URHOtv, siellä se lätkä on...

  • 3 639 486
  • 11 960

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ymmärrän kalpalaisten ja raumalaisten valituksen, mutta tällaisessa tilanteessa yksinkertaisesti ei ole muita vaihtoehtoja kuin näyttää HIFK-Jokerit. KalpaLukko-matsin televisioiminen olisi sama kuin futiksen MM-finaalin sijaan televisiosta näytettäisiin kuurojen jalkapalloilijoiden näytösottelu Samoa-Bahrain. Miettikää mikä huuto siitä olisi tullut jos Urho olisi päättänyt olla näyttämättä Stadin paikallista?

Täysin ainutkertainen spektaakkeli joka tuskin toistuu ihan heti (edellisen kerran v.1983, ja nyt 2011, seuraavan kerran 2039?).
 

viikinkikissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit IFK
Jos sä haluut seuraa Sm-liigaa yleisesti, niin valintasi on Urho tv 240,90€/12kk.
Jos sä haluut seuraa omaa jengiä ja välillä muitakin matseja, niin valintasi on Urho total (tää on paras ja vaatii soneran kaistan 24Mbit/1Mbit ) n.595€/12kk sis. netin (478,80€)
Jos sä haluut seuraa omaa jengiä, niin valintasi on Urho play netissä. Esim. vieras matsit 180€/30 matsia. Riittää 2Mbit yhteys kai?

Nämä hinnat oli nyt voimassa.

Eli kannattaa miettiä ensi kaudelle mitä haluu kattoo ja mistä maksaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla näkyy ainakin loistavasti 10 megan yhteydellä. Tulee valokaapelia pitkin. Niiin ja toi 10 meganen maksaa 10e/kk. Ei ole hinnalla pilattu.

Onko kenelläkään totalin katsojille tulut laskua? Itellä piti ilmainen katsominen loppua vuodenvaihteessa, mutta ei oo tullu laskun laskua. Paketissa mukana myös MTV Max ja hinta 16,90.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sinne lähti kanavatilauksen irtisanominen. Niin kauan on paskanmaku ollut suussa koko vitun Urhosta, että tulipa oikein mukava olo nyt. Aikansa kukin kuluttaja vittuilusta ja paskasta tasosta jaksaa maksaa. Se siitä parista vuodesta.

Live-ottelut ja Radio Ramona + Suomen paras selostaja palvelee minua jatkossa aivan riittävästi.
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aika kädetöntä. Itse sain 24 Mb yhteydelläkin kannettavan kautta kaapelilla kuvan telkkariin. Sanon suoraan että käsittämätöntä valitusta kun on nopea yhteys ja ilmeisesti tietokonekin siitä päätellen, että Jatkoaikaan saat kirjoitettua. Ei tartte kuin riittävän uusi telkkari ja kannettava ja se on halutessa siinä jos telkkarista on katsottava. Hinta on 9 euroa kpl.
Onko sulla nyt puurot ja vellit sekaisin? Mihin toi nyt edes liittyi? :D

Kyllähän nyt idioottikin osaa tietokoneen yhdistää telkkariin. Ei kai kukaan niin käsi ole ettei osaisi? Yritätkö jotenkin leveillä että osaat liittää tietokoneesi tv-ruutuun. Whoa, melkoinen insinööri. Btw, missä niin olen edes sanonut etten saisi jotain nettistriimiä telkkariin? TV:n kautta itse toki nettilähetyksiä katson aina kun olen kotona. Tänä vuonna tullut seurattua lähes 30 matsia netin kautta ja kuten aiemmin mainittu niin 95-prosenttisesti olen ollut tyytyävinen siihen palveluun.

Mutta sun väitteesi siitä että kuka vaan saa hankittua Sonera Totalin on edelleen täydellisesti epätotta.

Tossa vielä sulle muistutukseksi mitä olet kirjoittanut, johon et halunnut mitään kommentoida, vaan aloit saarnaamaan tietoteknisistä taidoistasi.

Sitä en itse kuitenkaan ymmärrä, miten noin kovat lätkfanit eivät saa itse edes sen vertaa aikaiseksi, että hankkisivat Totalin. Sen kun saa nykyään minne tahansa

Edit. ja painotetaan vielä että itse tosiaan puhun nimenomaan Soneran Totalista, jota ei todellakaan saa minne tahansa. NETTIlähetyksenä tulevan UrhoPlay:n saa, katsoi sen sitten tietokoneen tai TV:n näytöltä, sillä ei ole merkitystä.
 
Viimeksi muokattu:

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
50 000 asukkaan Kokkolaan ei Soneran Totalia saa. Siitä kiitos lähtee Anvian monopoliasemalle täällä.

Kyllä saa, vaan ei tänne Prisman tälle puolen. Emännän velipojalla, joka asuu urheilutalon lähistöllä, on tuo Soneran Kotitv-paketti, sai vielä puoleksi vuodeksi kaikki kanavat näkymään maksutta.

Mutta perseestähän tämä Anvian meininki täällä on kaikilta osin. 24 megan laajakaistakin toimii parhaimmillaan 15 megan nopeudella. Syyksi kertovat huonokuntoiset puhelinlinjat. Hintaanhan tuo ei vaikuta.
 

RedManse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ymmärrän kummankin katsantokannan. Helsingin derby kiinnostanee enemmän ns. suurta yleisöä - jopa maakunnissa. Toisaalta ne, joita HIFK-Jokerit TODELLA kiinnostaa, löytynevät pitkälti paikan päältä Nordikselta maanantaina.

Liput myyty loppuun kolmessa minuutissa, joten EI, ne joita TODELLA kiinnostaa, eivät kaikki pääse paikan päälle. Voin myös sanoa, että sekin VITUTTAA ja paljon. Mutta THE Hallissa on paikkoja kuitenkin vaan 8200. Tähän peliinhän täyttyisi toinen mokoma. Taitaapa olla tuohon toiseen matsiin halukkaille vielä tilaa, vaikka vähäisempi yleisökapasiteetti? (Joojoo, kaikki ei asu nurkilla, I know. Mutta SILTI!)

Eli "oma lehmä ojassa" sanon Urpolle kiitos! (Sensuroin jo tässä vaiheessa turhan kärkkäitä ajatuksiani)
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Liput myyty loppuun kolmessa minuutissa, joten EI, ne joita TODELLA kiinnostaa, eivät kaikki pääse paikan päälle. Voin myös sanoa, että sekin VITUTTAA ja paljon. Mutta THE Hallissa on paikkoja kuitenkin vaan 8200. Tähän peliinhän täyttyisi toinen mokoma. Taitaapa olla tuohon toiseen matsiin halukkaille vielä tilaa, vaikka vähäisempi yleisökapasiteetti? (Joojoo, kaikki ei asu nurkilla, I know. Mutta SILTI!)

Niillä, joita TODELLA kiinnostaa olisi playoff kausikortti.
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Edit. ja painotetaan vielä että itse tosiaan puhun nimenomaan Soneran Totalista, jota ei todellakaan saa minne tahansa. NETTIlähetyksenä tulevan UrhoPlay:n saa, katsoi sen sitten tietokoneen tai TV:n näytöltä, sillä ei ole merkitystä.

Hoh-hoijaa, ei kai kukaan ole väittänyt Totalia saatavan minne tahansa? Itse puhuin siis molemmista ja ihmettelin noin yleisellä tasolla itkua kun ei näin tärkeää peliä pysty katsomaan vaikka kuulemma halua olisi. Totesin Totalin saatavan 2/3 talouksista ja jos telkkarista on katsottava, loputkin melkein saa sen tietsikan kautta telkkariin.

Tässä on selvä asenne-ero. Itse olen ollut helvetin tyytyväinen kun näkee Jokerien vieraspelit ja osasta reissuja myös kotipelit. Se on sitten aika sama onko välineenä tv vai tietokone. En kyllä jaksa valittaa kun palvelu on parantunut aivan totaalisesti :)

Edelleen sitä mieltä että on tässäkin ketjussa aika kädetöntä touhua valittaa kun tarjonta on parantunut aivan helvetisti ja haluamansa pelin saa näkyviin varsin helposti. Tämä yleisellä tasolla, ei tuohon puolivälierään liittyen.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niillä, joita TODELLA kiinnostaa olisi playoff kausikortti.

Pakko myöntää, että ihan NIIN paljon ei kiinnosta, että ostaisin IFK:n kausarin.

Yllätyin positiivisesti otteluvalinnasta. Kaiken järjen mukaanhan tämä on ainoa oikea valinta, mutta luulin syklin menevän sossutyyliin. Hyvä nähdä, ettei Urho ole mikään YLE, vaan siellä tarjoillaan kysynnän ehdoilla.
 

Patajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Niillä, joita TODELLA kiinnostaa olisi playoff kausikortti.

Kyllä näin on. Tosi jokerifani ostaa myös kausarin Nordikselle, samoin ku sinä teit Barona-Areenalle. Mihis meinaat käyttää loppurahat, mikäli Blues ei menekään päätyyn asti?
 

jkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jaahas, uskaltaiskohan illalla sijoittaa 9€ URHO telkkuun? Aikasemmat (neljä kertaa) kokeilut on toiminut helvetin huonosti, kerran pystyin kattomaan koko matsin.

Minkähän verran tänään on 9€ lipun ostaneita IFK-Jokerit matsiin? Veikkaisin ettei 15000 katsojaa riitä ja urho kyykkää ratkasu hetkillä. Toivotaan parasta!
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Sinne lähti kanavatilauksen irtisanominen. Niin kauan on paskanmaku ollut suussa koko vitun Urhosta, että tulipa oikein mukava olo nyt. Aikansa kukin kuluttaja vittuilusta ja paskasta tasosta jaksaa maksaa. Se siitä parista vuodesta.

Live-ottelut ja Radio Ramona + Suomen paras selostaja palvelee minua jatkossa aivan riittävästi.

Tein itse samoin, ja uskon että Kuopion ja Rauman seudulla tulee tapahtumaan näin monesti.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Jaahas, uskaltaiskohan illalla sijoittaa 9€ URHO telkkuun? Aikasemmat (neljä kertaa) kokeilut on toiminut helvetin huonosti, kerran pystyin kattomaan koko matsin.

Tätäkään on oikeastaan ihan mahdoton ymmärtää. Vaikka kuinka yrittäisi. Urho ei usein toimi, sen tietää jokainen joka palvelua on käyttänyt. Miksi siis yrittää Urhoa kun saa toimivan palvelun - ainakin itselläni joka kerta - Soneralta samaan hintaan ja hieman parempana kuvana?

En ole. Siis Soneralla. Oli kyllä entisen firmani asiakas :)
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Juuri näin se menee ja esim. nimimerkki Diesel voisi asettua hetkeksi vaikka yrittäjän saappaisiin.

Olen itse yrittäjä ja voin sanoa että Lukko-Kalpa olisi tänään telkusta näkynyt.
Jos kerran liput meni kaupaksi 3minuutissa ja trokaritkin pyytää satasta lipusta niin eikös suurimman tuoton perässä olisi kannattanut laittaa Hifk-Jokerit maksulliseksi nettiin?

Tuli kyllä hyvä fiilis kun päätin oman Hurhon tilaukseni.
 

Jorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit, Erik Karlsson
Tätäkään on oikeastaan ihan mahdoton ymmärtää. Vaikka kuinka yrittäisi. Urho ei usein toimi, sen tietää jokainen joka palvelua on käyttänyt. Miksi siis yrittää Urhoa kun saa toimivan palvelun - ainakin itselläni joka kerta - Soneralta samaan hintaan ja hieman parempana kuvana?

En ole. Siis Soneralla. Oli kyllä entisen firmani asiakas :)

Soneralta? Mitenkäs niillä toimii ja missä? Siis niilläkin on joku nettitv vai ?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tuosta löytyy ylhäältä:

Viihde !

Tunnarit vaan ja sitten ostoon. Jos käytät, huomaa että ostot tallentuvat omiin tietoihisi. Toisin sanoen, ostamasi matsi on siellä tavallaan vähän piilossa. Tämä vaan siksi ettet osta useampaan kertaan kuten tein itse ekalla kerralla :)

Mulla on toiminut paremmin kuin Urho suoraan ja niin on tainnut toimia muillakin. Samasta palvelusta kuitenkin kyse. Ehkä Sonera jakaa kaistaa vähemmän ahneesti?
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Tätäkään on oikeastaan ihan mahdoton ymmärtää. Vaikka kuinka yrittäisi. Urho ei usein toimi, sen tietää jokainen joka palvelua on käyttänyt. Miksi siis yrittää Urhoa kun saa toimivan palvelun - ainakin itselläni joka kerta - Soneralta samaan hintaan ja hieman parempana kuvana?

En ole. Siis Soneralla. Oli kyllä entisen firmani asiakas :)
Sonera ei toiminut lauantaina sen paremmin kuin Urhokaan. Soneran stream tulee täysin samasta paikasta kuin Urhon stream joten ihmettelisin jos laadussa on kovasti eroa.
 

Jorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit, Erik Karlsson
Tuosta löytyy ylhäältä:

Viihde !


Mulla on toiminut paremmin kuin Urho suoraan ja niin on tainnut toimia muillakin. Samasta palvelusta kuitenkin kyse. Ehkä Sonera jakaa kaistaa vähemmän ahneesti?

Ja onko tiltannut kertaakaan sulla ? Tänään nimittäin ihan varmasti katsojia..
 

Jorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit, Erik Karlsson
Hmm.. Uskaltaiskohan sitä ostaa sen sitten. Tänään mentäis kyllä vaan 2 megasella, mutta kyllä se ainakin urholta toimi perjantaina.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Itse katsoin virheettä Soneran kautta koko matsin. Ei mitään ongelmia ollut, ei pienintäkään. Kuvakin oli OK Suomen oloissa. Kts siltä osin vastaus sun kirjoituksen yltä.
Sama tilanne oli siis Soneralla ja Urholla, eli n. klo 18.20 eteenpäin ei sivuille enää päässyt eikä ottelua pystynyt katsomaan. Kuva on Urhollakin ollut ok jo jonkin aikaa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Neljä Jokerit-HIFK ottelua olen katsonut tästä sarjasta Urho Playn kautta, ja joka kerta on toiminut moitteettomasti. Onneksi tänään ottelu tulee pääkanavalta kaapelissa, niin ei ole mitään riskiä. Kyllä nimittäin söisi miestä, jos ei illan ottelua näkisi Playn toimimattomuuden vuoksi. Toivotaan, että kaikki haluavat kuitenkin ottelun näkisi ongelmitta.
 

Jorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Jokerit, Erik Karlsson
Iltalehti:

Onko SM-liigan suunnalta tullut palautetta koskien nettilähetysten ongelmia?
- No, me keskustelemme koko ajan, miten voisimme tehdä muitakin asioita paremmin yhdessä. Eihän tämä kenenkään kannalta hyvä asia ole.



>> Ei mitään keskusteluja enää... TEKOJA
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös