Joe Biden änkyttää. Ja se änkyttäminen vaikuttaa yllätys, yllätys, PUHEESEEN! Mun on äärimmäisen vaikea arvostaa ihmisiä, jotka leimaavat jostain fyysisestä tai psyykkisestä haitasta/rajoitteesta kärsiviä ihmisiä ja kyseenalaistavat heidän älykkyytensä. Näillä asioilla ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa. Mä arvostan erittäin paljon enemmän niitä ihmisiä, jotka kohtaavat haasteet, laittavat itsensä likoon ja altistavat itsensä idioottien pilkalle uudelleen ja uudelleen kuin ihmistä, jonka ei tarvitse ponnistella yhtään. Ihmisen, joka ei änkytä on aivan helvetisti helpompaa mennä puhumaan suurelle yleisölle kuin änkyttäjän.
Miten ihmeessä mediakin jaksaa tehdä tästä änkyttämisestä näin ison jutun Jenkeissä ja tarjota yhtään palstatilaa niille, jotka repii änkyttämisestä ilon irti omille tarkoitusperillensä? Koko ”Biden sekoilee sanoissaan”-juttu on vain yksi iso valtakunnallinen kiusaamistapaus ja sellaisen soisi loppuvan. Turha toivo.
Trump ei itse osaa lausua helppojakaan sanoja. Ei teleprompterista tai lennosta. Luulisi hänenkin joukkojensa haluavan kutistaa näiden höpöhöpö-juttujen roolin mahdollisimman pieneksi. Mutta ei.