Oletkohan nyt ihan tosissasi näiden juttujen kanssa? Voin koota sulle parilla huntilla koneen, jonka teho riittää pyörittämään NHL:n HD-lähetyksiä täysin sulavasti.
Mahdatko saada tuolla hinnalla edes HD -kuvaa pyörittävää näyttöä? Ehkä joo, mutta koneeseen jäisi enää satanen.
Tässä nyt on se ongelma, että kirjoittajia pomppii keskusteluun mukaan kuka mistäkin ilman, että perehdytään aiheeseen mistä keskustellaan. Täällä on nyt keskusteltu siitä, että kuva nykii ja tökkii. Ei siis ole puhuttu lähetyksen pätkimisestä.
Jokainen tietokoneiden kanssa toiminut varmasti voi allekirjoittaa sen, että jos grafiikka ei pyöri niin tehot ei riitä. Tämän varmasti tietää myös Ikaros.
Edelleen lähetyksen pätkiminen on joko infrasta tai lähettäjästä kiinni. Toki myös huonolaatuinen reititin pätkii useammin kuin hyvälaatuinen.
Tämä asiassa on nyt nämä faktat.
Joillain kuva tökkii ja minulla ei. Tähän on olemassa oikeastaan seuraavat mahdolliset syyt.
1. Minulla on parempi netti kuin muilla.
-Ei pidä paikkaansa. (5MB)
2. Minulla on parempi kone kuin muilla.
-Tämähän on paljon mahdollista
3. Muu infra on ollut minulle suosiollista.
-Mahdollista. Tosin kahdessa eri paikassa toiminut loistavasti.
4. Salaliittoteoria
- Urho lähettää minulle jostain syystä isommalla kaistalla kuin muille. Tämä tuntuu olevan täällä vallalla oleva käsitys.
Edit: Niin ja tietysti jynkyllä saa tukkoon kovemmankin koneen.
Eikä mun tarkotus ole edelleenkään mitenkään ylistää Urhoa. Väitän vain, että tämä ketju olisi vain murto osa jos kaikilla olisi salonkikelpoinen laitteisto.
Edit2: Niin ja sanotaan vielä se, että viimekaudella katsoin vanhalla laitteistolla Urhoa ja tökki niin saatanasti. Mikään muu ei ole itselläni muuttunut kuin vaihdoin läppäriä. Ja nyt kaikki toimii täydellisesti.