Huoh. Itse mainitsin megamenestynyt ja kykenevä, sinä sitten jostain syystä keskityt siihen varakkuuteen, kuten kaltaisesi yleensäkin. Äsken vielä lisäsin että (rahallisen) menestyksen tuoma asema, sivuutit senkin. Jos vastaat ensin itse noihin omiin oletuksiisi, tämä voisi edetä.
Obama on muslimi - käytännössä. Uskomatonta että sellainen pääsi Amerikan presidentiksi asti, mutta propagandan hallitsemalla...
Mistäköhän sitten olet kannattajien mielipiteitä lukenut? Minun silmiini osuu jatkuvat kommentit Clintonin/Obaman surkeudesta vrt. Trump.
Ei pidä paikkaansa. Hyvin monilla Trump on kakkosvaihtoehtona.
Juuri tuollaisista vääristymistä suuntauksesi päättelin.
Koska et vieläkään vastaa kysymykseen, voidaan keskustelu katsoa päättyneeksi. Ei Trump ole megamenestynyt tai edes kykenevä missään muussa kuin bisneksessä ja siinäkin kyseenalaisin keinoin. Millä muulla mittarilla Trump on menestynyt yhtään missään?
Kakkoskohta vetää hiljaiseksi. Eihän sinun kanssa voi keskustella mitään kun olet noin uskomattoman syvällä psykooseissasi. Holokaustia ei myöskään tapahtunut, Bush räjäytti torninsa itse ja suola parantaa syövän.
Itse olen seurannut mm. galluppeja, ja toisekseen olen vuosia asunut Yhdysvalloissa, ja tunnen sieltä huomattavan määrän ihmisiä. Sinä taas luet mitälie humpuukiblogeja kammarissasi ja pidät faktana kaikkena joka sopii noihin uskomuksiisi. Alkaa olla jo ilmiselvä fakta että Trump ei todellakaan pysty haastamaan demokraatteja vaaleissa, ja vielä suurempi tappio olisi republikaaneille jos Trump asettuisi itsenäisenä kandidaattina ja veisi valkoroskan äänet republikaaneilta.
Psykoosiisi kuuluu että näet vassarisuvakkimädättäjiä kaikkialla. Itse en todellakaan symppaa näissä vaaleissa Clintonia, enkä missään Suomen vaaleissa Vasemmistoliittoa tai Vihreitä. Suomalaisista veikkaisin aika monen lähinnä nauravan Trumpille, olematta silti profiloituineita mihinkään poliittiseen suuntaukseen.