Joo, ymmärrän ja tiedän ettet ole lätkäpuolen toiminnasta vastuussa. Mutta kuitenkin läheisissä väleissä tuonne ja kuvittelin että esittelit ajatuksia organisaation suunnalta. Vaikuttaa että siellä on pieni kupla muodostunut ja peruskatsojan eli asiakkaan ajatusmaailmasta ei aina olla kovin hyvin kartalla.
En esittele ajatuksia edes "oman" organisaation suunnalta ellen erikseen näin totea. Lähinnä pyrin pysymään kuluttajapinnan ajatusmaailmassa kiinni ja auttamaan puolin sekä toisin niin asiakkaita kuin tapahtumajärjestäjiä tai ravintolayhtiötä, jos vain mahdollista.
Tässä lauseessa on sitä toiveen tynkää että jos kuitenkin siitä paikasta voisi ottaa katetta.
Ei voi. Siitä ei olla valmiita maksamaan.
Sen euron tai kaksi ehkä jos sillä saa muuta porkkanaa. Tai en mä porkkanoita halua kun bisseä.
Kyllä, jos diktaattorina saisin päättää, niin juuri näin. Se euro-kaksi lisää kannattaa ottaa, jos se vain on mahdollista. Tiedän, olen huono esimerkki kuluttajasta, sillä valitettavan harvoin ehdin enää peleihin muuta kuin työtehtävissä. Mitään väkisin liimattua tuotetta tuohon kylkeen en tekisi. TPS:n käytettävissä oleva verkosto niin kuluttaja- kuin yrityspuolella on aivan hirveän laaja. Sinne kun laittaisi kattavaa kyselyä asiakaspinnan haluamista tuotteista, hinnoittelumalleista jne. niin melko helpolla olisi saatavissa järkyttävä määrä dataa + ehkä uusia ideoita.
Kuten tuossa aiemmin totesin, niin Jatkoaika on ollut vuosien ajan suunnaton apuväline.
Nyt on mielestäni ollut ravintolayhtiöltä järkevää hinnoittelua peleissä esim. Sport Barissa hodari 3,5 €, seurajuoma 8,50 €, mutta tämä kombona 10 € (12 €). Tai Tex Mex -buffa 15 €, seurajuoma 8,50 €, mutta kombona 20 € (23,50 €). Näin ravintolayhtiö voi saada hieman lisää myyntiä, asiakas saa (mahdollisesti) haluamansa tuotteet hieman halvemmalla + nopeammin, sillä samalta tiskiltä saa sekä juoman että hodarin eli ei tarvitse poiketa siihen ulkopuolella olevaan kioskiin (tuplajonotus). Yksinkertaisia asioita.