Itse ehdin jo hätääntyä kun yhdistin hanaoluen niin selvästi noiden baarien tarjontaan, että jatkossa olutta saisi ainoastaan tuolta uudesta katsomosta. Mutta tosiaan, voihan niissä baareissakin myydä tölkki- tai pullo-olutta. Nopeampaakin se tosiaan on - kumma etten ole ennen ajatellut koko asiaa vaan aina pitänyt hanaolutta ihan must-juttuna tarjoilussa.
On kyllä melkoinen remontti tuo katsomoravintola. Aika kunnianhimoinen suunnitelma. Toivottavasti arvioivat oikein kysynnän, ettei meillä ole käytännössä tyhjää päätyravintolaa isoa osaa aikaa. En nyt ainakaan heti näe syytä, miksi tuollaisen katsomoravintolan pitäisi olla hirveän kallis muihin paikkoihin verratuna. Ainakin nuo alarivien peruspaikat voisivat olla ihan normihintaisia. Tiedä sitten myydäänkö noihin aina mukaan joku virvoike tai purtavaa. Viikonloppupeleissä luulisi ainakin olevan hyvä menekki näille paikoille.
Itse olin vähän skeptinen tällaisen suhteen silloin pari kautta sitten, kun ekat suunnitelmat näin. Noissa kuvissa näyttää kuitenkin ihan asialliselta, paljon paremmalta kuin ne parin vuoden takaiset sketsit. Onhan tuossa hurjasti potentiaalia yhdistää ravintolamyynti ja pelin seuraaminen entistä saumattomammin.