siellä luki paskimpien jytyjen aikana ihan taululla asti, että kuuntelet TPS-kissojen toivemusaa tms.
En tämän Värilasittoman heiton jälkeen jälkeen väittele enää yhtään mistään, kun herra ei perusta faktoihin, vaan puhuu puuta heinää:
lauantaina ei kertaakaan lukenut ko. tekstiä. Aiemmassa (yhdessä) pelissä luki, mutta teksti otettiin pois. Viime lauantain pelissä ei missään vaiheessa näin lukenut.
Kuitenkin juurikin viime pelin jälkeen keskustelimme kissojen kanssa, että näitä biisejä pitää vielä miettiä. Mutta tätähän Värilasiton ei varmaan usko, koska lähtökohtaisesti kaikki on paskaa.
* * *
Olen yrittänyt jo aiemmin asiallisesti selvittää, että tällä kaudella musikkia yritetään tosissaan säätää ja kyllä... huteja voi tulla. Viime pelissä oli liikaa edm-musaa, sen olen jo sanonut. Jatkan nyt, kun tässä aloitin: Kissat ovat valinneet neljä (4) tanssimusabiisiä. Yksi heidän toiveensa (viides biisi) oli Queenin biisi, joka taitaa olla sitä teidän toivomaa 80-lukua.
Kiitän kuitenkin lämpimästi herra Värilasitonta, että jostain tulee asiallista palautetta. Näin suuren vaivan sen Super-TPS-biisin etsimiseen ja se Amarillokin tehtiin tai haettiin kannattajien pirustämiseksi. Kumpikaan tosin ei ole rockia. Itse asiassa se meidän käyttämä Amarillo-versio on saksalaista schlageria... suomeksi sanottuna sitä itseään, mutta se ei liene tämän keskustelun teema. Biisi taitaa olla vakiintunut kannattajien ralli.
* * *
Nyt kun yritän koota keskustelua yhteen, niin kannattajille vinkki: te taputatte chanttejanne aivan liian nopeasti. Uskokaa pois. Muut eivät mitenkään ehdi mukaan. Pari kertaa muualla katsomossa yritettiin mukaan taputuksiin, mutta ei onnistunut. Jos ette usko, niin voitte mennä muualle katsomoon katsomaan. Ja kyllä: musa muuten loppuu sillä sekunnilla, kun saatte muun katsomon kunnolla mukaan. Ainakin Daenboundian ja Jaakko tietävät sen ja tästä on sovittu muistaakseni toissa vuonna.
* * *
Daenboundianille: pyroja tai oikeammin CO2:ta oli ekassa pelissä. Ne maksaa rahaa ja minulla ei ole sananvaltaa siihen. Valoja meillä on itse asiassa melkein eniten Liigaseuroista, mutta hallin koon takia niitä pitäisi olla vielä paljon paljon enemmän. Näillä mennään, mutta valoja ohjelmoidaan vielä kauden aikana. Nyt alkushow on valojen puolesta ehkä aavistuksen pliisu, sen myönnän.
* * *
Ja kyllä: se sisääntulobiisi on nimenomaan joukkueen toivoma ja on saanut myös vastakkaista palautetta kuin täältä erittäin homogeeniseltä Jatkoaikajengiltä. Lisään kuitenkin tähän, että kyllä sitä kasarirokkia kyllä tulee.