Tarinankertoja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Vinnie tässä juonittelee ihan itse ja omasta vapaasta tahdostaan.
Yllättyneet: -
Vinnie tässä juonittelee ihan itse ja omasta vapaasta tahdostaan.
Se toki on sallittua, mutta tällä kertaa sattuu menemään täysin pieleen.
Vinnie tässä juonittelee ihan itse ja omasta vapaasta tahdostaan. Tekee siis sitä samaa mitä on tehnyt jo vuosia, eli lupailee ja lupailee, mutta lopulta aina syö sanansa.
Muita nimiä on tähän kelvottomaan farssiin turha tuoda mukaan....
Saa nähdä kuinka kauan nykyhallitus tätä menoa katselee. Siellä kun on mukana hyviä tyyppejä, joita varmaan moinen venkoilu alkaa ennen pitkää rasittaa...
Minkähän tahon intressissä mahtaa olla tuollaisen huhun laittaminen liikkeelle ja hpj Kainulaisen toivoman työrauhan häiritseminen...
Kannattanee ainakin miettiä ennen kuin lähtee edistämään liikkeelle laittajan asiaa.
Minkähän tahon intressissä mahtaa olla tuollaisen huhun laittaminen liikkeelle ja hpj Kainulaisen toivoman työrauhan häiritseminen...
Kannattanee ainakin miettiä ennen kuin lähtee edistämään liikkeelle laittajan asiaa.
Minkähän tahon intressissä mahtaa olla tuollaisen huhun laittaminen liikkeelle
. Mestis-seuralle liigalisenssiä tuskin voi myydä, muuta kuin häviämällä karsinoissa.
EDIT II: Missä muuten kerrotaan, etteikö tuo ostava osapuoli olisi Ilveksen osakkeille Vaasan Sport? Se saa omistaa vaikka jokaisen liigajoukkueen kaikki osakkeet, aivan, kuten mikä tahansa muukin yritys.
Osakkeen saa luonnollisesti myydä, koska tahansa. Mikään taho ei voi tätä kieltää.
Ei sua ole ainakaan liialla liike-elämäymmärryksellä rangaistu.
Nyt valot päälle. Linkitit sitten itse itsellesi kilpailuviraston tehtävät, kun ihan vahingossa? Mitähän mahdat hakea tällä takaa? Meinaatko, että Sport on jostain syystä esteellinen tekemään tarjouksen tai jopa siirtymässä ostollaan määräävään asemaan jääkiekkoilubusineksessa? Mitä eroa on, tarjoaako / ostaako Ilveksen osakkeet isä-poika ja ämpäri Oy tai vaikkapa Vaasan Hockey Sport Oy? Ei mitään.
Nyt valot päälle. Linkitit sitten itse itsellesi kilpailuviraston tehtävät, kun ihan vahingossa? Mitähän mahdat hakea tällä takaa?
Se saa omistaa vaikka jokaisen liigajoukkueen kaikki osakkeet, aivan, kuten mikä tahansa muukin yritys.
Ei siitä että talous ei ole ihan samalla tavalla kuralla kuin kaksi vuotta sitten, voi vetää sitä johtopäätöstä, että rahaa on niin ettei paskalle taivu!
Suosittelen tutustumaan mm Vaasan Hockey Sport Oyn kahden viime tilikauden avainlukuihin nyt ihan ensin, ennen ku kyselet, millä rahoilla. Ja kun olet niihin tutustunut, voin kertoa, että välitilinpäätöksessä Sport on tällä kaudella viime kauttakin edellä. Että niillä rahoilla ja jo entuudestaan Yhteistyökumppanien kanssa sovituilla liigaprojektirahoilla.Ja mitä se Sportti käyttäisi rahana?
Koko tämän vuosituhannen on konkurssin uhka vaaninut vaasalaisia. Ei siitä että talous ei ole ihan samalla tavalla kuralla kuin kaksi vuotta sitten, voi vetää sitä johtopäätöstä, että rahaa on niin ettei paskalle taivu!
EDIT: Niin ja todettakoon, että itse, eikä suurinosa muistakaan Sport-faneista seiso tällaisten kabinettisopimusten puolelle. Me halutaan liigaan pelaamalla, kun aika siihen on kypsä. Tämä nyt vielä selvennyksenä.
Vinnie oli Jääskeläisen ja Hautamaan kanssa tänään seuraamassa Ilveksen reenejä, joten kyllä jonkinlaista kiinnostusta seuran toimintaan vielä ainakin löytyy.
Suosittelen tutustumaan mm Vaasan Hockey Sport Oyn kahden viime tilikauden avainlukuihin...
Lennokasta tekestiä
.
Ei saisi ruokkia trollia, mutta pakko vastata tähän. Tutustuin jopa viiteen, 2008 -59k, 2009 -298k, 2010 -512k (velkaa yli miljoona), 2011 +79, 2012 +290. Suunta on oikea, vielä muutama vuosi niin saatte velat maksettua.
Heh, nyt alkaa mestiskirjoittelijoiden tarinan taso lähentelemään mestiksen pelin tasoa.Ihan oikeasti väitän, että Vaasan Hockey Sport Oy ja Ilves Hockey ovat neuvotelleet Liigaosakkeen omistajanvaihdosta ja tämä on ihan normaalia liiketoimintaa, halusittepa tai ette. Sport haluaa kasvattaa liiketoimintaansa ja Ilveksen omistaja haluaa Oy:stään rahansa pois. VM tekee hyvät kaupat, jos saa osakkeensa myytyä Sportille. Jos Sport ei ostakaan osaketta, tulee konkka, eikä VM saa penniäkään. Verottaja ottaa ainakin kermat kakunpäältä.
Siksi tällä on kiire, koska jos joku menee tiputtamaan Ilveksen ja se ei ole Sport, niin kuvioit vaikeutuvat entisestään. As simple as that!