Mutta tässähän me olemme täysin samaa mieltä. Monihan ei ymmärrä, tai sanotaanko, että ei halua ymmärtää, että se jos joku joukkue saa talouden toimimaan ja pärjää ei ole pitkässä juoksussa pois keneltäkään muulta. Se on kaikkien etu. Minua on turhaan mollattu täällä keskustahallin vastustajana, mitä en ole koskaan ollut. Itseasiassa olen alusta asti kannattanut sitä, kuten olen kannattanut täysin omaan napaan perustuen vaikka Huhtiniemen kylpylää. En vain veronmaksajien rahoilla.
Sitten jos/kun tehdään asioita veronmaksajien piikkiin, niin en toivo kuin rehellistä ja avointa kommunikointia. Kärjistäen sitä, että Vaasan tyyliin uusi katto, ravintolaparvet, aitiot yms. hinta 17M€, vuokrat about sama, Kisapuiston halli, hinta x € ja vuokrat y €, keskusta jotain euroa joista jotai jostain, jokainen varmaan jo tajusi, sen pointin.
Rehellisyyttä. Jos kansa on sitä mieltä, että vesitornin paikalle kannattaa rakentaa Näsinneula niin sitten rakennetaan. Kansa on silloin valmis sen maksamaan ja ne verot kärsimään. Se on sen äänestäjän vallassa. Vaan se ei ole enää kun alkaa pyöriä tämä touhu missä vesitornista on tehty joku nähtävyys ja sitä ja tätä, hinnasta viis. Ei tämä halli asia ole eka kerta kun tässä kaupungissa meinataan, että veronmaksajien pitää kustantaa jotain järjetöntä (en tarkoita jäähallin olevan järjetön, vaan se tapa millä asiaa on ajettu) sen sijaan, että markkinatalous ja kansalaiset päättää. Ne kansalaoset vaan tarvitsee rehellistä ja avointa informaatiota kanssa päättääkseen.