Mikä tuossa D-katsomossa nyt sitten maksaa noin paljon? 20euron kahvia?
Tuota linkkiä kun klikkaa, voi löytää seuraavan tiedonjyvän: "D-ravintolan istumapaikkalippu ruokineen maksaa 49 euroa. Lippu sisältää virvoitusjuoman ja kahvin"
Ja nämä ruuat saa sitten nauttia tuossa katsomossa?
Ilman ruokaa hintaa 39e eli mihin tämä hinta perustuu? Jos haluaa D-katsomoon niin pakko maksaa nelisenkymppiä lipustako?
Tepsillä 17 kotiottelua kaudella 18-19 perjantaina tai lauantaina.
Tepsillä 17 kotiottelua kaudella 18-19 perjantaina tai lauantaina.
Hyvä muutos parin vuoden takaiseen ku oli ehkä 4 viikonloppupeliä.
Uskoisin et noina päivinä saadaan eniten porukkaa hallille.
Niin eikös siinä ilmoiteta, että paikkaan sisältyy virvoitusjuoma sekä kahvi, sekä oikeus imeä sitä keskiolutta. Minun mielestä n. 10-15 euron lisämaksu siihen, että Suomessa saa imeä keskikaljaa nykypäivänä jääkiekko-ottelussa katsomossa ei todellakaan ole paljoa.Mietin ihan tätä samaa. 39e istumapaikasta, jolla saa lisähintaan imeä keskiolutta, kuulostaa aika tyyriiltä mielestäni.
Niin eikös siinä ilmoiteta, että paikkaan sisältyy virvoitusjuoma sekä kahvi, sekä oikeus imeä sitä keskiolutta..
Niin eikös siinä ilmoiteta, että paikkaan sisältyy virvoitusjuoma sekä kahvi, sekä oikeus imeä sitä keskiolutta. Minun mielestä n. 10-15 euron lisämaksu siihen, että Suomessa saa imeä keskikaljaa nykypäivänä jääkiekko-ottelussa katsomossa ei todellakaan ole paljoa.
Samaa mieltä. Mä olen ainakin valmis muutaman euron enemmän maksamaan siitä paikasta, jossa saan kaljan juoda. Tepsin futismatseissa tällä kaudella olen ottanut kaljan tai kaksi joka pelissä, kun sitä voi siinä pelin aikana b-katsomossa juoda. Edeltävinä kausina en ole oikeastaan mitään peleistä ostanut.Niin eikös siinä ilmoiteta, että paikkaan sisältyy virvoitusjuoma sekä kahvi, sekä oikeus imeä sitä keskiolutta. Minun mielestä n. 10-15 euron lisämaksu siihen, että Suomessa saa imeä keskikaljaa nykypäivänä jääkiekko-ottelussa katsomossa ei todellakaan ole paljoa.
Miksi siitä pitää maksaa joku lisämaksu? Muutenkin olisi aika paljon kivampaa, että väki kuluttaisi rahansa pääosin hallin sisäpuolella erinäisiin virvokkeisiin, eikä niinkään siihen, että pääsee ylipäätään sisälle.
Mielestäni 39e + esim. 2x 8e oluesta on aika kivuliaan kova hinta vaikkapa marraskuisena tiistai-iltana sitä klassista SaiPaa vastaan...
Jos oikein katsoin niin TPS:llä on koko kautena vain 1 tiistai peli sekin toinen kotiottelu 18.9 Kärppiä vastaan.Mielestäni 39e + esim. 2x 8e oluesta on aika kivuliaan kova hinta vaikkapa marraskuisena tiistai-iltana sitä klassista SaiPaa vastaan...
Tämä on muuten erittäin positiivinen juttu. Onkohan kabineteissa jouduttu vääntämään kovinkin, jotta tähän tiistai-pelien määrään on päästy vai onko niiden määrää vähennetty koko Liigan tasolla?Jos oikein katsoin niin TPS:llä on koko kautena vain 1 tiistai peli sekin toinen kotiottelu 18.9 Kärppiä vastaan.
Tähän olisi tosiaan hienoa saada jonkinlainen vastaus.Miksi pitää repiä jokin lisämaksu siitä, että saa katsomossa juoda?
Miksi pitää repiä jokin lisämaksu siitä, että saa katsomossa juoda?
Tiedän nyt jo kaveripiiristäni, että kukaan ei todellakaan maksa tepsin lipusta 40-50euroa vaikka olisi tarjolla sylitanssi. Mielummin menee samalla kaavalla kuin ennenkin eli erätauko bissellä. Tuo muuten karsii mainiosti pois tepsin asiakkaista työttömät, opiskelijat, eläkeläiset ym. Tehdään selväksi ettei yhtään klamydiaa pääse tarttumaan katsomossa.
Onko tämä malli yleinenkin käytäntö liigassa?
Eli mikään ei muutu!En nyt, tajua mikä siis mielestäsi estää menemästä sillä vanhalla kaavalla ja ostamasta vaikka sen halvimman lipun, minkä hinta ei kaiketi ole noussut?
En nyt, tajua mikä siis mielestäsi estää menemästä sillä vanhalla kaavalla ja ostamasta vaikka sen halvimman lipun, minkä hinta ei kaiketi ole noussut? Miksi tämä siis karsii yhtään ketään yleisöstä? Tietääkseni koko hallia ei olla muuttamassa näiksi ravintolapöydiksi vaan niihin haluamattomille riittänee edelleen paikkoja.
Jengi taas rutisee täällä ihan kuin kaikki olisi pakotettu ostamaan tuo 49€ paikka ja syömään kanaviilokkia.
Ei mikään minua ja kavereitani estä menemään vanhaa toimivan kaavan mukaisesti. Kyllähän nuo paikat varmasti löytävät sen tietyn kohderyhmän, mutta kyllä se vain ikävä kyllä karsii ihmisiä pois juuri tuolta katsomosta.
Tavallaan tepsille +-0 tilanne, mutta kuluttajan näkökulmasta aivan turhan hintavaksi ja "hankalaksi" tehty tämä anniskelukatsomo.
Edelleenkin haluaisin joltakin vastauksen, että onko tämä hinnoittelu yleinen käytäntö liigassa?
Jotenkin itselle on tuntunut et näitä viikonloppupelejä olis ollu huomattavasti vähemmän jostain syystä.Voi olla, että kauden aikana näihin tuli vielä muutoksia, mutta aika vakio tuo määrä tuntuu olevan.
Onkohan tällä palstalla ollut puhetta, että hallin jäähdytysputket on myös uusittu, joten jään pitäisi tulevalla kaudella olla parempi.
Koskahan tuo uusi videotaulu muuten ruuvataan kattoon? Tuota ainakin odotan innolla. Tuo varmasti paljon lisäarvoa tapahtumaan.