Aika kädetöntä. Itse sain 24 Mb yhteydelläkin kannettavan kautta kaapelilla kuvan telkkariin. Sanon suoraan että käsittämätöntä valitusta kun on nopea yhteys ja ilmeisesti tietokonekin siitä päätellen, että Jatkoaikaan saat kirjoitettua. Ei tartte kuin riittävän uusi telkkari ja kannettava ja se on halutessa siinä jos telkkarista on katsottava. Hinta on 9 euroa kpl.
Onko sulla nyt puurot ja vellit sekaisin? Mihin toi nyt edes liittyi? :D
Kyllähän nyt idioottikin osaa tietokoneen yhdistää telkkariin. Ei kai kukaan niin käsi ole ettei osaisi? Yritätkö jotenkin leveillä että osaat liittää tietokoneesi tv-ruutuun. Whoa, melkoinen insinööri. Btw, missä niin olen edes sanonut etten saisi jotain nettistriimiä telkkariin? TV:n kautta itse toki nettilähetyksiä katson aina kun olen kotona. Tänä vuonna tullut seurattua lähes 30 matsia netin kautta ja kuten aiemmin mainittu niin 95-prosenttisesti olen ollut tyytyävinen siihen palveluun.
Mutta sun väitteesi siitä että kuka vaan saa hankittua Sonera Totalin on edelleen täydellisesti epätotta.
Tossa vielä sulle muistutukseksi mitä olet kirjoittanut, johon et halunnut mitään kommentoida, vaan aloit saarnaamaan tietoteknisistä taidoistasi.
Sitä en itse kuitenkaan ymmärrä, miten noin kovat lätkfanit eivät saa itse edes sen vertaa aikaiseksi, että hankkisivat Totalin. Sen kun saa nykyään minne tahansa
Edit. ja painotetaan vielä että itse tosiaan puhun nimenomaan Soneran Totalista, jota ei todellakaan saa minne tahansa. NETTIlähetyksenä tulevan UrhoPlay:n saa, katsoi sen sitten tietokoneen tai TV:n näytöltä, sillä ei ole merkitystä.