Lepranmies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Eli kun sinä olet siellä taustalla tiennyt ettei ole mitään hätää niin dissaat niitä jotka eivät asioista tiedä mitään ja ovat huolestuneita? Olisiko näistä asioista kenties sitten kannattanut tiedottaa? Siis SaiPan? Muillekin kuin vaikka sinulle?
Kyllä, tämän palstan kautta on luotu paniikkia kun mistään ei mitään kuulu ja puhellaan epämääräisistä juridisista esteistä? Näitä ei tällä palstalla keksitty vaan kuunneltiin ihan mitä tiedotettiin ja se herätti keskustelua.
Ja suht onnellisia ihmisiä tällä palstalla on ollut omistajakauppojen jälkeen. Mutta kuinka kauan pitää olla onnellinen ja milloin saa kysyä tarkentavia kysymyksiä mitä kansalle ylipäätään on luvattu?
Yksi nimimerkki esimerkiksi pyhitty koko puolivuotisen sen spekuloimiseen että juridinen kaveri on Viitikko.
Onko mottosi kenties:
"Kaikki paljastuu hyväksi sitten kun tiedätte miksi näistä ei voi vielä kertoa".
Ja jos on, siinä ei ole mitään pahaa. Täytyisi vain tajuta, että netin ääressä on ihmisiä, joille nämä eivät ole yhdentekeviä asioita. Ja samaa diipadaapaa on kuultu edellisen hallinnon ukkeleilta.
Jäädään odottelee. Rauhoittele meitä taas tarvittaessa.
Mistä siis haluat, että SaiPa nyt laatisi tiedotteen? Tai mitä ovat ne kysymykset joihin haluaisit vastauksen? Minua kiinnostaa ihan aidosti ja toivon että voisit tähän laittaa niitä kysymyksiä.
Samalla on myös ymmärrettävä, että aivan kaikesta ei voi tiedottaa ja aivan kaikkiin kysymyksiin ei voi ainakaan suoraa vastausta antaa. Ei siinä tilanteessa voi syyttää valehtelusta tai asioiden pimittämisestä. Mutta laita niitä kysymyksiä niin katsotaan mihin se voi johtaa.
Mitä tulee minun muiden dissaamiseen, niin ainakin omasta mielestäni olen aina pyrkinyt täällä keskustelemaan asioista ilman sen suurempaa toisten haukkumista. En minä ole jokaista käännettä SaiPan omistajuusvaihdoksessa tiennyt, enkä tiedä. Mutta en ole myöskään lähtenyt uskomaan ihan jokaiseen negatiiviseen huhuun joka seuran ympärillä on pyörinyt.
Tiedottamisesta ja SaiPan sosiaalisen median kanavien hyödyntämisestä olen samaa mieltä. Molempien pitäisi olla paremmalla tasolla kuin mitä nyt ovat olleet. Mutta tämän omistajakuvion ympärillä olleen tiedottamisen vähyyden ymmärrän, koska selkeästi haluttiin tuoda julkisuuteen suht valmis paketti. Jos oltaisiin tultu aikaisemmin esille pienemmällä omistajamäärällä niin se olisi luonut vain turhaa negativiista keskustelua seuran ympärille. Kukaan (minä mukaanlukien), ei olisi uskonut että lisää omistajia olisi sen jälkeen tulossa vaikka sitä oltaisiin miten vakuuteltu.
Silloin oltaisiin vain keskustelut kuinka SaiPa ei kiinnosta ja viimeinen sammuttaa valot. Se olisi voinut myös vaikuttaa muiden omistajien haalimiseen kun seuran ympärillä olisi alkanut jälleen negatiivinen kierre.