Ymmärränkö nyt oikein, sinun mielestäsi Urhon tekniikassa ei ole mitään vikaa vaan ongelma on ihmisten koneissa?
Minähän olen kommentoinut tätä tökkimistä ja nykimistä. Esimerkiksi Hypodermicin mainitsema lähetyksen katkeaminen onkin sitten eri asia.
Miksi sinä vedät asiat aina niin mustavalkoiseksi. Tottakai Urhon lähetyksissä on parantamisen varaa. Kuitenkin jos kaikilla Jatkoaikalaisilla olisi käytössään edes samanlainen tekniikka kuin minulla. Tämä ketju olisi vain murto-osa sen nykyisestä pituudesta.
Tökkiminen ja nykiminen on todellakin omasta laitteistostasi kiinni. Niinkuin tuolla aikaisemmin jo perustelin. Omasta kaveripiiristänikin löytyy ihmisiä jotka jaksaa kitistä tuosta. Sitten keskusteluissa käy ilmi, että läppäri on neljävuotta vanha halpisvehje, joka lataa jo Wordiakin pari minuuttia. Sitten olettavat livelähetyksen tulevan ihan sukkana.
Jos ongelmat Urhon kanssa on tota tökkimistä ja nykimistä niin sillon syy on todellakin sinun laitteistossasi. Korostan edelleen sitä, että olen myös itse kärsinyt tuosta kohtuuttomasta nykimisestä, tökkimisestä ja bufferoinnista aikaisemmilla kausilla. Aina se on tullut pelejä osteltua kun on kiinnostanut, mutta sitten katsellessa vituttanut.
Tälläkaudella laitteiston ollessa OK tasolla on ollut suoranainen nautinto katsella urhon lähetyksiä. Oikeastaan ainoa asia joka harmittaa on se, että en uskonut laadukkaaseen tuotteeseen ja jäi tuo kausikortti hommaamatta. Nyt on menty sitten sarjakorteilla ja sipseillä joka tulee kalliimmaksi minulle. Lisäksi lätkän seuraaminen vie nyt melko kohtuuttomasti aikaa.