Mainos

Uusi hallitus: floppi?

  • 219 639
  • 672

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paluu kilpilogoon olisi kyllä hieno juttu. Ja paluu sitten mieluiten suoraan ettei tähden kautta.

Tästä olen hieman eri mieltä. Petologoa en haluaisi missään nimessä pois. Peliasu on mennyt kokonaisuudessaan vuosi vuodelta rumemmaksi petologoon sirryttyö ja siihen pitäisi myös tulla muutos. Hyvänä esimerkkinä on nuo seiskan logot housuissa. Ei istu millään siniseen ja punaiseen väritykseen ja sitten vielä se, että minkälaista roskaa lehti edustaa.
 

Jim Beam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sunny Trading siis herra Ritaluoma saattaa myös liittyä tähän salattuun asiaan josta tiedotetaan kun kausi ohi.

Ritaluoma yritti jo ennen viime kauden alkua ostaa koko IFK:n pelipaita hintaan 2 500 000 euroa !! Elikkä Sunny Trading olisi saattanut olla ainoa mainoslogo tulevassa pelipaidassa ja Koff saisi väistyä, no kuten olette huomanneet tähän ei silloin suostuttu mutta olisiko nyt sitten aika.

Kaverithan olivat viime viikolla golffaamassa, Ifk:n pomot ja Ritaluoma. Vai laittaako kyseinen herra rahaa joukkueeseen lisää jollain pikku omistusosuudella ?

Kaiken kaikkiaan pitkästä aikaa odotusarvot kevättä ja kesää silmällä pitäen erityisen korkealla, mahtaako keväästä tuli jopa mielenkiintoisempi kuin itse menneestä kaudesta...

ika kovaa hintaa tarjonnut paidasta, jos koko sponsorointibudjetti on miljoona euroa
http://www.kauppalehti.fi/avar/plehti/index.jsp?xid=2562455&date=2007/09/27

HIFK:n pääsponsorin mainitaan tässä olevan...

Kyllä omistuspohjan laajennus on tervetullut lisä tältä suunnalta.
 

scholl

Jäsen
Kai tarkoitat, ettet myisi juuri hänelle mitään omistusosuutta? Vai oletko tosiaan kokonaan omistuspohjan laajennusta vastaan? Tuskin sentään..


Tarkoitan sitä, etten pidä ostajatahoa sopivana.

Omistuspohjan laajentamistilanteessa katsoisin hyvin tarkkaan, millainen taho tulisi kysymykseen. Esimerkiksi FC Bayern München AG:sta seura omistaa 90% ja Adidas 10%. Koffin mukaantulon omistajaksi olisin voinut hyväksyä. Jos olisi tapahtunut niin, että olisivat keskittyneet IFK:hon ja jättäneet muut seurat vähemmälle. Mutta joku Sunny Trading on mielestäni aikamoinen riskihomma, mihin ei pitäisi sitoutua.

Mielestäni ry:n jäseneksi pitäisi päästä kenen tahansa. Sillä voisi olla sitten vaikka 100000 fania jäsenenä ja pääasiassa tämä ry sitten omistaisi seuran. Niin on ympäri maailmaa tilanne FC Barcelonasta lähtien. Sitten kun omistusosuus laajennetaan niin olisin valmis laajentamaan sitä hyvinkin paljon enemmän halliyhtiön osalta tai ehkä puhutaan hallia pyörittävästä yhtiöstä. Sen sijaan jääkiekkojoukkuetta pyörittävä yhtiö ei tarvitse yhtä laajaa omistuspohjaa, mutta siinä on voi olla ihan hyvin joku omistaja. Esimerkiksi joku "urheilun amos andersonin" perustama suomenruotsalainen säätiö.

Puhutaan kuitenkin hyvin perinteikkäästä seurasta, josta on muodostunut instituutio. Ei sitä tuosta vain voida myydä pois.
 

Inge Glid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Team Finland

scholl

Jäsen
Olennaisinta olisi juuri saada kannattajat sitoutettua seuraan. Seuran kannalta en näe mitään riskejä siinä, että heillä olisi esim. 25000 yksityishenkilöä jäseninä. Nämä maksaisivat vaikka 100 euroa vuodessa jäsenmaksua ja saisivat vastineeksi lehden himaan ja alennuksia pääsylipuista (tehtäisiin ero täysin satunnaisturisteihin ja vierasjoukkueiden faneihin ja toisaalta tätä kautta tasotettaisiin sitä hyötyä, mikä syntyy firmoille, kun saavat vähentää ostamistaan lipuista alvin kun taas yksityishenkilöt maksavat ensin palkkatulosta veron ja sitten ostavat lipun, josta maksavat vielä alvin). Lehti olisi hyvä markkinointikanava yhteistyökumppaneille ja fanituotteille. Samalla seuraan sitoutuisi myös sitä porukkaa, mikä ei ehkä edes hallilla käy. Joka vuosi tulisi melko tasaista kassavirtaa, mitä voitaisiin käyttää joukkueen vahvistamiseen ja ihmisille tulisi sellainen tunne, että se on heidän oma juttu se joukkue.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olennaisinta olisi juuri saada kannattajat sitoutettua seuraan. Seuran kannalta en näe mitään riskejä siinä, että heillä olisi esim. 25000 yksityishenkilöä jäseninä. Nämä maksaisivat vaikka 100 euroa vuodessa jäsenmaksua ja saisivat vastineeksi lehden himaan ja alennuksia pääsylipuista (tehtäisiin ero täysin satunnaisturisteihin ja vierasjoukkueiden faneihin ja toisaalta tätä kautta tasotettaisiin sitä hyötyä, mikä syntyy firmoille, kun saavat vähentää ostamistaan lipuista alvin kun taas yksityishenkilöt maksavat ensin palkkatulosta veron ja sitten ostavat lipun, josta maksavat vielä alvin). Lehti olisi hyvä markkinointikanava yhteistyökumppaneille ja fanituotteille. Samalla seuraan sitoutuisi myös sitä porukkaa, mikä ei ehkä edes hallilla käy. Joka vuosi tulisi melko tasaista kassavirtaa, mitä voitaisiin käyttää joukkueen vahvistamiseen ja ihmisille tulisi sellainen tunne, että se on heidän oma juttu se joukkue.

Mistähän mahdat löytää ne 25000 yksityishenkilöä, jotka laittavat 100 egeä tiskiin ja saavat vastineeksi pari lehteä vuodessa ja paksun juolunumeron. Veikkaan että kaikki hallilla kävijätkään eivät tuohon lähtisi mukaan.
 

scholl

Jäsen
Mistähän mahdat löytää ne 25000 yksityishenkilöä, jotka laittavat 100 egeä tiskiin ja saavat vastineeksi pari lehteä vuodessa ja paksun juolunumeron. Veikkaan että kaikki hallilla kävijätkään eivät tuohon lähtisi mukaan.

Tuo riippuu siitä, että paljonko annat mulle aikaa hankkia ne jäsenet.

Muistelisin, että kun Infanta Christinan ja Iñaki Urgandarínin lapsi syntyi, oli FC Barcelonalla n. 100000 jäsentä. Tänä päivänä jäseniä on kai lähes 160000 tuhatta. Eli siis kun joku ottaa tuulta purjeisiinsa niin kasvu voi olla nopeaa.

Mihin ihminen tänä päivänä sitoutuu. Ihmisillä on aika hyvin ostovoimaa, mutta eivät halua sitoutua poliittisiin puolueisiin jne. IFK on erittäin vahva kulttuuri-instituutio, joten uskon, että siihen haluaa sitoutua aika moni ihminen. En tiedä onko seura tehnyt mitään tutkimusta siitä, kuinka suuri osa pk-seutulaisista kannattaa IFK:ta. Jos oletetaan, että väestöpohja on vaikkapa 1,5 miljoonaa ja heistä vaikka vain 25% olisi IFK-mielisiä niin se olisi 375000. Siitä 6,7% saaminen sitoutumaan kulttuuri-instituutioon ei ole mielestäni kovin vaativa tehtävä pitkässä juoksussa. Se vain vaatii sitä, että IFK:sta tulee haluttu juttu, osa ihmisten elämää. Niin, että vanhemmille on tärkeää liittää lapsi syntymän jälkeen jäseneksi. IFK-jäsenyys olisi arvoasia, statement etc.

Ja kyllähän faneille raha kelpaa. Jos vaihtoehtona on se, että maksaa hallissa kausikorteista ja irtolipuista ovh-hinnan tai vaihtoehtoisesti saa esim. 25% alennuksen niin tottakai haluaa olla jäsen. Silloin fanikatsomossa voisi olla nuoriso ja kaikki muut voisivat siirtyä oikeisiin katsomoihin. Tämän lisäksi tulisi luonnollisesti etuosto-oikeus. Kaikki ei menisi silloin aina nopeat syö hitaat periaatteella lippupalvelussa trokareiden kanssa kyynerpäitä mittaillen, vaan jäsenet saisivat jollain systeemillä hyötyä jäsenyydestään. Pleijareissa Jokereita vastaan kotimatsi olisi silloin lähes täynnä punaisten kannattajia ja vierasmatsissa päinvastoin.

Toki lippuhinnoittelu pitäisi uusia muutenkin rajusti. Muuten kausikortit eivät olisi houkuttelevia. Taas ottaisin oppia FC Barcelonalta. Laittaisin joku 3-4 hintakategoriaa irtolipuille vastustajan ja viikonpäivän mukaisesti. Kallein lippu Jokeri-matsiin voisi olla vaikkapa 60 euroa ja Saipa-matsiin 20 euroa. Silloin moni haluaisi sen kausikortin, koska pelkät irtoliput kaikkiin Jokeri-matseihin olisivat jo niin paljon rahaa, että muut matsit tulevat melkein siinä kylkiäisinä kun ostaa kausikortin. No ei nyt ihan, mutta jokainen ymmärtää idean.

Voisi olla tapahtumia, voisi olla se ravintola hallin yhteydessä, jossa ihmiset voisivat käydä viettämässä aikaa. Siis voisi olla oikeasti sellainen tilanne, jossa se seura merkkaa enemmän kuin tänä päivänä ja mielestäni sitä ei voi luoda muutenkuin jäsenyydellä. Miettikääpä jos tulevaisuudessa parikymppiset kundit sanovat ylpeinä katsomoissa, että ovat olleet jäseniä seurassa syntymästä saakka. Tai kuinka moni pelaaja haluaa siirtyä Jokereihin kesken uraa, jos on ollut IFK jäsen nro se ja se koko ikänsä ja hänellä on kullatulla logolla varustettu "diplomi" siitä kotona seinällään.

Toki sinä voit jäädä ulkopuolelle. En pakota ketään liittymään.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mielestäni olisi kyllä paljon loogisempaa peilata punaviivan mukaan eikä A:sta C:hen.. en näe sun mallissa oikein mitään logiikkaa..

Selvitä itsellesi, mikä on peilikuva ja kommentoi sitten. Ehkä Matin&Tepon vastaus avittaisi sinua käsittämään, mitä peilikuva oikeasti tarkoittaa (käytit itse termiä peilikuva). Itse istun A5:ssa ja mahdollinen peilikuvapaikka löytyy C5:sta. Silloin voin katsoa ottelua periaatteessa samasta kulmasta ja niskalihaksetkin on valmiiksi treenattu kääntämään pään oikealle.

Jos siirryttäisiin takaisin kilpilogoon, toisi tämä paitauudistus sievoisen summan lisärahaa IFK:n kassaan. Paitamyynti nousisi todennäköisesti syksyn aikana huimasti.
 

Ekaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Calgary Flames
Kilpilogo takaisin. Parasta mitä olisi pitkään aikaan tapahtunut.

Todellakin olisi parasta mitä vähään aikaan tapahtunut, mutta itse en ainakaan vielä jaksa (uskalla) toivoa että saataisiin kilpilogo takaisin. Pettymys olisi niin suuri sitten kun paljastetaankin, että tämä "yksi asia" onkin joku yllätys sponsoreille ja vip-aitiossa istuville henkilöille, eikä niille jotka seurasta oikeasti välittävät.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Selvitä itsellesi, mikä on peilikuva ja kommentoi sitten. Ehkä Matin&Tepon vastaus avittaisi sinua käsittämään, mitä peilikuva oikeasti tarkoittaa (käytit itse termiä peilikuva). Itse istun A5:ssa ja mahdollinen peilikuvapaikka löytyy C5:sta. Silloin voin katsoa ottelua periaatteessa samasta kulmasta ja niskalihaksetkin on valmiiksi treenattu kääntämään pään oikealle.

Jätän provosi omaan arvoonsa, ja koitan vielä kerran selittää kun et selvästikään tajua.. Tuossa on peilauksesta lyhyt juttu, joka on kieltämättä vähän tynkä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Peilaus
Tuossa on vähän enemmän artikkeleita, joista voit perusjuttuja peilauksesta (akselin suhteen) opiskella, jos lontoo taipuu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Reflection_symmetry
http://en.wikipedia.org/wiki/Reflection_(mathematics)
http://en.wikipedia.org/wiki/Mirror_image

Peilikuvapaikkasi ei mitenkään absoluuttisen totuuden mukaan ole C5:ssa, se riippuu tasan siitä miten valitset peilausakselin (tai peilauspisteen, mutta nyt puhuttiin suoran/akselin kautta peilauksesta). Tottakai voit yhtä lailla peilata paikkasi pituussuunnassa kaukalon halkaisevan suoran suhteen (jolloin päädyt C3:seen), kuin poikittain halkaisevan (jolloin päädyt A3:seen). Tai molempien, jolloin päädyt mainitsemaasi C5:seen. Mutta minusta on loogisinta peilata paikka nimenomaan pelkän punaviivan suhteen, jolloin uusi paikka on samalla puolella kaukaloa kuin vanha(edelleen A:ssa eikä toisella puolella C:ssä). Toki niskaasi ajatellen olet oikeassa siinä että sinun peilausversiosi mukaisessa ratkaisussa saat jatkossakin vääntää niskaasi samaan suuntaan, mutta täysin samanarvoinen uusi paikka ei olisi koska jos nyt näet hyvin vaihtoaition näkisit uudessa mallissa jäähyboksin ja vice versa. Jos nyt jokin vika täytyy tästä punaviivan kautta peilaamisesta löytää, on se tämä että aihemmin jos katsoit IFK:n hyökkäyksiä kaksi erää loivasti oikealle ja yhden erän hieman jyrkemmin vasemmalle, joutuisit muutoksen jälkeen katsomaan kaksi erää loivasti vasemmalle ja yhden erän jyrkemmin oikealle.

Vaihtaakseni puheenaihetta hieman voisin kysyä aiheeseen liittyen, onko kellään tiedossa kausikorttipaikkojen tarkkaa lukumäärää? Ja nimenomaan siis katsomoissa A ja C. Eli Kuinka moneen ihmiseen tällainen operaatio vaikuttaisi?
 
Nyt meni jo moderaattoritkin sekaisin peilikuvista, joten eiköhän jätetä se keskustelu sillensä ja jatketaan tässä otsikonmukaisesti keskustelua HIFK Hockey Oy:n uudesta hallituksesta.

Moderaattorit
 

Pera

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja TamU

Ei se sitä varsinaisesti voisi tarkoittaa, koska ei siinä varmaankaan
osake-enemmistöä tai äänivaltaa myytäisi. Mutta Mr. Sunny Trading on taustaltaan
HIFK:n miehiä ja firmallaan on kovasti rahaa, jos saataisiin ko. taho keskittämään tosiaankin sponssirahansa Nordikselle, ja rahahanat kiinni muille
SM-Liigan joukkueille, niin tämähän olisi loistava uutinen. Meille louvot, jotka olisivat muilta pois- mitä itkemistä siinä olisi.

Jospa tätä kautta saataisiin seura sille kuuluvaan asemaan. Junnokin pelaa
Oulussa juuri sillä, että kaikki otetaan, mitä otettavissa on, keneltä kannaltajalta se on pois, ja varsinkin nyt, kun Oy:n johdossakin alkaa
olemaan ammattitaitoa, niin oikeaan suuntaan ollaan kovasti menossa.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Sunny Trading

Voisko se suurylläri olla SunnyTrading-Areena?

Paitsi IFK:n pelit, myös muita sponsoritapahtumia, actionia, muuta urheilua etc. Kun Ilmala keskittyy konsertteihin, tää olis urheilumesta.

Kovasti tuntuu yhtiöllä olevan tarve sijoittaa (polttaa?) rahaa.
 

Kurt

Jäsen
Voisko se suurylläri olla SunnyTrading-Areena?

Paitsi IFK:n pelit, myös muita sponsoritapahtumia, actionia, muuta urheilua etc. Kun Ilmala keskittyy konsertteihin, tää olis urheilumesta.

Kovasti tuntuu yhtiöllä olevan tarve sijoittaa (polttaa?) rahaa.

Ottakaa huomioon tuosta Sunny Tradingista spekuloidessa, että tuo lähteenä toimiva Kauppalehden juttu on syyskuulta 2007.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Ottakaa huomioon tuosta Sunny Tradingista spekuloidessa, että tuo lähteenä toimiva Kauppalehden juttu on syyskuulta 2007.

Ja sen lisäksi ottakaa huomioon, että sieltä suunnalta ei mitään uutta ole sen jälkeen kuulunut + Tuohimaan lupaus ylläristä, joka ei liity pelaajistoon tai valmennukseen. No, mä sitten arvasin ensin... muistakaa tämä!
 

scholl

Jäsen
Kovasti tuntuu yhtiöllä olevan tarve sijoittaa (polttaa?) rahaa.

Ahneella on yleensä jonkinlainen loppu. Tässä ei nyt mielestäni IFK:n kannata ahnehtia tai hötkyillä. Jos joku mainostaa hiihdossa, lentopallossa, jääkiekossa ties missä lajissa lähes jokaisen joukkueen peliasussa ja siihen päälle maajoukkueet niin mikä on todennäköisyys, että sitten muka lopettaisi mainostamisen niissä muissa. Ja mikä pointti muutenkaan on tuolla tavalla mainostaa, jos firmalla ei näytä olevan mitään sellaista liiketoimintaa, mikä olisi kuluttajamarkkinoille suunnattua. Tietysti omaa henkilökohtaista profiilia siinä on helppo nostaa. Entä kun tarve lakkaa. Siinä pudotaan helposti tyhjän päälle. Toki jos on paljon käteistä niin silloin toimintaa voi tehdä rakkaudesta urheiluun, mutta silloin sitä yleensä fokusoi johonkin, eikä edes alunperin esitä diggaavansa kaikesta tai ainakaan tuo sitä julkisesti esille. Ei jokaisessa suomalaisen urheilijan pelipaidassa ole esimerkiksi Salonojan nimeä.

Tässä siis päästään siihen, että vaikka Sunnytrading olisi halliyhtiössä jollain tavalla mukana niin olisi erittäin tärkeätä myydä nimioikeus suuryritykselle pitkäaikaisella sopimuksella.

Hallin pyörittämisessä ja myöskin sponsorina yhteistyötä voi varmasti olla jatkossa enemmänkin, mutta johonkin pitää vetää raja.
 

olle****

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Liverpool, Frölunda Indians, Malmö FF
Mihin ihminen tänä päivänä sitoutuu. Ihmisillä on aika hyvin ostovoimaa, mutta eivät halua sitoutua poliittisiin puolueisiin jne. IFK on erittäin vahva kulttuuri-instituutio, joten uskon, että siihen haluaa sitoutua aika moni ihminen. En tiedä onko seura tehnyt mitään tutkimusta siitä, kuinka suuri osa pk-seutulaisista kannattaa IFK:ta. Jos oletetaan, että väestöpohja on vaikkapa 1,5 miljoonaa ja heistä vaikka vain 25% olisi IFK-mielisiä niin se olisi 375000. Siitä 6,7% saaminen sitoutumaan kulttuuri-instituutioon ei ole mielestäni kovin vaativa tehtävä pitkässä juoksussa. Se vain vaatii sitä, että IFK:sta tulee haluttu juttu, osa ihmisten elämää. Niin, että vanhemmille on tärkeää liittää lapsi syntymän jälkeen jäseneksi. IFK-jäsenyys olisi arvoasia, statement etc.

