Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 368 192
  • 6 711

-TMA-

Jäsen
Alkoholistiosasto täällä kyselee.. Mikäs tämä häppärihomma oikein on? Otteluinfossa on, että olisi puoli tuntia ovien avaamisesta voimassa, mutta joka kerta kun olen janoisena tullut jo ajoissa paikalle, on hinnat olleet täysin samat. Onko kyse jostain erityisistä baareista vai onko tämä Turkuhallin häppäri jotain eri hommaa kuin muualla maailmassa? Ihan muulla tavoin iloinen siis.. ei sillä, mielelläni kyllä Palloseuraa kannatan ihan normihinnoillakin, mut tunnen oloni vaan melko tyhmäksi. Mikä toki varmasti onkin suuri osa totuutta..

Saatiin syy yhdessä selville - häppäri koskee 0,33 l olutta, lonkeroa ja siideriä.
 

La vague

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Jukka Vilander, Canadiens, DIF
Alkoholistiosasto täällä kyselee.. Mikäs tämä häppärihomma oikein on? Otteluinfossa on, että olisi puoli tuntia ovien avaamisesta voimassa, mutta joka kerta kun olen janoisena tullut jo ajoissa paikalle, on hinnat olleet täysin samat. Onko kyse jostain erityisistä baareista vai onko tämä Turkuhallin häppäri jotain eri hommaa kuin muualla maailmassa? Ihan muulla tavoin iloinen siis.. ei sillä, mielelläni kyllä Palloseuraa kannatan ihan normihinnoillakin, mut tunnen oloni vaan melko tyhmäksi. Mikä toki varmasti onkin suuri osa totuutta..
Ongelman juurisyy selvisi. Kaikille muille tietämättömille känniääliöille tiedoksi, että häppäri koskaa vain 0,33-juomia. Itse ammattilaisena olen vaistomaisesti hyökännyt volyymin perään eli metsästäny 0,5-Karjalaa. Mut juomaa riittää ja peli kulkee, ei sillä hinnalle nii väliä. Kiitos vielä @-TMA- avusta, jälleen kerran!
 

La vague

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Jukka Vilander, Canadiens, DIF

Seiskakasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ongelma edelleen selvityksessä, eivät ekat asiat onnistuneet ainakaan Alessin osalta.

Mutta lähtökohtaisesti kirjautuminen ulos ja uudelleen sisälle, sovelluksen uudelleenasennus kannattaa koittaa vielä itse.
Ei lähtenyt näillä eväillä vielä toimimaan. Täytyy pelin jälkeen vielä tutkia tarkemmin
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan vinkkinä TPS:lle kun muistatte näitä TPS legendoja niin muistakaa heitä silloin kun he vielä nauttivat kunnolla saamastaan huomiosta. Miksi odottaa sitä että muistettava on yli 70 v ? Toki parempi myöhään kun ei milloinkaan.
 

-TMA-

Jäsen
Ihan vinkkinä TPS:lle kun muistatte näitä TPS legendoja niin muistakaa heitä silloin kun he vielä nauttivat kunnolla saamastaan huomiosta. Miksi odottaa sitä että muistettava on yli 70 v ? Toki parempi myöhään kun ei milloinkaan.

En yritä mitenkään puolustella asiaa, mutta kannattaa pitää mielessä, että kyseinen kunniakategoria on vasta melko hiljattain luotu - nimenomaan, että löytyy keinoja, jolla merkittäviä henkilöitä voidaan nostaa arvoiseensa asemaan.

Jäädytetyt paidat, kun koskettavat kuitenkin vain pelaajia.

Onneksi näiden lisäksi löytyy myös Hall of Fame, jossa löytyy sitten vähän isommmin seuralegendoja.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En yritä mitenkään puolustella asiaa, mutta kannattaa pitää mielessä, että kyseinen kunniakategoria on vasta melko hiljattain luotu - nimenomaan, että löytyy keinoja, jolla merkittäviä henkilöitä voidaan nostaa arvoiseensa asemaan.

Jäädytetyt paidat, kun koskettavat kuitenkin vain pelaajia.

Onneksi näiden lisäksi löytyy myös Hall of Fame, jossa löytyy sitten vähän isommmin seuralegendoja.
Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan. Ei nämä kiekkolegendat ole mitään sotaveteraaneja. Jokainen voi miettiä itse omalle kohdalle että kumminko haluaisit olla juhlakaluna nuorempana vaiko vanhempana kun liikkuminenkin on jo vaikeampaa`? Kaikesta huolimatta erittäin hyvä tapahtuma ja täysin oikea legenda huomion keskipisteenä. Kyllä meikäläiselläkin silmä kulma kostui.
 

-TMA-

Jäsen
Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan. Ei nämä kiekkolegendat ole mitään sotaveteraaneja. Jokainen voi miettiä itse omalle kohdalle että kumminko haluaisit olla juhlakaluna nuorempana vaiko vanhempana kun liikkuminenkin on jo vaikeampaa`? Kaikesta huolimatta erittäin hyvä tapahtuma ja täysin oikea legenda huomion keskipisteenä. Kyllä meikäläiselläkin silmä kulma kostui.

Ymmärrän täysin ja allekirjoittaisin ehkä aiemmilta ajoilta tuon isommin. Syystä tai toisesta aiemmin noita jäädytyksiä ja muita vähän panttailtiin, mutta jos katsotaan nyt lyhyempää ajanjaksoa, niin suunta on nimenomaan toivomasi.

Arvokkuuden säilyttämisen osalta pidän kuitenkin siitä, että näitä ei lähdetä kirimään joka kuukausi, vaan tasaiseen tahtiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös