URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 636 734
  • 11 960

John Shaft

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teeee Peeee Äs ja Alexander The Great
Jaahas, uskaltaiskohan illalla sijoittaa 9€ URHO telkkuun? Aikasemmat (neljä kertaa) kokeilut on toiminut helvetin huonosti, kerran pystyin kattomaan koko matsin.

Itse katsonut Veikkauksen sivujen kautta pelit ilmaiseksi. hyvin on toiminut ainakin tässä osoitteessa 2 megan kaistalla.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Olen itse yrittäjä ja voin sanoa että Lukko-Kalpa olisi tänään telkusta näkynyt.
Jos kerran liput meni kaupaksi 3minuutissa ja trokaritkin pyytää satasta lipusta niin eikös suurimman tuoton perässä olisi kannattanut laittaa Hifk-Jokerit maksulliseksi nettiin?

Tuli kyllä hyvä fiilis kun päätin oman Hurhon tilaukseni.

On se noinkin. On kuitenkin fakta, että aika moni tekee jo tämän pelin takia 12kk Urho sopparin jollekin operaattorille. Niin hulluja me kiekkofanit olemme.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Äänestyksen puolelta...

Seuraavia lähetyksiä varten järjestelmää on varmistettu siten, ...

Seuraavia lähetyksiä? Onko koodit voimassa vielä syksylläkin?

Istuskeltiin kaverilla, syötiin pikkasen, kuunneltiin radiota ja paineltiin F5:sta. Komia ilta, kiitos Urho.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Liverpool
Kovasti jaksatte vääntää juttua kenen kerrostaloon ei saa kunnon nettiyhteyttä. Itse näen asian niin, että ei puhuta nyt URHO playsta eikä Totaleista. URHO TV näkyy terrestial eli antennitalouksissa. Vieläkö siellä kehä kolmosen sisäpuolella joku tunnustaa olevansa niin vanhanaikainen että katsoo antenniverkosta telkkua. Sehän on tarkoitettu maaseudulle ja pikku kyliin kuten Raumalle ja Kuopioon. No kyllä tuon laajakaistan saa varmaan jotenkuten joka paikkaan, mihin kuparikaapeli tulee mutta kyllä tuo antenniverkon käyttö on aika paljon yleisempää maaseudulla. Sen tietää varmaan jopa ne kaupunkilaiset, jotka omistavat mökin mutta eivät vielä ole sinne vetäneet valokuitua.

Eli vielä kerran. Eikö jumaliste antenniverkkoon saa syötettyä tämän kauden tähän asti parasta ja jännittävintä jääkiekkopeliä edes jälkilähetyksenä? Syöttäkää sinne verkkoonne vaikka kaikki Helsinkiläisten paikallispelit putkeen. Kuinka ne voi kiinnostaa jotakuta kehäkolmosen ulkopuolella. Kysyn vaan?

Niin ja vielä vaikka en todellakaan ole mikään Jokerien tai HIFK:n antifani niin pikaista kesälomaa vaan molemmille. Nyt niinku ottaa päähän.

Itsekin tulen irtisanomaan URHON sopimuksen mutta olen sen verran mennyt lankaan muinoin että saan sen vielä kympillä kuussa ja jos lopetan nyt pitää muistaakseni maksaa takautuvasti jotain. Eli heti kun sopimus vanhenee - goodbye. Kiitos Urholle menneistä vuosista. Ja toivon totisesti että Raumalaisten 48 vuoden odotus palkitaan vihdoin tänä keväänä. Ja jos toisinpäin niin Kuopiossa koetaan se mitä ei vielä koskaan olla koettu. Sitten voisi joku miettiä kumpi oli laadukkaampi jääkiekko ottelu.
 

Epsri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Haha!

UrhoTV: Tässä sinulle hyvityksenä koodi vapaavalintaiseen otteluun

No Välillä näin, että urholta lähetetään koodeja vaikka en ole mitään hyvitystä edes pyytänyt. Pääsee sitten tänään illalla kattelemaan Lukko - Kalpa sarjan viimeisen ottelun oikeen Urhon pikkiin..
Kaikille vaan vinkiksi, että hoitakaa se verkkomaksu ajoissa ja painakaa sitä katso nappulaa esimerkiksi jo 30min ennen lähetyksen alkua. Sen jälkeen kun olen ruvennut tekemään ylläolevalla tavalla niin olen nähnyt lähes kaikki ottelut moitteetta (esim. talviklassikko & viimekierros). Onhan se tietysti naurettavaa, että palvelusta mistä maksaa ihan oikeasti rahaakin niin pitää tehdä kaikenlaisia poppakonsteja, että näkee haluamansa ottelun.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka minulla Urhon nettilähetykset ovatkin toimineet paria poikkeusta lukuunottamatta, ja vaikka sarjakortissakin on vielä helvetisti pelejä jäljellä, niin hommasin äsken Urho Totalin viikko sitten hankkimaani Koti TVhen. Ei viitsi ottaa sitä riskiä ettei Urho play toimi ratkaisuhetkillä.

Mielestäni tässä Urhon touhussa se on ikävintä, että muutoksia on luvattu jo useasti, mutta samat ongelmat kuitenkin jatkuvat kuukaudesta toiseen. Ei taida arvostus kuluttajaa kohtaan olla kovin korkealla.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
No nyt oli Urholta hyvää palvelua. :)

Lauantain Ässät matsia en valitettavasti päässyt paikanpäälle seuraamaan, joten kirjauduin noin 18.15 Urhon sivuille ja lähetys pelitti vallan mainiosti kun netistä katsoin.

Kaikilla ei ilmeisesti käynyt ihan yhtä hyvä tuuri. Nyt sain kuitenkin ilmaisen hyvityskoodin. :)

Tämä tuo sen lumiepisodin jälkeen ihan kivan fiiliksen. Yhden pelin ostamalla sai 7 erää lätkää.

Ei pitäisi hirveästi ilakoida, kun seuraavaksi kuitenkin homma napsahtaa taas poikki jollain kaikkein kriittisimmällä hetkellä.
 

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Kuinka monelle on tullut hyvityskoodi lauantain pelin maksaneista?

Itselleni ei ole ainakaan vielä tullut ja pistinkin jo viestiä menemään.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Hoh-hoijaa, ei kai kukaan ole väittänyt Totalia saatavan minne tahansa? Itse puhuin siis molemmista ja ihmettelin noin yleisellä tasolla itkua kun ei näin tärkeää peliä pysty katsomaan vaikka kuulemma halua olisi. Totesin Totalin saatavan 2/3 talouksista ja jos telkkarista on katsottava, loputkin melkein saa sen tietsikan kautta telkkariin.
Joku väitti.


Toki vituttaa ja ymmärrettävistä syistä. Sitä en itse kuitenkaan ymmärrä, miten noin kovat lätkfanit eivät saa itse edes sen vertaa aikaiseksi, että hankkisivat Totalin. Sen kun saa nykyään minne tahansa, paitsi aivan haja-asutusalueelle. Myös Welhon alueelle ja helposti.


Tässä on selvä asenne-ero. Itse olen ollut helvetin tyytyväinen kun näkee Jokerien vieraspelit ja osasta reissuja myös kotipelit. Se on sitten aika sama onko välineenä tv vai tietokone. En kyllä jaksa valittaa kun palvelu on parantunut aivan totaalisesti :)

Edelleen sitä mieltä että on tässäkin ketjussa aika kädetöntä touhua valittaa kun tarjonta on parantunut aivan helvetisti ja haluamansa pelin saa näkyviin varsin helposti. Tämä yleisellä tasolla, ei tuohon puolivälierään liittyen.
Ihmisten asenteet asenteet olisivat varmaankin vähän toista luokka, jos mullistavana keksintönä pitämäsi netti-tv toimisi silloin kun sitä eniten tarvittaisiin. Tarkkaavainen lukija saattaisi huomata, että tässä ketjussa on jauhettu reilut parisataa sivua nimenomaan tuon netti-tv:n toimimattomuudesta. Palvelu on teoriassa kiekkomiehen unelma, mutta toteutus tökki pahemman kerran.

Omalta osaltani olen ollut tyytyväinen Urhon asiakas parin kauden ajan. Suosikkijoukkueeni otteet ovat tosin olleet varsin surullista katsottavaa, mutta sitä en Urhon piikkiin tohdi laittaa. Näytettävistä matseista voisi tienkin kommentoida vaikka kuinka paljon, mutta kaikkia ei voi siinä asiassa millään miellyttää ja siihen olen tyytynyt.
 

Jeffrey

Jäsen
Kuinka ne voi kiinnostaa jotakuta kehäkolmosen ulkopuolella. Kysyn vaan?

Jokereiden ja HIFK:n fanit tappelivat | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

En nyt ole ihan varma onko Riihimäki tai Hausjärvi kehäkolmosen ulkopuolella. Eipä sinne kuitenkaan kolmosen ratikalla taida päästä?

Ihan naurettavaa itkua tästä ottelu valinnasta. Ihan selkeästi kiinnostavin ottelu otettiin ruutuun ja se siitä. Kuten jo sanottu, menkää raumalaiset sinne hallille älkääkä valittako täällä kohtaloanne. Tätä on Suomessa odotettu jo pitkään, että saadaan asiakkaiden tarpeita ymmärtävä maksuTV.

Muistuu mieleen aika jolloin Yle näytti joka keskiviikko Ajaxin pelin chämppäristä. Ei sitä silloin hirveän moni jaksanut protestoida.

Jos paikkoja olisi riittänyt niin Hifk-Jokerit peliin olisi myyty enemmän lippuja kuin mitä raumalla ja kuopiossa on ihmisiä.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
En nyt ole ihan varma onko Riihimäki tai Hausjärvi kehäkolmosen ulkopuolella. Eipä sinne kuitenkaan kolmosen ratikalla taida päästä?

Ihan naurettavaa itkua tästä ottelu valinnasta. Ihan selkeästi kiinnostavin ottelu otettiin ruutuun ja se siitä. Kuten jo sanottu, menkää raumalaiset sinne hallille älkääkä valittako täällä kohtaloanne. Tätä on Suomessa odotettu jo pitkään, että saadaan asiakkaiden tarpeita ymmärtävä maksuTV.

Jos paikkoja olisi riittänyt niin Hifk-Jokerit peliin olisi myyty enemmän lippuja kuin mitä raumalla ja kuopiossa on ihmisiä.

Nämä kommentit ne aina jaksaa naurattaa. Juu toki sillä kolmosen ratikalla pääsee ihan minne vaan.

Entä minne ne raumalaiset menee mitkä asuu vaikkapa 500km päässä hallilta?'

Ja edelleen, jos urhon johtajilla olisi tippaakaan vaistoa liiketoiminnasta, olisi ne laittanut Webbiin Hifk-Jokerit pelin. Sen sijaan nyt huomattavan suuri määrä Lukon ja Kalpan kannattajista peruu oman Urhon tilauksen ja periaatteesta jättää tilaamatta tuota 9 euron arvoista palvelua mikä ei toimi pätkääkään.

Ja toki, jos vaan paikkoja olisi riittänyt, olisi varmasti Hifk-Jokerit peliin myyty heittämällä noin 4 minutissa yli 100000 lippua.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aiheetonta valittamista koska näytettävä peli on ollut selvä siitä lähtien kun Haataja sai kiekon maaliin lauantaina. Yleinen kiinnostavuus tähän 7. peliin on vaan niin paljon suurempi kuin siihen toiseen että se rahasturatkaisu olisi ollut Urholta vmäinen temppu. Toivottavasti sitä ei estänyt pelko servereiden kaatumisesta vaan halu palvella katsojia..
 
Jos jokainen Urhon nettitv:tä käyttänyt tietää, että katsomäärien kasvaessa ongelmat lisääntyvät, mutta kuitenkin ajoissa ottelun maksamalla ja lähetyksen avaamalla nämä ongelmat pystyy välttämään, niin miksi silti on pakko yrittää maksaa viime hetkillä ja ihmetellä mustaa ruutua?

Kertaakaan en ole nettilähetystä Urholta ostanut, mutta olen ymmärtänyt, että yllä mainitulla tavalla on ainakin parempi todennäköisyys homman pelittämiselle.

Siitä bisneksestä vielä. Jos sanotaan, että Urho menettää Kuopion ja Rauman suunnalta useamman katsojan tämän päiväisen otteluvalinnan myötä, niin entäs sitten jos valinta olisikin kohdistunut Rauman otteluun. Montako potentiaalista asiakasta samalla logiikalla Urho siinä tapauksessa menettäisi ja kummalla otteluvalinnalla tämä asiakkaiden menettäminen on suurempi?
 

Handyy

Jäsen
Jos jokainen Urhon nettitv:tä käyttänyt tietää, että katsomäärien kasvaessa ongelmat lisääntyvät, mutta kuitenkin ajoissa ottelun maksamalla ja lähetyksen avaamalla nämä ongelmat pystyy välttämään, niin miksi silti on pakko yrittää maksaa viime hetkillä ja ihmetellä mustaa ruutua?
Sitä kun on joskus muutakin elämää, että ei pääse koneen ääreen kuin vasta juuri ennen ottelua. Ja näin on meikäläiselle kolme kertaa käynyt. Lahjakorttien avulla tosin eli ei euroakaan kiinni, mutta kun olisi ollut sitten enemmänkin sitä muuta elämää jota olisi mielellään toteuttanut tietäessään, että vaihtoehtona on musta ruutu.

Ja joka kerta olen mennyt siihen lankaan, että olen ajatellut että no tottakai, kun kerran ongelmia on, niin ne korjataan. En vain yksinkertaisesti osannut ajatella, että kaudesta toiseen homma on näin amatöörimäisellä tasolla. Joku tuossa aiemmin mainitsi, että pitäisi ajatella yrittäjän näkökulmasta tämän illan ottelun valintaa. No, yrittäjänä myös varmistaisin, että ne vehkeet ovat ajan tasalla, enkä joka kerta ihmettelisi että no olipas sitä kiinnostusta nyt taas ihmeellisen paljon.

Urholla olisi tälläkin hetkellä huomattavasti enemmän maksavia asiakkaita ja tulovirtaa, jos olisivat viitsineet hoitaa asiat kunnolla ja varautua asioihin. Mutta ei. Aika paskaa yrittäjätoimintaa minun mielestä.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tää nyt on tätä Mängimiehen tuttua päättymätöntä jankkausta. Väitteenähän tuo on lähinnä käsittämätön että kaikki Urhon netti-tv:tä käyttäneet tietäisivät laittaa ohjelmat päälle paljon ennen ottelun alkua. Tai että heidän pitäisi niin toimia sen takia ettei Urho pysty takaamaan lähetysten ongelmatonta toimivuutta.
 

Tarantula

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tartuin sitten Urhojen tarjoukseen ja koitan tolla lauantaista jääneellä hyvityslipulla katsoa tämän illan pelin.

Jos ei edelleenkään toimi niin rahat takaisin, ja ko. yrityksen palveluihin en luota enää koskaan, enkä kyllä suosittele kenellekään muullekkaan.

SM-Liigalta olisi tietty saada hieman kommenttia näistä takkuamisista. Vai ollaanko siellä taas niin hyväveli-kavereita ja saunassa sovittu asiat niin ettei mitään noottia tästäkään tule.
 

patapower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät Manchester United
Tänne ainakin tuli vaikken edes erikseen valittanut, kun sain matsin katsottua. Ilmeisesti lähettivät kaikille, jotka lauantaina pelistä maksoi. Outoa, jos sinne ei ole tullut.

Ei ole tullut vielä tännekään. Ei missään kai ole ollut missä vaiheessa koodi tulee! Tänään olisi hyvä Helsingin ottelu joka kiinnostaisi..
Onko missään ollut että koodi tulisi jo tämänpäivän peleihin?
 

Jarzki

Jäsen
Urholla olisi tälläkin hetkellä huomattavasti enemmän maksavia asiakkaita ja tulovirtaa, jos olisivat viitsineet hoitaa asiat kunnolla ja varautua asioihin. Mutta ei. Aika paskaa yrittäjätoimintaa minun mielestä.

Juurikin näin. Hyvänä esimerkkinä käynee kuulemani, noin +60-vuotiaiden miesten juttutuokio JJK:n liigacup-ottelussa. Kovasti puhuivat JYPin peleistä ja halusta nähdä niitä joko tv:stä tai netin kautta, mutta hyvin selväksi kävi myös se, että netin kautta ei jaksa enää yrittää, kun ei edelliskerrallakaan toiminut. Ja olivat kuulleet saman jutun, että monella muullakaan ei ole toiminut.

Eli jos homma olisi ollut kunnossa alusta alkaen, hekin tällä hetkellä olisivat tyytyväisiä asiakkaita, ainakin netin kautta. Mutta Urho taaplaa tyylillään.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Omalta osaltani olen ollut tyytyväinen Urhon asiakas parin kauden ajan. Suosikkijoukkueeni otteet ovat tosin olleet varsin surullista katsottavaa, mutta sitä en Urhon piikkiin tohdi laittaa. Näytettävistä matseista voisi tienkin kommentoida vaikka kuinka paljon, mutta kaikkia ei voi siinä asiassa millään miellyttää ja siihen olen tyytynyt.
Ei näköjään kestäneet kehuja. Ei ole valkotasapainot aivan kohdallaan ja jälki on karmean näköistä.
 

BigBadReddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei näköjään kestäneet kehuja. Ei ole valkotasapainot aivan kohdallaan ja jälki on karmean näköistä.

Valkotasapainot eivät ole kohdillaan? Nordiksellako? Kyllä minun harrastajaskooppini mukaan ovat. Hallin valaistus kyllä aiheuttaa kotikuvatarkkailijalle pikkuisen dilemman: nostanko aukkoa telkkarin brightnessiä säätämällä vai jätänkö jään polttamatta puhki.
 

Pluton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lukko
Kertokaas tyhmälle miten toimii nämä netistä tilatut ottelut. Eli just tilasin ja rekisteröidyin. Olinko liian myöhässä vai ku mitään ei näy eikä mitään koodeja? joku tilausvahvistus tuli kyllä sähköpostiin. Minne tuolla pitäisi mennä että näkyy?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös