Vaatii kyllä melkoista kekseliäisyyttä saada rinnastettua nämä asiat toistensa kanssa. Toinen kun on täysin laillista, eikä kohdistu kehenkään muuhun kuin tekijäänsä, toinen on rikos ja kohdistuu toiseen ihmiseen. Eipä kyllä yllätä kun samoissa piireissä pidetään ihan hyväksyttävänä sitä, ettei naisia voi päästää papeiksi.
Anteeksi, kerrotko minulle missä kohtaa sanotaan että
tissien puristelu on rikos. Varmaan kuitenkin itse asia, eli luottamusaseman rapistuminen tuli sinulle selväksi; se loppuu nopeasti kun luottamusta ei ole.
Eli mielestäsi on oikein, että ilman laillisia perusteita työntekijän työolosuhteet voidaan todeta mahdottomiksi ja näin työsuhteen purkaminen on ihan OK? Kaikki tämä vain siksi, että joku parisataa vuotta sitten kirjoitettu satukirja EI sano että näin ei saa tehdä, vaan että joku nyt on tulkinnut että tämä on syntiä ja kamalaa.
Anteeksi, kerrotko missä kohtaa tässä kukaan on vetänyt Raamattua mukaan asian ratkaisevana tekijänä?
Kirkkoherran virka on luottamusasema. Kelpoisuus viran täyttämiseen ei täyty enää joten hieman ihmetyttäisi myös näkemys että virkatehtävää mielekkäästi pystymätön työntekijä pitäisi pitää virassa.
Asia selvä, tiedät siis ilmeisesti työnkuvani ja sen vaativuuden...
Kerroin varsin selvästi mihin perustan näkemykseni.
...joten voit varmaan kertoa myös oman expertiisisi asiasta, kun kerran pystyt 100% varmasti tietämään tämänkin asian.
Kyllä varmasti voin, mutta en kerro.
En pidä itseäni sen parempana, päinvastoin kuin uskovat ihmiset, mm. sinä, juuri tässä tapauksessa itseään pitävät.
Hetkinen, seis seis seis, kerrotko lisää tästä kuinka minä pidän jotenkin itseäni parempana? Sinun täytyy nyt vakavasti erotella kaksi asiaa; mitä minä olen sanonut keskustelussa ja mitä sinä kuvittelet minun sanoneen keskustelussa. Ilmassa leijailee vahvasti haju, että sinä
kuvittelet minun olevan jotain mieltä ja kuuluvan asiassa varmasti johonkin tietynlaiseen lokeroon, mutta huolimatta siitä että asiasta on vaihdettu mielipiteitä, et silti tunnu ymmärtävän mitä olenkaan asiasta sanonut. Kyseenalaistan hieman myös kykyäsi toimia esimiehenä ja haastan sinua tutustumaan uudelleen mitä asiasta onkaan kirjoitettu. Ilman värilasejasi tällä kertaa.
Motiivini keskusteluun on lähinnä selvittää ja naureskella uskovien ihmisten moraalin venymiskyvylle kun triviaaleista asioista tulee yhtäkkiä merkityksellisiä.
Ahaa, eli ennakkoasenteellista provosointia siis? Mitähän Moderaattorit mahtavat asiasta olla mieltä?
Jos joku lukee kuin piru raamattua, niin se on uskova itse, tullut tässäkin topikissa todistettua jo monta kertaa, ja jälleen.
Heh, "todistettua" eli sinä olet sitä mieltä ja kerran todettua "faktaa" et kunnon punaniskan lailla suostu muuttamaan vaikka aiheesta on sivutolkulla selkeästi päinvastaista näyttöä. Hauska olet, mutta eipä tästä varmaan taaskaan mitään hedelmällistä tule joten antaahan tuota olla - jälleen kerran.