Kaveri soitti tänään tuonne Urhon aspaan samasta syystä kuin minä eilen, eli tuosta pätkimisestä lauantain kierroksella. Kaverini kertoi täysin samat asiat kuin minä eilen ja asiakaspalvelussa painotettiin, että vika ei ole heidän laitteissaan mutta hyvittävät silti tuosta lauantaisesta ottelusta yhden ilmaisen katselukerran, joka lisättiin hänen tunnuksilleen heti.
Eilen siis soitin samasta asiasta ja vastauksena tuli sama kuin kaverilleni, eli vika omissa laitteissa eikä urhon laitteissa, mutta ilman korvausta kyseisestä ottelusta. On hieman kummallista, että osalle käyttäjistä näitä korvataan ja osalle puolestaan ei. Uskoisin, että itselleni oltiin eilen hieman jopa tylyjä sen takia, koska sanoin kerääväni listan täältä jatkoajalta käyttäjistä ja heidän palveluntarjoajistaan (väittivät vian olevan asiakkaan palveluntarjoajassa tai paikallisverkossa). Tällä hetkellä noita tietoja on jo jonkun verran ja listassa taitaa ollakin vajaa 15 ihmisen tiedot palveluntarjoajista ja paikkakunnat. Lisää tietoja otetaan vastaan mieluusti tähän ketjuun tai yksityisviestillä. Koitetaan saada listaa isommaksi ja kohta puolin menemään urholle eteenpäin. Eilen puhelimessa nimittäin kehtasivat väittää, että ei ole ollut mitään ongelmaa, eikä palautetta ole oikeastaan tullut kyseisestä ongelmasta, joka on myös täyttä paskaa!