Jos jokainen Urhon nettitv:tä käyttänyt tietää, että katsomäärien kasvaessa ongelmat lisääntyvät, mutta kuitenkin ajoissa ottelun maksamalla ja lähetyksen avaamalla nämä ongelmat pystyy välttämään, niin miksi silti on pakko yrittää maksaa viime hetkillä ja ihmetellä mustaa ruutua?
Kertaakaan en ole nettilähetystä Urholta ostanut, mutta olen ymmärtänyt, että yllä mainitulla tavalla on ainakin parempi todennäköisyys homman pelittämiselle.
Siitä bisneksestä vielä. Jos sanotaan, että Urho menettää Kuopion ja Rauman suunnalta useamman katsojan tämän päiväisen otteluvalinnan myötä, niin entäs sitten jos valinta olisikin kohdistunut Rauman otteluun. Montako potentiaalista asiakasta samalla logiikalla Urho siinä tapauksessa menettäisi ja kummalla otteluvalinnalla tämä asiakkaiden menettäminen on suurempi?