Joo sehän tuli tosiaan selväksi jo vuosi sitten, että B-päätyyn seisomakatsomoa ei voi rakentaa. Syynä tähän se, että hallia käytettäessä konsertteihin on konserttilavan (kaikkine PA-vehkeineen ja backstageineen) oltava D-päädyssä. D-päätyyn rakennettu ståndis jää esiintymislavan taakse eikä vaikuta konserttien lipputuloihin, kun taas B-päätyyn rakennettu ståndis veisi liikaa kalliimpia istumapaikkoja ja niissä istuvia asiakkaita konserteista.
Minusta hyökkäyssuunnan vaihto olisi erinomainen muutos ensi kautta ajatellen. En kyllä ymmärrä ollenkaan tätä suhtautumista, että "mä oon istunu tässä 20v, IFK:lta iso perseenkääntäminen jos vaihtaa hyökkäyssuunnan". Jumalauta, jos sulle tarjotaan tasan sama paikka peilikuvana niin mikä siinä antaa aiheen valittaa? En voi tajuta. Tää on vaan tätä että on pakko jostain valittaa ku tulee muutoksia, "kaikki oli parempi ennen". Kyseessä on varmaan joku keski-iän syndrooma, sillä olen havainnut samoja piirteitä sisarissani, pikkuhiljaa itsessänikin. Mutta siihen on lääke, nimittäin terve maalaisjärki ja looginen ajattelu.