Lätkäfani66
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HC TPS
Eli mikään ei muutu!
Pers'tuntumalta veikkaisin, että suurin osa "äijistä" haluaisi istua ihan tavallisessa katsomossa JA imeä siellä sitä kaljaa. Tässäkin yksinkertaisesta asiasta yritetään tehdä "liian hienoa". Kyllä mulle ainakin olisi outo kokemus syödä jotain cordon bleuta, vetää bisseä ja katsoa lätkää samaan aikaan. Tykkään kaikista kolmesta, mutta mun nähdäkseni yksi ei kuulu joukkoon.
Yksinkertaistettuna: haluaisin edelleen sen edullisen kausikortin muuttumattomaan E5-katsomoon. Nyt kun lainsäädäntö sen mahdollistaa, niin mikä jottei siellä voisi kiskoa kaljaa matsia katsoen. Mun käsittääkseni laki ei vaadi bissen kanssa mitään kiinteää pöytää tai ruokatarjoilua. Ainoa muutos tulisi katsomoiden sisäänkäyntien valvontaan. Tämä olisi kaikkein yksinkertaisinta, mutta mennään nyt tällä katkarapulinjalla.
Niin, tätä samaa hiukan ihmettelen...? Eli kun itselläni on se vakiokausikortti A2-katsomossa niin sillähän ei mennä tuonne olutkatsomoon. Enkä nyt todellakaan osta sitä varten toista lippua, joten jää ne oluet edelleenkin juomatta. En ole koskaan nähnyt siinä mitään houkutelevaa, että erätauolla kiskotaan raivolla se hikinen tuoppi naamariin, jotta ehtii takaisin matsia katsomaan.
Jotenkin odotin sellaista mallia, että tuonne katsomoon olisi päässyt muillakin lipuilla jos tuota anniskelua ei voi muissa katsomoissa sallia. Melkoisen kömpelö malli kun hallissa kuitenkin jo oli tuo Gigantti-katsomo, jossa sai samaan tapaan olutmuki kädessä matsia seurata?
Ja lisäksi kun nuo katsomot ovat K-18 niin eipä tarvitse lasten kanssa sinne yrittää - silti kuitenkin hallin muut anniskelualueet ovat sallittuja myös lapsille (mm. hampurilaisravintolan alue sekä TPS-Shopilta alkava alue)?