Ohoh. Otetaans se lippis kouraan ja tungetaan sinne oikein kunnon ahtojäät ennen päähän laittamista. Mistä sä vedät johtopäätöksen, että koska ei sitoudu puolueeseen, niin ihmiset rupee heittä fyrkkaa jonkin jääkiekkojoukkueen suuntaan. Perhearvot ja statement?? Tää on jatkoaika.com, ei jorinoita-jeesuksesta.fi

Oletetaan, että nää sun numerot pitää paikkaansa ja nämä ifk-mieliset olisivat oikeesti valmiita laittamaan huntin vuodessa johonkin, mikä antaa etuja mitä et pysty halutessasi käyttäämään (25000 "kulttuuri instituutioon" sitoutunutta fania ja halli vetää sen 8000. Eli 17000 tuhatta ei pääse nauttimaan eduistaan per peli), jopa Pena olis täyttänyt kassan ja hallin joka ilta. Ja joka ikinen olisi ostanut ifk-paidan ja ifk-viirin.

Tohon sun Barcelona esimerkkinä, se mitä Kataloniassa tunnetaan barcaa kohtaan ei tule ikinä tapahtumaan Suomessa ja heidän jäsenmäärä ylittää oman areena kapasiteetin, sun numerotten perusteella, about 60000:lla jäsenellä.

Sun ympäristössä voi olla paljon näitä hc-lätkäfaneja. Huomioi se, että yhteiset kiinnostukset ja harrastukset kerää saman mielistä sakkia pieniin porukoihin, missä ihmiset tuppaa kollektiivisesti ajattelemaan liikoja omista mahdollisuuksistaan vaikuttaa muihin. Tiedän koska olen ollut kerran mukana vaalikamppanjassa, opettava kokemus. Mutta kun lähdetään katselemaan tonne oikeaan maailmaan, niin hyvä jos edes maajoukkue pystyisi noihin sun numeroihin ja maajoukkue on ainoa jääkiekossa, mikä mahdollisesti voi nousta ton kulttuuri-instituution tasolle suomessa. Jos asia katsoo objektiivisesti.

Usko pois. Ainoat jotka ehkä lähtis mukaan tähän sun rojektiin, on ne samat naamat joita sä moikkaat joka kerta, kun sä käyt nordiksella.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Ahneella on yleensä jonkinlainen loppu. Tässä ei nyt mielestäni IFK:n kannata ahnehtia tai hötkyillä. Jos joku mainostaa hiihdossa, lentopallossa, jääkiekossa ties missä lajissa lähes jokaisen joukkueen peliasussa ja siihen päälle maajoukkueet niin mikä on todennäköisyys, että sitten muka lopettaisi mainostamisen niissä muissa. Ja mikä pointti muutenkaan on tuolla tavalla mainostaa, jos firmalla ei näytä olevan mitään sellaista liiketoimintaa, mikä olisi kuluttajamarkkinoille suunnattua. Tietysti omaa henkilökohtaista profiilia siinä on helppo nostaa. ***
Tässä siis päästään siihen, että vaikka Sunnytrading olisi halliyhtiössä jollain tavalla mukana niin olisi erittäin tärkeätä myydä nimioikeus suuryritykselle pitkäaikaisella sopimuksella.
Hallin pyörittämisessä ja myöskin sponsorina yhteistyötä voi varmasti olla jatkossa enemmänkin, mutta johonkin pitää vetää raja.

Jos se ahne olis tässä tapauksessa Sunny Trading, niin so...? Miksi pitäisi lopettaa mainostaminen muissa? Jos haluavat profiloitua nimenomaan urheilun kautta. Sitä paitsi kiinteistöt on just firman omaa osaamisaluetta, joten tässä on mun veikkaus. Uusi halliprojekti.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Kysyin pari juttua Nybarilta, ja sain pari vastaustakin. Siitä en tiedä mikä tämä "ylläri" on, mutta ei ilmeisesti ainakaan hyökkäyssuunnan muuttaminen. Ikävä kyllä, minun mielestäni - mutta onneksi monen teidän A/C-elinkautisen mielestä. Mutta toivottavasti ståndista edes korotetaan.

Hallituksesta sen verran, että he EIVÄT tulekaan julkisuuteen (Tuohimaata lukuunottamatta, joka saattaa välillä jotain kommentoida koko hallituksen puolesta), toisin kuin Everi tai Lindholm vuoden 07 viimeisessä(?) Magazinessä lupasi. Toisaalta vähän ristiriitaista eka luvata, ja sitten ei tullakkaan julkisuuteen, mutta toisaalta helvetin hyvä juttu että tekevät duuninsa kulisseissa, eivätkä lauo random kommentteja lehtien palstoilla jne.

Sen sijaan Valtanen ja Nybari tulevat julkisuuteen lähiaikoina jonkinlaisen tulevaisuuden suunnitelman kera. Ja onko sillä teille niin väliä esittääkö ne visiot hallitus vai TJ&UTJ? Minulle ei ainakaan ole hitonkaan väliä, pääasia että joku visio tuodaan esille. Nybarin mailista päätellen tätä sopii odottaa about seuraavan Magazinen ilmestymisen paikkeilla, ja niille jotka eivät sitä tilaa tulee varmasti joku lukupaketti myös kotisivuille. Tätä odotellessa!
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Sen sijaan Valtanen ja Nybari tulevat julkisuuteen lähiaikoina jonkinlaisen tulevaisuuden suunnitelman kera. Ja onko sillä teille niin väliä esittääkö ne visiot hallitus vai TJ&UTJ? Minulle ei ainakaan ole hitonkaan väliä, pääasia että joku visio tuodaan esille.

Niin, minusta sillä on väliä. Ammattimainen toiminta kaikilla alueilla, vaikka kuinka pienistä asioista olisi kysymys. Ja näinhän sen pitää mennäkin. TJ & UTJ kipparoivat laivaa ja heidän kuuluu antaa lausuntoja laivan suunnasta ja kunnosta. Hallitus raportoi omistajille, ei julkisuuteen. Tuohimaakin voisi vaan suosiolla mennä sinne verhon taakse Everin ja Lindholmin seuraksi.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Niin, minusta sillä on väliä. Ammattimainen toiminta kaikilla alueilla, vaikka kuinka pienistä asioista olisi kysymys. Ja näinhän sen pitää mennäkin. TJ & UTJ kipparoivat laivaa ja heidän kuuluu antaa lausuntoja laivan suunnasta ja kunnosta. Hallitus raportoi omistajille, ei julkisuuteen. Tuohimaakin voisi vaan suosiolla mennä sinne verhon taakse Everin ja Lindholmin seuraksi.

Joo siis minustakin jopa parempi näin, täällä vaan on esiintynyt paljon toiveita siitä että nimenomaan hallitus astuisi esille ja toisi ne tulevaisuuden visiot julkisuuteen. Parempi näin, imho.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se että hallituksen mainosmies Timo Everi on ilmoitettu mukaan huomiseen tiedotustilaisuuteen yhdessä Tuohimaan kanssa - mutta ei Lindholmia - voi kertoa siitä, että jotain tapahtuu täällä huhutusti myös ns. brändisektorilla.

Tai sitten ei.
 

phoney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakin kavereilla on kuulemma kovat kasvutavoitteet, mitä tulee yleisömääriin ja liikevaihtoon.

Saatiin sitä kasvua tai ei, on muutos melkoinen Penan ja Frankin ajatteluun "ei tämä kakku tästä kasvu - kysymys on vain siitä, miten rahat eri vuosina jaetaan".

...Joka on harvinaisen dorkasti sanottu ja kertoo aika paljon siitä, missä nyt ollaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös