Tämä on juuri näin. Mutta tämän enempää en niiden kanssa leikkisi.
Kiitos myös omalta osaltani ottelutapahtuman taustajoukoille siitä, että musiikkivalinnat nykyään vastaavat jääkiekko-ottelun ideaaleja hyvin. Oikeasti tulee todella hyvä fiilis siitä kun hallissa soi vanhan liiton lätkäbiisejä ja rock-musiikkia enemmän. Se on ainoa oikea tie - kyllä ne muut kohderyhmät saadaan kiinni heille sopivin menetelmin, esimerkiksi oikeilla somealustoilla.
Mielestäni ottelutapahtuma onkin Tepsillä taas harpannut, ja edustaa ihan valtakunnan kärkeä. Käyn monessa hallissa vuosittain katsomassa TPS:n vierasotteluita, ja mahdollisimman objektiivinen näkemys tuo ylläoleva (toki pienellä kotiinpäinvedolla luonnollisesti), mutta yksi asia on joka ihmetyttää kovasti vuodesta toiseen. Miten voi olla että yläkerrassakin kiskoja on kiinni silloin kun on odotettavissa keskiarvoa suurempi yleisömäärä? Tätä en voi käsittää alkuunkaan. Nytkin lauantaina kanssajonottajien kanssa noiduttiin perhekatsomon kiskoilla, että ei riitä että tulee tauon alettua jonoon, vaan ottelu ehtii pidemmälläkin erätauolla alkaa ennen kuin olet takaisin paikoillasi. Olin kahden lapsen kanssa liikenteessä, mutta kokemus on tismalleen sama myös alakerran luukuilla silloin kun olen yksin. Anniskeluravintolat toimivat hyvin, mutta kioskit ei. Olin antanut kausarin kiertoon, ja miehitin perhekatsomon paikkoja parin tuttavaperheen kanssa ja oli kyllä todella tuskaista saada mitään ostettua. 3 min myöhässä sekä kakkos- että kolmoserään ja meidän perässä oli jonoa vielä 10 metrin verran kun saatiin omat kahvit ja lihapiirakat yms.
Millä tavalla se on järkevämpää että myydään vähemmän, kun eivät nämä työntekijät oikeasti 3-4 tunniksi voi maksaa niin paljoa? Ei vain mene tajuntaan, ja tämä jos mikä laskee asiakaskokemusta. Aika paljon jää myös myymättä, siitä olen sataprosenttisen varma.