Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

• 1 396 139
  • 6 844

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Kyllä siellä Mutkassa hyvin capoillaan, lienee selvää, että myös yleinen meno heijastuu sinne takaisin, joten eiköhän siitä hyvä tule mitä pidemmälle kausi etenee.

Josta vähän aasin siltaa pitkin voisin vaeltaa ajatukseen, että jos halutaan mahdollisimman moni katsoja telkkarin äärestä hallille, niin seuran markkinointi panostukset voisi olla siinä, että koitettaisiin saada Mutka täyteen. Tunnelma on se mitä telkkarista on vaikein nauttia tai ainakin häviää eniten hallille. Vaikka kannattajia aika hyvin näkyy, niin varsinaista Mutkan mainostusta ei juuri ole ollut pitkään aikaan.

Toinen asia on se, että mediakuutiolta pitäisi saada heti mahdollisimman hyvät hidastukset. Jotenkin tuntuu että tässä ollaan tällä kaudella menty takapakkia.

Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Menikö dj:llä eilen kasetit sekaisin kun Super-Maxin hattutempun jälkeen ei soitettu Super-Maxia mutta soitettiin joku toinen Max Verstappen aiheinen biisi? Muistui mieleen ja alkoi naurattaa kaikessa kummallisuudessa kun yhdessä lauletaan Super-Maxia ja toisessa tarkalleen Verstappenia. Yksi sopii meidän peleihin mainiosti ja toinen ei

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Voisko huomenna soittaa "Super Max!" jokaisessa pelikatkossa?
Tästä tuli taas mieleen, että onko nimikkobiisit ollut koskaan edes ajatuksena järjestäjien toimesta? Varsinkin ulkomailla on suosittua pelaajien tehdessä maalin soittaa jokaisen pelaajan itse itselleen valitsemaa kappaletta, vähän nyrkkeilyn tapaan. Maalitaulu on tietenkin tärkeä osa ottelua eikä sitä voi korvata, mutta esim. ennen sitä tai sen jälkeen. Tai mahdollisesti pelaajien esittelyssä. Tapoja on monia. Jollain tavalla voisi kuitenkin olla toimiva.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Tästä tuli taas mieleen, että onko nimikkobiisit ollut koskaan edes ajatuksena järjestäjien toimesta? Varsinkin ulkomailla on suosittua pelaajien tehdessä maalin soittaa jokaisen pelaajan itse itselleen valitsemaa kappaletta, vähän nyrkkeilyn tapaan. Maalitaulu on tietenkin tärkeä osa ottelua eikä sitä voi korvata, mutta esim. ennen sitä tai sen jälkeen. Tai mahdollisesti pelaajien esittelyssä. Tapoja on monia. Jollain tavalla voisi kuitenkin olla toimiva.

Ei ainakaan pelaajien esittelyssä. Olin Raumalla katsomassa Lukko - TPS matsia pari viikkoa sitten, ja aivan järkyttävää kuraa oli tuo pelaajien esittely omine biiseineen.

Jos joskus, niin ehkä tälläisissä "poikkeuksellisissa" tapahtumissa, kuten Lindrothin perättäisissä hattutempuissa, niitä voisi soittaa - samassa pelissä.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Miksi C1 katsomo ei myy?
Yhtenä syynä voisi olla 48 euron hintaiset liput kyseiseen katsomoon.

Edit: Toki A4 myy sitten taas ihan hyvin samoilla hinnoilla, että mene ja tiedä. Vai onko yhteistyökumppaneilla sitten vaan paljon paikkoja nimenomaan tuolla A-puolella.

martinsbacken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leksands IF
Tätä olen itse myös ihmetellyt, että miksi A-puoli myy huomattavasti paremmin poikkeuksetta, jos verrataan toiseen sivuun. Pääovien läheisyys ja ihmisten tottumus voisivat olla jotain selittäviä tekijöitä…

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Ihan hyvä yleisömäärä näyttäisi tulevan jos ovimyynti vielä puraisee. Kaudenavauksessa oli ainakin ihan kivasti jonoa siinä lippupisteellä. Voi tulla hieno ilta kun vaan joukkue esittää jotain muuta kuin kilon paskaa.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
5000 mennyt rikki aiemmin päivällä.. vielä miettivät, saa suorittaa.

Tätä olen itse myös ihmetellyt, että miksi A-puoli myy huomattavasti paremmin poikkeuksetta, jos verrataan toiseen sivuun. Pääovien läheisyys ja ihmisten tottumus voisivat olla jotain selittäviä tekijöitä…
Taitaa yksi selittäjätekijä myös se, että suuri osa business puolen korteista on tuonne A-puolelle, josta on helppo hilpaista alakertaan klubin puolelle. Toisaalta C1 palvelisi myös hyvin yritysasiakkaita, koska olisi helppo mennä 1922 klubille, jonka konsepti on edelleen vähän epäselvä. Ilmeisesti tuon pitäisi olla jonkinlainen tapaamispaikka yritysasiakkaille. Kyseessä on siis "hybridi-tila", joka on jaettu köydellä kahteen osaan. Toisella puolella voi tavallinen rahvas vetää märkää normaaliin hintaan ja toisella puolella sitten klubiasiakkaat saa vetää kylmäkaapista niin paljon kun nielu vetää erätauon ajan "ilmaiseksi".

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
5000 mennyt rikki aiemmin päivällä.. vielä miettivät, saa suorittaa.
Suoritettu. Eilen päätin ekan erän jälkeen, että en varmasti tänään tule, mutta ajattelin, että jos Tepsi tämän vielä voittaa niin sitten lähden. Tuli Jukurit pelissä hankittua niitä vouchereita (15€ yläkatsomo tai kaljakatsomo) niin niitä kannattaaki käyttää näihin kalliimpiin peleihin.

Kyllähän yläkatsomoissakin E-katsomot täyttyvät paljon G-katsomoita aikaisemmin. Joku siinä on, että näitä vaihtopenkin takana olevia paikkoja turkulainen yleisö on alkanut tavanomasesti suosimaan.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllähän yläkatsomoissakin E-katsomot täyttyvät paljon G-katsomoita aikaisemmin. Joku siinä on, että näitä vaihtopenkin takana olevia paikkoja turkulainen yleisö on alkanut tavanomasesti suosimaan.
G-katsomokin on varjossa. TV kamerat on siinä edessä eikä kaikkia lippuja tule edes myyntiin kuin vasta siinä vaiheessa kun on muut melkein myyty.
Tuolle kamerahommalle kyllä pitäisi pystyä tekemään jotain, joo tiedän, hankalaa on mutta kotipelejä on tuska katsella telkkarista silloin kun ei itse jostain syystä pääse paikalle.

La vague

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Jukka Vilander, Canadiens, DIF
Alkoholistiosasto täällä kyselee.. Mikäs tämä häppärihomma oikein on? Otteluinfossa on, että olisi puoli tuntia ovien avaamisesta voimassa, mutta joka kerta kun olen janoisena tullut jo ajoissa paikalle, on hinnat olleet täysin samat. Onko kyse jostain erityisistä baareista vai onko tämä Turkuhallin häppäri jotain eri hommaa kuin muualla maailmassa? Ihan muulla tavoin iloinen siis.. ei sillä, mielelläni kyllä Palloseuraa kannatan ihan normihinnoillakin, mut tunnen oloni vaan melko tyhmäksi. Mikä toki varmasti onkin suuri osa totuutta..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy