URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 642 738
  • 11 960

DefenceX

Jäsen
Ilmeisesti meikäläinenkin laitettu jonkin sortin banniin urholle kun eivät asiakaspalautteeseeni vastaa. Äskettäin soitin taas Urhon asiakaspalveluun ja kysyin kuinka paljon mahtaa olla tullut asiakaspalautetta, sillä omaani ei ole vastattu vaikka olen jo kaksi viestiä sinne laittanut tiistain jälkeen. Asiakaspalvelija vastasi, että palautteita ei ole tällä hetkellä juuri mitään, joten niihin vastataan tällä hetkellä nopeasti. Lisäksi kertoi myös, että vastataan saapumisjärjestyksessä, joten on helvetin kummallista ettei omaan palautteeseeni, jonka tiistaina laitoin ole vieläkään vastattu.


E: Ai niin joo lauantain kierrosta koskien palautteita ei ole tullut kuin n. kymmenen. :) Tuskinpa tuokaan pitää millään paikkaansa!
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Älytelkusta applikaatiota.

Mulla on Sonyn tv, jossa on urhon kuvake. Olen tähän laittanut pari kertaa kokeilumielessä matsin. Täytyy sanoa että hieno systeemi, mutta mulla on ongelma kun homma toimii muuten hienosti, mutta noin kymmenen sekunnin jälkeen lähtee lähetys aina alusta. Onko sulla tai kellään muulla tietoa mikä tässä on ongelma ja miten sen saa korjattua? Telkkari on Sony, mutta mallia en muista. Tämä ois todella loistava kun sais toimimaan.
 

Jeffrey

Jäsen
Itse olen täysin ummikko näiden koneiden suhteen ja mieluusti luikin takaisin pimeään koloon jos joku niin ärähtää. Onko kuitenkin niin, että mikäli haluan katsoa 60 ottelua Urholta niin, että ottelusta voi toteutuksen puolesta nauttia, joudun tekemään 999€ investoinnin? Eli tämä nykyinen, halvempi kone, jolla nyt kirjoitan tällä hetkellä ei riitä?

Joutuisin siis ostamaan 999€ koneen ja tähän päälle vielä Urhon kausarin. Kuinka kauan voit luvata tämän koneen riittävän? Toimiiko se myös ensi kaudella?

Niinhän se on, että jos konees ei Urhoa tyydyttävästi pyöritä niin esilloin se ei riitä. Selväähän se. Sanoinkin jo aikaisemmin, että varmasti löytyisi edullisempikin kone. Tuo linkittämäni malli tosin jaksaa pyörittää aikalailla vielä raskaampaakin materiaalia kuin Urhon. Se, että voinko luvata, että se toimii vielä ensikaudella. Niin en tietenkään. Kaikki riippuu siitä mitä Nelonen tekee. Tietenkin voi olla mahdollista, että Nelonen luo kevyemmän ohjelman jota voi heikompikin kone pyörittää. Tai sitten voi olla raskaampi tai voi jopa olla, että Streamit ulkoistetaan Urholle jolloin homma pysyy ennallaan.

Ja edelleen pyydän vastausta siihen, miksi muiden kanavien nettilähetykset toimii nykimättä? Mitä eroa sillä on katsojan laitteiston suhteen, että onko lähetys suora, vai onko kyseessä video on demand?

Kiitos vastauksestasi.

Yleisesti videoissa on heikompi kuvanlaatu. Suurin ero on kuitenkin se, että videot bufferoidaan etukäteen. Eli avatessasi kone ns. lataa koneellesi joitain kymmeniä sekunteja valmiiksi videota ja pyörittää sitä ns. viiveellä. Tällöin pienet katkokset yhteydessä ei haittaa koska kone voi toistaa videota ns. varastosta ja kuroa sitten taas umpeen menetetyn eron. Lisäksi tämä tekniikka säästää hieman koneen tehoja koska ajoitus ei ole niin justiinsa. Niin ns. piikkejä ei pääse kulutuksessa tulemaan ja tehotarve pysyy alueella jossa koneesi vielä pyörittää kuvaa.

Live kuvaa ei luonnollisesti pysty lataamaan koneelle etukäteen. Siihen ei vielä nykyisten koneiden laskentateho tunnu riittävän. Ehkä joskus 2100 -luvulla voidaan päästä lähelle laskennallista tulevaisuutta.

Live kuvassa koneesi lataa samaan aikaan kuvaa ja ääntä, muuttaa sen näytettävään muotoon ja lisäksi vielä näyttää sitä ja käyttää näyttöä ja kaijuttimia. Mikäli koneesi teho ei jossain kohdassa riitä niin kuva ei pyöri sulavasti.

Perjaatteessa live kuva siis vaatii enemmän tehoa prosessorilta ja tehokkaampaa muistia, jotta se saa kuvan käsiteltyä reaaliajassa.

Lisäksi esimerkiksi omassa koneessani (ja tuossa linkittämässäni) on kaksi näytönohjainta joista toinen tehottomampi pyörittää lähinnä käyttistä ja tehokkaampi sitten kaikkea muuta. Näin kun rasitus on jaettu näiden kahden kesken niin tehot riittävät helpohkosti.

Kertoisitko tästä lisää? Olen aika käsi tuon älytelkkarini kanssa, joten mitä tuolla yllä olevalla tarkoitat?

Sonyn ja Urhon yhteistyö applikaatiosta tosiaan kyse. Eli jos sinulla ei ole Sonyn älytelkkaria, pleikkaria tai Sonyn blueray soitinta niin et saane tuota toimimaan?

Mulla on Sonyn tv, jossa on urhon kuvake. Olen tähän laittanut pari kertaa kokeilumielessä matsin. Täytyy sanoa että hieno systeemi, mutta mulla on ongelma kun homma toimii muuten hienosti, mutta noin kymmenen sekunnin jälkeen lähtee lähetys aina alusta. Onko sulla tai kellään muulla tietoa mikä tässä on ongelma ja miten sen saa korjattua? Telkkari on Sony, mutta mallia en muista. Tämä ois todella loistava kun sais toimimaan.

En ole itse huomannut tällaista. Tuolta applikaatiostahan voi itse valita, että aloittaako lähetyksen alusta vai live lähetyksestä. Voiko olla mahdollista, että olet valinnut "katso lähetys alusta" jonka jälkeen applikaatio on näyttänyt hetken livekuvaa jonka jälkeen vasta siirtynyt alkuun? Muuta syytä on minun vaikea keksiä.

Soitin Urholle tuosta applikaatiosta kauden alussa ja kysyin voiko sipsejä tuossa käyttää. Eivät uskaltaneet luvata ja sanoivat tuossa applikaatiossa olleen vikoja ja suosittelivat käyttämään konetta. Alusta asti minulla kuitenkin homma pelittänyt todella hyvin.

Sen tosin olen huomannut, että Wlania käytettäessä tuo Sonyn telkkari kadottelee nettiyhteyttä välillä.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En ole itse huomannut tällaista. Tuolta applikaatiostahan voi itse valita, että aloittaako lähetyksen alusta vai live lähetyksestä. Voiko olla mahdollista, että olet valinnut "katso lähetys alusta" jonka jälkeen applikaatio on näyttänyt hetken livekuvaa jonka jälkeen vasta siirtynyt alkuun? Muuta syytä on minun vaikea keksiä.

Soitin Urholle tuosta applikaatiosta kauden alussa ja kysyin voiko sipsejä tuossa käyttää. Eivät uskaltaneet luvata ja sanoivat tuossa applikaatiossa olleen vikoja ja suosittelivat käyttämään konetta. Alusta asti minulla kuitenkin homma pelittänyt todella hyvin.

Kiitos vastauksesta.
Juu siis painoin sen livelähetyksen. Epäilen että tossa ois joku yhteensopivuusongelma, mutten tajua noista telkkareista sen enempää niin ei oikein osaa tehdä muuta kuin päivittää joskus harvoin kun tv sitä ehdottaa.
Kuva itsessään on sulava ja verrattavissa täysin normaaliin tv-lähetykseen ja sen tähden tämä harmittaakin kun tuota ei voi käyttää. Tästä en toki Urhoa ole syyttämässä. Telkun puolella tuo vika varmaankin on, mutta jos jollain on näistä laitteista syvällisempää tietoa, niin mielellään kuulisin ja testailisin.

Testasin sitä joskus sipsikoodilla ja eilen normikoodilla. Molemmat toimi hyvin, mutta jostain syystä lähti alusta vähän väliä.
 

DefenceX

Jäsen
Vihdoinkin urholta vastattiin ja melko kattavasti vastattiinkin. En tiedä meneekö asia noin miten asiakaspalvelussa väitetään, mutta voihan se olla.


Hei,

Pahoittelut, että kattavaan palautteeseesi ei ollut vielä taholtamme vastattu.

Käsittelemme kaikki viestit aina tapauskohtaisesti ja jos palvelimillamme lähetyspäässä ei ole havaittu olevan ongelmia, pyrimme tekemään ongelman rajauksen asiakkaan antamien tietojen perusteella ja tarpeen tullen esittämään tarkentavia kysymyksiä ja ohjeita ongelman rajaamiseksi ja ratkaisemiseksi. Tavoitteemme on auttaa käyttäjää saamaan palvelu toimimaan hänen käyttöympäristössään. Samoin mahdolliset hyvitystapaukset käymme läpi aina tapauskohtaisesti ja tällöinkin ongelman rajaus ja tapahtumien kulku otetaan asiassa huomioon. Mikäli ongelman on aiheuttanut yleinen vika palvelussamme ja johon meidän olisi pitänyt pystyä vaikuttamaan, olemme hyvittäneet ongelman piiriin kuuluineille käyttäjille joko automaattisesti tai aina heidän kontaktoidessaan meitä.

Lauantaina 24.11. pelatulla kierroksella lähetyspalvelimilla ei ole havaittu olleen ongelmia kuten meiltä on aiemminkin jo kerrottu. Saimme kuitenkin käyttäjiltä hieman tavallista enemmän palautetta. Yleensä tällaisen ongelman voi aiheuttaa jokin ongelma siinä reitissä jota pitkin lähetys-stream kulkee palvelimiltamme käyttäjien operaattoreille ja operaattorien palvelimilta käyttäjille.

Kuten keräämäsi listakin kertoo ei ongelmasta kärsinyt joukko koostu minkään yhden operaattorin asiakkaista joten onkin hyvin todennäköistä, että ongelman on aiheuttanut jokin solmupiste mitä kautta kansainvälinen internet-liikenne kulkee. Internet-liikennettä reititetään useita eri reittejä pitkin tasaamaan kuormaa ja palvelumme on rakennettu siten, että jos ongelmia ilmenee tietyllä reitillä, sivua uudelleen ladatessa pyritään tarjoamaan paremmin toimivaa reittiä käyttäjille. Tämän vuoksi useimmat ongelmasta kärsineet saivatkin palvelun toimimaan tekemällä noita sivuillammekin mainittuja ohjeita;

1) Sivun uudelleen lataaminen.
2) Välimuistin tyhjennys ja sivun uudelleen lataaminen. Tyhjennä selaimen välimuisti ja lataa sivu uudelleen. Ohjeet selaimesi välimuistin (cache) tyhjentämiseen löydät täältä How do I clear my web browser's cache, cookies, and history? - Knowledge Base
3) Päivitä Flash-plugin: Adobe - Install a different version of Adobe Flash Player ja tarkista laitteiston vähimmäismääritykset, verkkoyhteyden toimivuus sekä nopeus. Jos käytät langatonta verkkoa testaa toistuuko ongelma kun liität koneen johdolla verkkoon. Muista että emme pysty takaamaan palvelun toimivuutta 3G verkossa / mokkulalla.
4) Kokeile toista selainta ja/tai päivitä selain. Suosittelemme käyttämään seuraavia selaimia; Internet Explorer 8.0 tai uudempi, Firefox 2.0 tai uudempi, Safari 3.0 tai uudempi.
5) Tarkista ettei muita ohjelmia ole käynnissä ja sammuta ohjelmat tarvittaessa.
6) Varmista ettei samassa verkossa ole muita netin käyttäjiä jotka voivat kuormittaa verkkoa.
7) Vaihda lähetyksen resoluutiota videoikkunan valikosta ''Korkealaatuinen / Matalalaatuinen''.
8) Käynnistä kone ja internet-yhteys uudelleen.

