Missä minä sanoin, että tuo ei voisi olla faktaa? Saati käytin termiä "muka faktoja?" Minä vain haluaisin lukea tämän julkisilla varoilla tuotetun tutkimuksen ilman, että joudun toisen käden tietoina joko A. etsimään sitä kaupungin verkkosivujen syövereistä itse tai B. totean, että edes YLE ei enää nykyään toimi kuten minkä tahansa tidotusvälineen kuvittelisi toimivan ja laittavan lähteitä juttuihinsa. Tokin kohdan B olen todennut jo nykyisessä mediassa paljon aiemmin, voidaan lainailla ja tehdä juttuja sun mistä tutkimuksista jopa niin, että tutkimuksissa ei ole edes tutkittu sitä asiaa mistä juttu tehdään ja mitään linkkejä ei ko. tutkimukseen siihen omaan juttuun laiteta.Miksi kaikki tarkastelut missä tulos ei tue omaa agendaasi ovat "muka faktoja"?
Minä en ihan noin yleisellä tasolla mielelläni harrasta hutkimista ilman tutkimista. Kaikki mitä kirjoitan ja olen kirjottanut on perustunut kyllä joko lähdeaineistoon tai muutoin saatuihin tietoihin ja niistä muodostettuihin mielipiteisiin. Joskus toki voi mennä vikaan allekirjoittaneellakin, mutta perustelematonta väitettä mihin ei jotain lähteitäkin löytyisi tuskin tulet allekirjoittaneelta saamaan irti koskaan.
E-Saimaa on kaikki halli juttunsa lyönyt jo pitkään maksumuurin taakse. Toki viikonloppuna ehkä ehtisi kirjastoon lukemaan ilmaiseksi tai jos hakee Pikkupuistosta pitsan niin jos olisi vielä vanha lehti saatavilla. Kohtuu karua kuitenkin, että kymmenien miljoonien veronmaksajien rahat on E-Saimaalle sen tason juttu, että pitää yrittää rahastaa. Tai no jos rehellisiä ollaan, niin otsikot ja jutut olleet sellaisia että taitaa olla oma lehmä joillain ojassa.