan sen luurin pitänyt jäädä jalkapöydälle lepäämään mutta olin pienessä huurussa, joten phone päätyi lasi vasten lattian pintaa. Pari nättiä skraadua phonen lasiin välittömästi, jotka havaitsee tosin vain pimeällä näytöllä. Aika varovainen saa tuon L820 lasin kanssa olla. Onko 9-sarjan Lumioissa eri laatua nuo näytön lasit?
Itsellä on Samsung Galaxy S2 sen verran huonossa kunnossa, että uuden puhelimen osto on edessä. Olen ajatellut ostaa alkuun Lumia 520, jota olisi tarkoitus käyttää jonkun aikaa, kunnes puhelin menee mutsille. Semmoista kyselenkin, että onko lähitulevaisuudessa (6kk sisällä) tulossa markkinoille uusia malleja Applelta, Samsungilta tai muilta? Itse olen sen verran innokas aina ostamaan uutta elektroniikkaa, että joku uusi malli olisi saatava. Mitä muut palstalaiset suosittelee odoteltavaksi?