Jos ongelma olisi ilmennyt kaikilla käyttäjillämme, olisi tämä meillä välittömästi tiedossa ja palautteiden määrä olisi ollut moninkertainen.

Olet valitettavasti kertomasi perusteella ollut yksi tästä 24.11. ongelmasta kärsineistä, ja vaikka emme olekaan voineet vaikuttaa ongelmaan tai pysty varmasti sanomaan mistä ongelma on johtunut olemme lisänneet pelitilillesi yhden katseluoikeuden korvauksena mielipahasta mitä asia on aiheuttanut.

Toivomme jatkossa ongelmattomia katseluhetkiä SM-liigakiekon parissa URHOplayssa!


Ystävällisin terveisin,
URHOwebtv:n asiakaspalvelu/ Vesa


URHOtv:n asiakaspalvelu palvelee numerossa 0290 011 220 arkisin kello 10.00 - 21.30 ja viikonloppuisin SM-liigan pelien ajan.
Asiakaspalvelun sähköpostiosoite on: info@urhotv.fi

Sähköpostia ei aina lue sama henkilö. Jotta voisimme käsitellä asiasi, pyydämme liittämään kaikki aikaisemmat asiaan liittyvät sähköpostit
uuden viestin yhteyteen.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yritin ostaa JYP -HIFK peliä, mutta maksaminen kusee. Kun pitäisi siirtyä pankista takaisin Urhon sivulle, ollaankin yhtä äkkiä jossain helvetin verkkomaksu sivulla ja keskellä sivua ilmoitetaan, että on tapahtunut "tuntematon virhe".

Rahat meni toki tililtä, kuten aina. En tiedä onko edes Urhon vika, mutta vituttaa aina ruinata rahojaan takaisin...vielä kun vituttaa se ettei peliäkään näe.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vihdoinkin urholta vastattiin ja melko kattavasti vastattiinkin. En tiedä meneekö asia noin miten asiakaspalvelussa väitetään, mutta voihan se olla.

Oho, sulle näemmä sentään vastasivat muutakin kuin valmiin copy-paste listauksen. Pikku juttu mutta kyllähän tuokin vituttaa että toisille "jakavat" korvaukseksi noita koodeja mutta esim. meikäläiselle ei edes sitä yhtä koodia voinut antaa, vaan laittaa noita 1) 2) 3)... listoja paluupostissa.

edit: Nyt JYP-HIFK lähetys käyntiin. Täällä on ollu viime lauantaista saakka hyvin keskustelua joten katsotaas miten tänään käy.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Yritin ostaa JYP -HIFK peliä, mutta maksaminen kusee. Kun pitäisi siirtyä pankista takaisin Urhon sivulle, ollaankin yhtä äkkiä jossain helvetin verkkomaksu sivulla ja keskellä sivua ilmoitetaan, että on tapahtunut "tuntematon virhe".

Rahat meni toki tililtä, kuten aina. En tiedä onko edes Urhon vika, mutta vituttaa aina ruinata rahojaan takaisin...vielä kun vituttaa se ettei peliäkään näe.

Minulle kävi samoin, en kyllä onnistunut maksamaan visallakaan toista ostosta netistä. Pankkina Danske
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Pääsin puhelimella läpi puolivälissä erää, kundi sanoi Dansken/Sampopankin maksuissa olevan häikkää. Pisti mulle sitten pelin käyntiin... No sopivasti HIFK:n maalin jälkeen, jäiköhän pelin ainoaksi :)
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helvetin hienosti näkyy noi Urhon uusinnat (siis Urhoplayssa) kuva välkkyy mustana jatkuvasti...

Ihmettelin samaa itsekin. Pääkuva ylhäältä toimii hyvin, en muista lähikameroiden kuvaa pelin aikana, mutta ainakin erän loputtua toi uusinta mustaa välkkyvää kuvaa. Ja vain JYP-IFK-matsissa. Ei samaa ongelma näkynyt ilves-Kalpa-matsissa. Ja tämä siis Soneran kaapelitotalilla. Eli ei siis pelkästään urhoplayn ongelma, missä näitä ongelmia yleensä totuttu näkemään.
 

chubster

Jäsen
Täällä kans lopun hidastuksissa välkytti mustaa urho playssa.

Eka erä toimi moitteetta eka 6 min. Sen jälkeen pelin seuraamisesta ei tullut enää mitään. "Diashow" kuvaa hyvin.

Saa nähä kuinka urho hyvittää tämän tällä kertaa. Reklamoitu on.
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Onko vahvistusta siihen, että Estrellalta saadut koodit kelpaavat myös tammikuun peleihin, mikäli pelin ostaa joulukuun puolella?

Käytännössä ilmeisesti pystyy ostamaan vain 2.1. olevalle täydelle kierrokselle. Sillä ostaessasi matsia ja valitessasi kohdan käytä kampanjakoodia ja edelleen Estrella niin sivulle avautuvat vain seuraavan kierroksen ottelut. Edelleen valitessasi kohdan tulevat ottelut, et pääse valitsemaan kuin äskeiset ottelut.

Testasin tätä äsken yrittämällä valita Estrella-koodilla ensi viikon lauantain Ässät-Blues -ottelun, mutta en mitenkään pysty tässä vaiheessa valitsemaan kyseistä ottelua kampanjakoodilla maksaakseni.

Joten ilmeisesti ei paljon joulukuussakaan sitten käytetä kampanjakoodeja tammikuun otteluiden maksamiseen. Ja varastossahan noita tietenkin on koko tammikuulle. Ja muutama kilokin tullut lisää painoa..
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Ja muutama kilokin tullut lisää painoa..
Heh heh. Montako pussia oikein ostit? :D Itse ostin kuuden pelin edestä, vaan annoin pusseja muillekin kunhan vain sain koodit. Citymarketissa oli vielä tarjous että kolme Estrella-sipsipussia kahden hinnalla pitkän aikaa. Eli alle 9€ maksoi 6 pussia sipsejä ja kolme peliä ;)

Nyt on tosiaan hyvä tarjous menossa Urholla, 99€ suosikkijoukkueen loppukauden pelit. Itse hommaan tuon, jos NHL on "lukossa" koko kauden. Ja tuo lock-out selviää suuntaan tai toiseen tämän kuun aikana. Jos NHL alkaa tammikuun alussa, niin aika ei vain riitä katsomaan kaikkia Kärppien pelejä.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Urholta tullut joulutarjous sähköpostiin, jossa luvataan oman joukkueen kaikki pelit 99€ hintaan jolloin säästä tulee 261€.
Tuonhan ne tekivät viime kaudellakin, että myivät loppukauden puoleen hintaan. En kyllä ymmärrä miten saa laskettua säästöksi 261 €, kun normaalihintaan koko kausi kustantaa 199 €?
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Käytännössä ilmeisesti pystyy ostamaan vain 2.1. olevalle täydelle kierrokselle...

Kiitoksia ajoissa tulleesta vastauksesta. Löysin nimittäin tänään koodeilla varustettuja pusseja, ja piti vielä tarkistaa kannattaako hakea lisää. Ei kannattanut. Muistaakahan muutkin lunastaa Estrella-koodit Urho-koodeiksi tämän illan aikana.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Tuonhan ne tekivät viime kaudellakin, että myivät loppukauden puoleen hintaan. En kyllä ymmärrä miten saa laskettua säästöksi 261 €, kun normaalihintaan koko kausi kustantaa 199 €?
Laskevat varmaan tuon yksittäisen 12€/matsi perusteella. Ja onhan se harhaan johtavaa markkinointia kieltämättä.

Voisivat samalla laskea painonkin mukaan tuossa Estrella-koodi tarjouksessa. Eli ostit/söit kaksi pussia sipsejä jotta sait matsin katsottavaksi. Se kerrottuna pelien määrä ja siihen sitten grammat. Esimerkiksi jos katsoit 20 matsia Estrella koodeilla, ostit kuusi kiloa sipsejä ;) Toisaalta eihän kukaan pakottanut syömään niitä kaikkia itse, heh.
 
Viimeksi muokattu:

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Joillain kuva tökkii ja minulla ei.

Olen jo aiemmin asian esille tuonut oman talouden näkökulmaa siihen milloin kuva tökkii ja milloin ei. Mutta koska keskustelu asiasta on virinnyt uudelleen sallittaneen kertaus.

Taloudessa on nykyisin 5 konetta. Kolme läppäriä, jotka kaikki alle kolmivuotiaita. Lisäksi kaksi pöytäkonetta samalla ikäreferenssillä. Kaikissa taatusti päivitykset ajan tasalla. Toinen pöytäkoneista on ns. pelikone, jossa etenkin näytönohjain on ylivertainen muihin koneisiin verrattuna. Ja ainoa millä Urhon lähetykset nykimättä ja ongelmitta näkyy. Otanta noin 40 peliä. Ja kyllä, samaa lähetystä on testattu kaikilla koneilla.

Ja korostan omana mielipiteenäni, näin ei pitäisi olla. Vika ei ole käyttäjien koneissa vaan Urhon toimittamassa datassa. Sitä toki ihmettelen kun täällä jotkut ovat kertoneet, että pystyvät katselemaan Urhon lähetyksiä vintiltä löytämällään kymmenen vuotta vanhalla läppärillä.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Kärpät - TPS RAY:n etuasiakaskoodilla tänään. Katsotaan pelittääkö normaalisti, vai tuleeko ongelmia...
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Ei tunnu estrellan koodilla Ässät - Jokerit-ottelun katsominen, herjaa jotain virhettä 201, unable to load...

Chromen vaihto Firefoxiin auttoi...
 
Viimeksi muokattu:

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joten ilmeisesti ei paljon joulukuussakaan sitten käytetä kampanjakoodeja tammikuun otteluiden maksamiseen. Ja varastossahan noita tietenkin on koko tammikuulle. Ja muutama kilokin tullut lisää painoa..

Noh mutta etköhän saa koodit ainakin vaikka myös myytyä.. itse tuossa unohdin kokonaan että joulukuu alkoi jo tänään joten en kerennyt käydä haalimaan joulukuun pelien verran koodeja joten muutaman matsin koodit hyvinkin voi vaikka ostaa joltain edullisesti jos ylimääräisiä löytyy, ei millään sikahinnalla, mutta muutaman euron ainakin pelistä voi maksella..

Voisi muuten olettaa että nyt joulukuussa ja varsinkin sitten tammikuussa sivusto taas toimisi paremmin kun katsojaluvut tippuvat kun ei ole sipsikatsojia enää niin paljon linjoilla. Ellei joka vastaava juttu tule loppukauden aikana.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tunnu estrellan koodilla Ässät - Jokerit-ottelun katsominen, herjaa jotain virhettä 201, unable to load...

Chromen vaihto Firefoxiin auttoi...

12 € sain tuon saman virhekoodin, aina tähän mennessä kun on toiminut, on toiminut Firefoxilla, nyt ei millään. Uskomatonta, Exp:lla toimii :o)

Jos nyt jo pääsisi itse Kalpa-JYP peliin kiinni...
 

Kiakkomiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Auttakaa avutonta!

Ostin pari kuukautta sitten noita estrellan kamppanjasipsejä joissa mainostettiin urhon nettitv:n otteluista. Muistaakseni siellä sanottiin (olen jo hävittänyt ne nauhat joissa oli ohjeet) että kauanko kamppanja on voimassa ja kaunko koodit on voimassa. Tuo kamppanja on jo loppunut mutta katseluaikaa on vielä vuoden loppuun.
Nyt kun tänään sitten ajattelin katsoa yhden ottelun näillä koodeilla, niin estrellan sivuilla sanotaan, että pussien koodit pitää lunastaa urhon koodeiksi marraskuun aikana. Joten koodit joita minulla on, ovat nyt ilmeisesti umpeutuneet?
Kysymys kuuluukin että lukiko siinä kamppanjanauhassa, joka roikkui pussissa, että: koodit täytyy lunastaa marraskuun aikana? Jos näin on, hyväksyn tyhmyyteni ja nöyristyn kuuntelemaan otteluita radiosta. Mutta jos näin ei ole, koen vääryyttä siitä, että en tiennyt, että koodit pitää lunastaa marraskuun aikana.

Kiitos jollekin jos tietää asiasta enemmän!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös