Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 295 888
  • 6 394

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Palstaa lukiessa tulee nykyisin väistämättä mieleen, että osa toivoo jopa TPS:lle huonoa kautta ja surkeita esityksiä. Voi sitten hyväillä itseään peiton alla ja kuiskia "mitäs minä sanoin hihihi". Jos menestystä sattuu tulemaan, niin se ei ainakaan ole valmennuksen saati pelaajiston ansiota, vaan silkkaa onnenkantamoista. Välillä raskas tämä palsta, mutta eihän täällä kukaan pakota hengailemaan. Olen ollut 18 vuotta jäsenenä täällä ja ikinä ei jutut ole olleet yhtä tuubaa kuin nykyisin. Olen jopa harkinnut tunnusten hävittämistä.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terry Broadhurst
Palstaa lukiessa tulee nykyisin väistämättä mieleen, että osa toivoo jopa TPS:lle huonoa kautta ja surkeita esityksiä. Voi sitten hyväillä itseään peiton alla ja kuiskia "mitäs minä sanoin hihihi". Jos menestystä sattuu tulemaan, niin se ei ainakaan ole valmennuksen saati pelaajiston ansiota, vaan silkkaa onnenkantamoista. Välillä raskas tämä palsta, mutta eihän täällä kukaan pakota hengailemaan. Olen ollut 18 vuotta jäsenenä täällä ja ikinä ei jutut ole olleet yhtä tuubaa kuin nykyisin. Olen jopa harkinnut tunnusten hävittämistä.

Sama. Vaikka palstahistoria ei yhtä pitkä olekaan. Edes Suikkasen toisen ja Molomon aikoihin ei ollut yhtä raskas meininki. Silloin sentään täällä oli jotain hirteishuumoria, mutta nykyäänhän meno on kuin tuomionpäivänkultilla krapula-aamuna.

Jos itselleni Tepsin seuraaminen ja kannattaminen olisi niin raskasta kuin suurelle osalle jengiä täältä, aloittaisin ihan muut harrastukset. Jos siis joukkuetta valmentajineen huudetaan vaihtoon ENNEN KUIN YHTÄÄN SARJAPELIÄ ON PELATTU, niin se kertoo enemmän jostain kummallisesta joukkoharhasta kuin Tepsistä.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Palstaa lukiessa tulee nykyisin väistämättä mieleen, että osa toivoo jopa TPS:lle huonoa kautta ja surkeita esityksiä. Voi sitten hyväillä itseään peiton alla ja kuiskia "mitäs minä sanoin hihihi". Jos menestystä sattuu tulemaan, niin se ei ainakaan ole valmennuksen saati pelaajiston ansiota, vaan silkkaa onnenkantamoista. Välillä raskas tämä palsta, mutta eihän täällä kukaan pakota hengailemaan. Olen ollut 18 vuotta jäsenenä täällä ja ikinä ei jutut ole olleet yhtä tuubaa kuin nykyisin. Olen jopa harkinnut tunnusten hävittämistä.
No kyynel. MIelipidepalsta on kysymyksessä, jossa on erilaisia näkemyksiä ja vastauksia tarjolla milloin mihinkin. Harvoin on olemassa vain yhtä totuutta mihinkään asiaan.
Eiköhän pääsääntöisesti jokainen joka jaksaa tänne kirjoitella, ole vähintäänkin kiinnostunut Palloseuran edesottamuksista.
Jos on olemassa näitä kyynisiä- sarkastisia-pessimistisiä näkemyksiä, niin aivan yhtä lailla on tarjolla yltiöoptimistisia-positiivisia-Palloseura ei voi tehdä mitään väärin näkemyksiä ja kaikkea siitä väliltä. Ja hyvä niin.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sama. Vaikka palstahistoria ei yhtä pitkä olekaan. Edes Suikkasen toisen ja Molomon aikoihin ei ollut yhtä raskas meininki. Silloin sentään täällä oli jotain hirteishuumoria, mutta nykyäänhän meno on kuin tuomionpäivänkultilla krapula-aamuna.

Jos itselleni Tepsin seuraaminen ja kannattaminen olisi niin raskasta kuin suurelle osalle jengiä täältä, aloittaisin ihan muut harrastukset. Jos siis joukkuetta valmentajineen huudetaan vaihtoon ENNEN KUIN YHTÄÄN SARJAPELIÄ ON PELATTU, niin se kertoo enemmän jostain kummallisesta joukkoharhasta kuin Tepsistä.

Niin no, pari kautta kuitenkin Kaskinen valmentanut että jotain käsitystä touhusta ehtinyt syntyä.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No kyynel. MIelipidepalsta on kysymyksessä, jossa on erilaisia näkemyksiä ja vastauksia tarjolla milloin mihinkin. Harvoin on olemassa vain yhtä totuutta mihinkään asiaan.
Eiköhän pääsääntöisesti jokainen joka jaksaa tänne kirjoitella, ole vähintäänkin kiinnostunut Palloseuran edesottamuksista.
Jos on olemassa näitä kyynisiä- sarkastisia-pessimistisiä näkemyksiä, niin aivan yhtä lailla on tarjolla yltiöoptimistisia-positiivisia-Palloseura ei voi tehdä mitään väärin näkemyksiä ja kaikkea siitä väliltä. Ja hyvä niin.

Ääripäät ovat aina huonoja, sehän täällä onkin niin raskasta. Asioita ei osata katsoa subjektiivisesti. Negatiivinen / positiivinen kommentointi silloin, kun paikka on. Mielipiteitähän nämä ovat ja jokainen tyylillään. Sinä olet tarjoamassa kyyneliä ja provoilemassa ja se sinulle suotakoon.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terry Broadhurst
Niin no, pari kautta kuitenkin Kaskinen valmentanut että jotain käsitystä touhusta ehtinyt syntyä.

Joo, no. Tässä kesän aikana Filppulat ja Korpikosket puhumattakaan muista pelaajista ovat muuttuneet ihan paskoiksi rahastajiksi ja Kaskisen pelissä ei ole ikinä ollut mitään hyvää. OK. Keväät ovat menneet järjestään puihin, eli vituiksi, mutta kyllähän syksyllä on putki kulkenut mallikkaasti ja voittoja tullut vaikka mistä. Kiva-Kallen ja rahastajien onnea, että ovat onnistuneet runkkarit läpsyttelemään ihan mukiinmenevästi? Ei poista playoffien floppeja, tai epätasaisuutta, mutta kyllä peli on välillä kulkenut. Se unohtuu täällä kun Kaskista pidetään jonain Molomoakin huonompana koutsina.

No kyynel. MIelipidepalsta on kysymyksessä, jossa on erilaisia näkemyksiä ja vastauksia tarjolla milloin mihinkin.

Ilmeisesti keskustelun paskan yleisen tason ja negistelyn toteaminen on kuitenkin, ja vihdoin, se kuuluisa kielletty mielipide? Tätä Jatkiksen Tepsi-osiota pidetään usein ihan sen ansion mukaisesti jonain kylähullujen kokoontumisajona, jossa kaikkein sekavin juttu voittaa. Eikä siinä mitään, kelpo viihdettähän tämä on, paitsi silloin kun joistain ihan oikeista ihmisistä kirjoitetaan nimimerkin takaa jotain hevonpaskaa, kuten Valtosesta aikoinaan, tai kun Monni Virtasta vihjaillaan sekakäyttäjäksi huterin tiedoin.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo, no. Tässä kesän aikana Filppulat ja Korpikosket puhumattakaan muista pelaajista ovat muuttuneet ihan paskoiksi rahastajiksi ja Kaskisen pelissä ei ole ikinä ollut mitään hyvää. OK. Keväät ovat menneet järjestään puihin, eli vituiksi, mutta kyllähän syksyllä on putki kulkenut mallikkaasti ja voittoja tullut vaikka mistä. Kiva-Kallen ja rahastajien onnea, että ovat onnistuneet runkkarit läpsyttelemään ihan mukiinmenevästi? Ei poista playoffien floppeja, tai epätasaisuutta, mutta kyllä peli on välillä kulkenut. Se unohtuu täällä kun Kaskista pidetään jonain Molomoakin huonompana koutsina.

Ei tuo nyt noin mustavalkoista ole. Kaikki ei ole paskaa toki, välillä kulkee semikivasti ja mikäs siinä sitten, varsinkin jos tosiaan on niin että menestystavoitettakaan ei tälle kaudelle ole (Kallen toteamus Tussarissa). Ammattilaisurheilussa luulisi olevan toisin. Harmittaa hieman sekin että ohuehkoa pelikirjaa ei nyt ole paikkaamassa Oulan, Kaapon ja Bonon kaltaisia yksilöitä ja muutenkaan peli ei varsinaisesti viihdearvoltaan tajuntaa räjäyttäne. Lauria ja Ilaria vastaan ei toki mitään, hienoja miehiä.

Harrastuksiakin on itsellä muuten kovasti muuallakin, vaan silti Tepsi on seura jota tulee seurattua ja josta aidosti välitän.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Kielletty mielipide, mistä sellaiseen johtopäätökseen päädyit? Ja mitä ihmeen väliä on sillä millaisena joku pitää jonkin seuran osiota, esim TPS:n?
Noihin henkilöihin meneviin tarinoihin, niin niissä se on jokaisen omalla vastuullla mitä suustaan päästää täällä, kuten muuallakin elämässä.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terry Broadhurst
Kielletty mielipide, mistä sellaiseen johtopäätökseen päädyit? Ja mitä ihmeen väliä on sillä millaisena joku pitää jonkin seuran osiota, esim TPS:n?
Noihin henkilöihin meneviin tarinoihin, niin niissä se on jokaisen omalla vastuullla mitä suustaan päästää täällä, kuten muuallakin elämässä.

Vitsailin vain, että tällainen metakeskustelu siitä, että joku sanoo, keskustelun olevan paskaa ja toinen toteaa, että tämä on mielipidepalsta ja tänne saa kirjoittaa mitä haluaa, on vähän kummallista. Eikö tuossa juuri niin tehty ja heti tultiin kirjoittamaan, että "Kyynel".

Millä vastuulla nuo henkilöihin menevät tarinat ovat jengillä? Jos kirjoitaisin, että näin pelaajan X menevän sadan gramman kokkelipussin ja kahden jamaikalaisen huoran kanssa Hesehotelliin, niin kuka siitä olisi vastuussa? Nimimerkki eki likanen? Jatkiksen keskustelupalstan ylläpito? Ei täällä kukaan ole missään vastuussa kenellekään paitsi omalle omatunnolleen, eikä sellaiseen ole yleisesti luottamista kuten ollaan hyvin nähty.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
No lähinnä sillä samalla vastuulla kuin missä tahansa verkkokeskusteluissa. Onhan noita juttuja nostettu, mutta epätodennäköistä se toki on ihan resurssienkin osalta.
Kyynel -viittasi omaan (eriävään) mielipiteeseen aiemmin kirjoitetusta, eikä siihen ettei kirjoittaa voisi. Tuskin olisit kommentoinut vastaavasti, mikäli olisin ollut samaa mieltä asiasta että on niin raskas palsta jne.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Vitsailin vain, että tällainen metakeskustelu siitä, että joku sanoo, keskustelun olevan paskaa ja toinen toteaa, että tämä on mielipidepalsta ja tänne saa kirjoittaa mitä haluaa, on vähän kummallista. Eikö tuossa juuri niin tehty ja heti tultiin kirjoittamaan, että "Kyynel".

Millä vastuulla nuo henkilöihin menevät tarinat ovat jengillä? Jos kirjoitaisin, että näin pelaajan X menevän sadan gramman kokkelipussin ja kahden jamaikalaisen huoran kanssa Hesehotelliin, niin kuka siitä olisi vastuussa? Nimimerkki eki likanen? Jatkiksen keskustelupalstan ylläpito? Ei täällä kukaan ole missään vastuussa kenellekään paitsi omalle omatunnolleen, eikä sellaiseen ole yleisesti luottamista kuten ollaan hyvin nähty.

Tarpeeksi kun ihmistä täällä mustamaalaat nimellä perättömästi, niin sitä varten on olemassa lakipykäliä ja sakkotuomioita määritettynä Suomen lakiin.

Toisaalta aika rouheeta settiä saa heittää että joku kaivaa nimimerkin takaa kirjoittajan esiin...
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Palstaa lukiessa tulee nykyisin väistämättä mieleen, että osa toivoo jopa TPS:lle huonoa kautta ja surkeita esityksiä. Voi sitten hyväillä itseään peiton alla ja kuiskia "mitäs minä sanoin hihihi". Jos menestystä sattuu tulemaan, niin se ei ainakaan ole valmennuksen saati pelaajiston ansiota, vaan silkkaa onnenkantamoista. Välillä raskas tämä palsta, mutta eihän täällä kukaan pakota hengailemaan. Olen ollut 18 vuotta jäsenenä täällä ja ikinä ei jutut ole olleet yhtä tuubaa kuin nykyisin. Olen jopa harkinnut tunnusten hävittämistä.

Täällä kun käy lukemassa teidän juttuja, niin samaa olen ihmetellyt. Mielestäni ihan hyvä joukkue teillä on ja kausi ei edes ole vielä alkanut. Toinen ääripää on Porin osio, missä jotkut pitää Ässien rosteria ¨fantastisena¨, ja mä olen pitänyt porilaisia paljon pessimistisempinä kuin turkulaisia. Molemmista on kokemusta, jälkimmäisestä liikaakin!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Täällä kun käy lukemassa teidän juttuja, niin samaa olen ihmetellyt. Mielestäni ihan hyvä joukkue teillä on ja kausi ei edes ole vielä alkanut. Toinen ääripää on Porin osio, missä jotkut pitää Ässien rosteria ¨fantastisena¨, ja mä olen pitänyt porilaisia paljon pessimistisempinä kuin turkulaisia. Molemmista on kokemusta, jälkimmäisestä liikaakin!

Allekirjoittaneen väite on, että koko kaupungin enemmän tai vähemmän mätä fiilis tuntuu hieman muuallekin. Vaikkei lätkää saisi kaupungin politiikkaan sekoittaa, mutta itselle nuo väkisin menee käsi kädessä nyt. Kaupunki latoo huonoja päätöksiään ja samassa seuralta kuuluu yhtä kehnoa uutista. Ehkä joku naantalilainen tps-kannattaja tulee hilpeämmällä mielellä matseihin. Tämä nyt vain kommenttia yhdeltä sohvalta, ja voin olla aivan yksin tuntemusteni kanssa.
 
"Mitään varsinaista tulostavoitetta emme ole asettaneet", kertoo valmentaja Kalle Kaskinen TS:ssa.

Ota siinä sitten kannattajana tosissaan, kunhan nyt vaan osallistutaan sarjaan.

Toivottavasti puhui valmennuksen "tavoitteista" ja edes osa pelaajista olisi innostunut vaikka tavoittelemaan jotakin?
 

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Palstaa lukiessa tulee nykyisin väistämättä mieleen, että osa toivoo jopa TPS:lle huonoa kautta ja surkeita esityksiä. Voi sitten hyväillä itseään peiton alla ja kuiskia "mitäs minä sanoin hihihi". Jos menestystä sattuu tulemaan, niin se ei ainakaan ole valmennuksen saati pelaajiston ansiota, vaan silkkaa onnenkantamoista. Välillä raskas tämä palsta, mutta eihän täällä kukaan pakota hengailemaan. Olen ollut 18 vuotta jäsenenä täällä ja ikinä ei jutut ole olleet yhtä tuubaa kuin nykyisin. Olen jopa harkinnut tunnusten hävittämistä.

Kun nyt mentiin viimeaikaisiin uutisiin sopivasti jonnet ei muista -osastolle, niin laitetaanpa oma lusikka soppaan ja pippeli venytettäväksi. Olen seurannut tätä palstaa ja sitä edeltänyttä Kiekkopesää suhteellisen säännöllisesti vuodesta 1997. Muita urheiluaiheisia keskustelupalstoja vähemmän ja satunnaisemmin. Tältä pohjalta oma arvioni on, että väitteet Jatkoajan TPS-osion poikkeuksellisen negatiivisesta ilmapiiristä ovat isossa mittakaavassa hölynpölyä. Omat vakionegailijansa täältä toki löytyy, kuten kaikkialta, ja turkulaisuuteen ehkä kuuluu näin ei-turkulaisen näkökulmasta tietty perusnegatiivisuus, mutta yleisesti ottaen tämän palstan ilmapiiri on vuosien saatossa aika hyvin seuraillut sitä, mitä TPS on kentällä ja kabineteissa esittänyt.

Juuri nyt tunnelmat ovat alamaissa ja tälle on mielestäni looginen syy. Viime kausi oli iso pettymys, joka projisoidaan tavallista korostuneemmin päävalmentajaan ja hänen kauttaan seuraan. Uskon tämän johtuvan siitä, että kyseisen päävalmentajan valinta näyttäytyi monen kannattajan (ml. minun) silmissä juuri sellaisena TPS:lle tyypillisenä suhmurointina, jonka yhtenä seurauksena seura kynti 2010-luvun ensimmäisellä puoliskolla pohjamutia aivan ennennäkemättömällä tavalla. Tätä ei suoranaisesti hillitse se, että esim. UTJ:sta syntynyt vaikutelma on samansuuntainen. Ja en siis tässä ota tarkempien tietojen puuttuessa ehdotonta kantaa siihen, oliko näiden henkilövalintojen taustalla tällaista suhmurointia. Mutta kuten monella muullakin elämänalueella on havaittu, sillä on valtava merkitys, miltä asiat näyttävät.

En malta olla jatkamatta 2010-luvun alkupuoliskon vuosista, vaikken niitä mielelläni muistelekaan. Luulen, että moni tällä palstalla ja seurassakaan ei ole kunnolla tajunnut sitä, miten valtavaa vahinkoa TPS:n julkisuuskuvalle noina vuosina aiheutui. Siinä, missä poikkeuksellisen pitkinä menestysvuosina levisi ympäri Suomen osin ansaitsematonkin kuva siitä, että TPS menestyy aina, henkilöistä riippumatta, niin 2010-luvun alkupuolisko vei käsityksen toiseen ääripäähän. Tuolloinen pohjamutien kyntäminen lienee sarjan historiassakin melko ennennäkemätöntä. TPS oli liigan yleinen vitsi, joka sijoittui satsausten tasosta riippumatta vuodesta toiseen sarjan häntäpäähän ja pelaili ison osan kaudesta tyhjyyttään ammottavalle katsomolle. Mikään ei muuttunut, vaikka naamat vaihtuivat, ainakin organisaation alatasoilla. Ja kuten tiedetään, huonot uutiset tuppaavat jäämään ihmisten mieliin hyviä paremmin.

Väitän, että noina vuosina menetettiin yksi kannattajasukupolvi. Ja usealla mukana pysyneelläkin kannattajalla ne jäytävät edelleen alitajunnassa, vaikka monet täällä toistelevatkin, että pitäisi jo katsoa eteenpäin. Seuran uskottavuuden palauttaminen tuollaisen kurimuksen jälkeen on pitkä prosessi, jossa ei ole pikavoittoja tarjolla. En ole lakannut hämmästelemästä, miten tällä palstalla ja ajoittain seuran tj-tasollakin on vuodesta toiseen haikailtu, että nyt kun vaan pelataan loistava alkukausi, niin synnytetään Turkuun taas kiekkobuumi. Tämän jälkeen onkin sitten päädytty kipuilemaan täällä ja muissa medioissa, kun yleisöä ei käynytkään odotetusti. Ja päälle tietysti väitetty, ettei kiittämättömille turkulaisille kelpaa kuin jokaisen pelin voittaminen. Yleisömäärien kasvattaminen nykyisestä on täysin mahdollista ilman mestaruuksien voittamistakin, mutta se vaatii pitkäjänteistä työtä: sitä, että seuran toiminnasta välittyy urheilullisesti uskottava kuva. Tältä osin viime vuosina on tehty monia asioita oikein, mutta sitten myös otettu takapakkia. Ja vuosikymmenen alkupuoliskon muistojen vuoksi monen kannattajan toleranssi epäonnistumisille on edelleen aikaisempaa alempana.

Em. teemaa löyhästi sivuten ja positiivisemmalta kannalta on sanottava, että esimerkiksi Pride-teemapelit ja jotkut viime vuosien bussipysäkkimainokset ovat olleet aidosti hienoja vetoja. Vaikkeivät ne ehkä välittömästi näy kasvaneena kassavirtana, nimenomaan tällaisilla toimilla voidaan laajentaa kannattajapohjaa pitkällä tähtäimellä. Viime kädessä kaikki kuitenkin palautuu siihen, onko seuran toiminta urheilullisesti uskottavaa.

Metakeskusteluun palatakseni, itselleni kuva tästä palstasta näyttäytyy pikemminkin päinvastaisena kuin liian negatiivisesta ilmapiiristä valittaville. Missään muualla en nimittäin muista törmänneeni yhtä järjestelmälliseen ja laajamittaiseen pyrkimykseen vaientaa seuraan ja sen toimijoihin kohdistuvaa kritiikkiä kuin tällä palstalla 2010-luvulla. Tämä näkyy mm. siinä, että kritisointia pyritään säännönmukaisesti leimaamaan kohtuuttomaksi. Olipa kritiikin syy kuinka perusteltu tahansa (jatkuvat sijoitukset sarjan häntäpäässä, miljoonaluokan taloudelliset tappiot, pitkän sopparin tehneen ja seuran markkinoinnissa näyttävästi hyödynnetyn kannattajien suosikkipelaajan yllättävät ja oudosti perustellut potkut) ja olipa se kuinka maltillista tahansa, aina löytyy kirjoittajia, joiden mielestä kritisointi on liiallista: ajojahtia, noitavainoa, roviolla polttamista, pään vaatimista pölkylle suu vaahdossa huutaen, you name it.

Myönnän auliisti, että en ole varmaan vieläkään päässyt yli siitä, miten jotkut tämän palstan kirjoittajista pitivät Niittymäen edeltäjän kritisoimista epäreiluna vielä siinäkin vaiheessa, kun tämän kokoamalla joukkueella oltiin sarjan hännillä suunnilleen viidettä vuotta peräkkäin. Tai siitä, miten osa porukasta on vuodesta toiseen kuitannut taloudelliset tulokset tahallisina tappioina, joiden tarkoituksena ovat omistusjärjestelyt. Kuten jo taisin jossain sanoakin, olen vakuuttunut siitä, että jos TPS putoaisi liigasta tai menisi konkurssiin, joidenkin kanssakirjoittajien ensireaktio olisi haukkua TPS-osion keskustelun taso.

Tämän sekavan tajunnanvirran päätteeksi totean, että siitä lienemme yhtä mieltä, että mikään pakko täällä ei ole hengata. Joitakin häiritsee kielteinen ilmapiiri, itseäni taas enemmänkin kaikenlainen naiivi hymistely ja ongelmien lakaisu maton alle, joita pidän pidän pitkällä tähtäimellä huomattavasti vahingollisempana asenteena sekä kannattajille että seuran toimijoille. Minnekään en silti ole lähdössä enkä kehottamassa muitakaan lähtemään. Liiga ei nykyisellään valtavasti nappaa, mutta TPS pysyy sydämessä ja parempaa paikkaa näiden sydämenasioiden ajoittaiselle puimiselle ei tähän mennessä ole tullut vastaan. Tästä taas uutta kautta kohti, jonneilla tai ilman.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Kaikesta negailusta huolimatta aion maksaa huomenna lipusta ja mennä viljasiiloon katsomaan lätkää ja ottamaan siinä sivussa ehkä muutaman harmaan juoman...
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Koko teksti...

Tämmöistä asiallista ja järkevää tekstiä kaipaan lisää. Powerilta hyvin kirjoitettu ja perusteltu teksti, jota oli mielekästä lukea, veikken ihan joka asiasta samaa mieltä olekaan.
 

Tarasenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, St. Louis Blues, Manchester United

Batisland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huomista ottelutapahtumaa innolla odottaen. Ja juuri sitä tapahtumaa. Mielestäni TPS on ottanut valtavan harppauksen muutaman kauden aikana rakentaessaan tätä ottelutapahtumaa (vaikka urheilullisesti se ei sitä välttämättä olekaan).
Allekirjoittaneella oli jotakuinkin kanin kokoinen vaahtopallo housussa joka matsin alussa viimekaudella, kun odotteli ”avausseremoniaa”.
Jokainen varmaan voi siitä olla samaa mieltä, että kyseinen seremonia on valovuoden muita liigajengejä edellä..?
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huomista ottelutapahtumaa innolla odottaen. Ja juuri sitä tapahtumaa. Mielestäni TPS on ottanut valtavan harppauksen muutaman kauden aikana rakentaessaan tätä ottelutapahtumaa (vaikka urheilullisesti se ei sitä välttämättä olekaan).
Allekirjoittaneella oli jotakuinkin kanin kokoinen vaahtopallo housussa joka matsin alussa viimekaudella, kun odotteli ”avausseremoniaa”.
Jokainen varmaan voi siitä olla samaa mieltä, että kyseinen seremonia on valovuoden muita liigajengejä edellä..?
Onhan halliinkin panostettu aika kovalla kädellä, joka toistaiseksi on näkynyt myös Seuran taloudessa pitkänä miinuksena. Joten ottelutapahtuman on kuulunutkin mennä eteenpäin.

Mikkeliä lukuunottamatta kaikki vieraspaikkakunnat läpikäyneenä voin käsi sydämellä sanoa, että Turussa ottelutapahtuma on sen valovuoden edellä.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Onhan halliinkin panostettu aika kovalla kädellä, joka toistaiseksi on näkynyt myös Seuran taloudessa pitkänä miinuksena. Joten ottelutapahtuman on kuulunutkin mennä eteenpäin.

Mikkeliä lukuunottamatta kaikki vieraspaikkakunnat läpikäyneenä voin käsi sydämellä sanoa, että Turussa ottelutapahtuma on sen valovuoden edellä.

Aika monessa hallissa Suomessa käyneenä on TPS:n ottelutapahtumaa väärin verrata jonkun Saipan vastaavaan. Sama liiga on kyseessä, mutta fasiliteetit tuollaisen alkushown järjestämiseen ihan toiset. Siinä missä meillä on keskellä hallia korkeutta varmaan (mutuna) heitettynä joku 40m, niin LPR:n Kusipuistossa on ehkä se 25m.
Siihen kun heittäisi tuollaisen megajumbon ni se ois lattiasta kattoon täynnä.

Siihen vielä päälle äänentoistot, ravintolat jne.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Eli pitäisikö Tepsinkin luopua nykyisin aivan erinomaisesta avausseremoniasta kun Saipa ei pysty samaan hallin koosta johtuen? Minkä helvetin takia joka asiaan pitää löytää joku negatiivinen puoli, ottelutapahtuma on meillä aivan ylivertainen liigassa, piste.

Sanoinko, että pitäisi luopua?
Kirjoitin, että ei niitä voi verrata keskenään, koska fasiliteetit* ovat niin erilaiset.
(*Fasiliteetti= olosuhde, ympäristö)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös