Unet – kumma juttu...

  • 241 488
  • 1 170

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tepsin valmentaja on sitten valittu. Illalla kun nukuin humalaa pois niin Kai Nurminen näyttäytyi unessa ja kertoi lähettävänsä päivittäin toimistolle omaa ehdotustaan valmentajaksi. Tämä tuleva koutsi on Mikko Mäkelä. Se oli sitten siinä.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Ei saatana...

Olin unessani jollain kallionrinteellä. Takana ei näkynyt mitään muuta kuin peltoja, taloja ei ollut missään. Katsoin eteeni, ja keskellä merinäköalaa oli pienen pieni saari, jossa oli varasto. Hetken päästä olinkin sillä saarella. Aukaisin varaston oven, ja olin taas kalliolla. Takana oli tällä kertaa pelkästään taloja. Edessä oli yllätys yllätys saari, jossa oli varasto. Pääsin taas jotenkin kyseiselle saarelle, jonka jälkeen avasin varaston oven. Sieltä tuli strutsi, joka lähti kävelemään veden päällä. Tässä vaiheessa huomasin olevani unessa. Tarkoitus oli ratsastaa strutsin selässä meren ylitse, ja yritinkin huutaa strutsille, että odottaisi ja ottaisi minut kyytiin, mutta jotenkin sanoin, että "Lihaveijari, meillä on tomaatteja." Strutsi ei kuunnellut vaan jatkoi kävelemistään kohti kalliota. Uneksi kun tämän älysin, lähdin juoksemaan strutsin perään, mutta ilman varoitusta tämä kääntyi ja nielaisi minut. Olin tämän jälkeen taas kalliolla - edessä merinäköala, saari ja varasto. Katsoin taakseni jossa oli saatanan iso strutsitarha. Varastoon menin taas, aukaisin oven ja heräsin. Sitten tuli se kummallisin ja pelottavin kohta.

Kun avasin silmäni, näin pitkän, tumman miehen kävelevän pois sänkyni luota. Yritin lähteä perään, mutta en voinut tehdä mitään, aivan kuin olisin halvaantunut. Silmät liikkui ja kuulin askelia, mutta raajat ei liikkunut minnekkään. Parinkymmenen sekunnin päästä rupesin istumaan sängylleni ja kävin tarkastamassa kaikki huoneet ja kaapit. Pelotti aivan helvetisti. Kellään samanlaista kokemusta?
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Kun avasin silmäni, näin pitkän, tumman miehen kävelevän pois sänkyni luota. Yritin lähteä perään, mutta en voinut tehdä mitään, aivan kuin olisin halvaantunut. Silmät liikkui ja kuulin askelia, mutta raajat ei liikkunut minnekkään. Parinkymmenen sekunnin päästä rupesin istumaan sängylleni ja kävin tarkastamassa kaikki huoneet ja kaapit. Pelotti aivan helvetisti. Kellään samanlaista kokemusta?
Kyseessä oli unihalvaus ja löytyyhän täältä ilmiölle ihan oma ketjukin, josta voi lukea muiden palstalaisten kokemuksia.
 

b4b

Jäsen
Hitto kun en omia unia muista..ikinä.. Toisaalta tämä voi olla hyväkin asia koska luulen että pääkopassani käy suhteellinen myrsky kun silmäni suljen. Itse asiassa tähän ketjuun täräytin koska työkaverini selitti nähneensä unta jossa hän oli jonkun ison kellon (tyyliin kirkkokellon) viisari, siis mitä helvettiä? "Ymmärrän" unet jossa sinua kidutetaan tai jossa sinä olet suomen john rambo ym. mutta oikeesti kaveri selitti että tuntui todella "kivalta" aina odottaa noin minuutti että unessa tapahtuu jotain, siis kun sinä (viisari) liikut pienen pykälän eteenpäin...Aamulla kun työkaveri heräsi niin oli hänellä hirveä tarve katsoa mitä kello on! Hyi helvetti sanon minä, ei oma kypärä kyllä montaa tuommoista yötä (jos siis uneni muistaisin) kestäisi. Löytyykö tämmöiseen mitään järkiselitystä?
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Johtuneeko valoisasta vuodenajasta, mutta nyt on parina yönä ollut melko erikoisia unia.

Toissa yönä ajoin harrikalla kotikaupungissani (oikeassa elämässäni en ole edes ollut mopon kyytissa saati ajanut motskarilla) ja käännyin eräistä valoista vasemmalle. Heti käännöksen jälkeen jouduin kuitenkin pysähtymään Mad Max -tyyliselle barrikadille, jonka head honchona oli eräs kaverini. Tämä tietenkin pysäytti minut ja vaati jonkin näköistä tullimaksua. Onneksi minulla oli reppu mukanani, jossa oli sämpylöitä. Yksi sämpylöistä oli n. pään kokoinen ja sen päälyosassa oli selvästi nähtävissä jonkun tunnetun ihmisen kasvot. En harmikseni muista kenen. No, kaverini innostui tästä ja halkaisi sämpylän. Tässä vaiheessa tuli mieleeni, että jos kaveri pistää sen puolikkaan naamarikseen, tulee hänestä heti tämän tunnetun henkilön täysi kopio.

Näin ei kuitenkaan käynyt, vaan hän otti sämpylän alapuoliskon ja laittoi SEN kasvoilleen. Jotenkin se vain imeytyi kasvoihin ja hän näytti samalta kuin ennenkin. Sen jälkeen ruvettiin tanssimaan kuin oltaisiin otettu vähän enemmänkin ja leikisti syömään niitä normaalikokoisia sämpylöitä korostetuin "Rouskis" -äänin. Kaverinihan ei niitä oikeasti voinut syödä, koska hänellä oli yhä se jättisämpylän alaosa kasvoillaan, vaikka sitä ei huomannutkaan ja minä en uskonut olevan korrektia syödä yksin. Lopuksi kaverini sanoi vielä, että "Vittu mä duunaan hyvin tänä vuonna!". Ei mitään hajua mitä tuo lause edes tarkoittaa.

Viime yönä olin mukana joissain hiihtokisoissa, jotka eivät menneet osaltani kovin hyvin. Muuta en sitten muistakaan kuin yhden venäläisen kilpakumppanini nimen: Lodivko Sergevaudevin. Mistä lie mieleni puppunimigeneraattorista tuo tuli repäistyä :)
 

M10

Jäsen
En tiedä miksi, mutta näin viime yönä sellaista unta, jossa hengailin tyhjässä Suomen maajoukkueen pukukopissa vuonna 1995 Globenin finaalin aikaan. Tyhjäähän siellä kopissa oli, kun pelasivat legendaarista finaalia samaan aikaan. Jostain hyllyn päältä löysin Igor Kuznetsovin mustan Titan ASD 4020 mailan ja siinä oli valkoista erkkaa. Tuon mailan kanssa pyörin sitten siellä tyhjässä kopissa ja poistuin hallilta ennen kuin pelaajat tulivat kentältä takaisin koppiin kultamitalit kaulassa.
 

tutzba

Jäsen
Nyt oli hämärää settiä viime yönä. Vietin juhannusta kahdestaan tyttöystävän kera hänen perheensä mökillä. Käytiin siinä sitten nukkumaan joskus yhdentoista aikaan ja tuntia myöhemmin olin noussut ylös ja huutanut kauheaan ääneen "mikä vittu täällä on/kuka vittu täällä on" ja lähtenyt juoksemaan ulos talosta. Matkalla jouduin avaamaan yhden oven kunnes lopulta olin pysähtynyt ulko-oven eteen. Tässä vaiheessa tyttöystävä luuli kanssa että talossa on joku ja hän lähti peloissaan juoksemaan minun perään.

Nähtyään, että ulko-ovi oli kiinni, hän tajusi minun riehuneen unissani. Heräsin sitten jossakin kohtaa siihen että istun keittiön tuolilla ja tärisen astmakohtauksen kourissa. Rehellisesti voin sanoa, etten ole koskaan pelännyt läheskään niin paljoa kuin viime yönä ollessani tuolilla. En yhtään tiennyt mitä oli tapahtunut, mutta helvetillinen pelko oli päällä. Luulin, että joku oli oikeasti ollut siellä ja tuijottanut meitä parin metrin päästä kun parempi puolisko kertoi mitä olin tehnyt. Ei tehnyt mieli sen jälkeen enää nukkua.

Pelottavinta on se, että nukahdettuamme uudestaan heräsin yöllä siihen, että tyttöystävä ei saa hengitettyä kunnolla. Ravistelin hänet hereille ja arvatkaapa mitä hän sanoi: "mä näin painajaisunta, että joku oli täällä talossa".
 

Mustaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Taas näitä unia, joita ei parane analysoida...

Oliskohan ollut uutislähetys, jossa rakennettiin paanukirkon kattoa. Kuvassa näytettiin, kuinka rakennusmiehet rakensivat jokaisen paanun alle tukirakenteita.

Siinä sitten haastateltiin ja kuvattiin yhtä rakentajaa, jonka sanottiin olevan Irwinin poika. Ihan samannäkönenkin.

Haastattelussa Irwinin poika sanoi: "Ikävä sanoa, mutta Hector on ollut aina musiikillisesti lähimpänä sydäntäni."
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Vitun outoa unta tuli tänään nähtyä. Olin palannut jotenkin vuoteen 2004, mutta muistin tietenkin kaikki, mitä tähän mennessä oli tapahtunut. Olin kotona, ja perheenjäsenet elivät kuitenkin vuotta 2004 edelleen.

Siinä sitten yritin uskotella heille, että tulin oikeasti tulevaisuudesta, vaikka he toki nauroivatkin ajatukselle. Kerroin muun muassa, että Kärpät voittaa mestaruuden paitsi 2004, niin myös 2005, 2007, 2008 ja tippuu puolivälierissä JYPille 2010. Muitakin yksityiskohtia niiden vuosien playoffeista taisin ladella. Sen verran uskottava ilmeisesti olin, että he kuitenkin tyytyivät kirjaamaan lapulle faktat. Siinäpäs näätte, alkaen jo 2004-keväästä!
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Melkein joka yö tulee unia nähtyä. Pitäisi varmaan laittaa niitä joskus jonnekin ylös.

Viime yön unessa olin avannut kännissä jatkoaikaan ketjun nimeltä "Kuolema", jossa kyselin jotain kuolemiseen liittyviä Kelan lomakkeita. Humalasta selvittyäni tajusin ketjuavauksen kehnouden, ja lähetin moderaattoreille anteeksipyynnön pelikiellon pelossa.

Lisäksi matkustin bussilla Manhattanilla. Vitsikkäänä miehenä letkautin vieressä istuvalle tyttöystävälleni, että "rakkaani, syö kakkaani", mikä jossain määrin huvitti edessäni istuvaa prinsessa Victoriaa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nyt on ollut hämäriä unia.

Ensimmäinen sekopäisistä unista oli viime sunnuntaiaamuna. Heräsin unessa normaalisti hytissäni, nousin ylös nauttiakseni hienosta aamusta aurinkokannella ennen töitä. Tullessani ulos, näin kuitenkin ainoastaan monta sukellusvenettä, jotka ampuivat torpedoja kohti laivaamme.
Olin silloin ollut yhtä soittoa töissä 14 päivää, joten mistähän tuo uni sitten mahtaa kertoa?
Toisessa unessa juoksen pitkin Helsinkiä ja minua ammutaan. On aivan sama mihin menen piiloon, aina joku ampuu minua käsivarteen. Päästessäni poliisilaitokselle minulle nauretaan, ettei Helsingissä ketään ammuta kadulle.
Viime yönä sitten tuli sekoitus kaikenlaista.
Se alkoi laivalta, etten löytänyt mitään paikkaa mikä piti löytää ja olin tietysti unessa niin kännissä, etten voinut kysyäkään keltään mihin pitää mennä. Uni jatkuu Vanhankaupunginkoskelle/putoukselle, jossa minut värvätään IFK:n ykkösmaalivahdiksi tulevalle kaudelle.
Pääsenkin pelaamaan heti ensimmäisessä paikallisottelussa Jokereita vastaan. Jokereiden pelaajistossa on kuitenkin kummallinen asia, jokainen pelaaja on sysimusta afrikan lahja Suomen jääkiekolle. Ekalla erätauolla kakkosveskari Mika Oksa pakottaa minut vaihtoon uhaten turpaan vedolla. Joukkuehenkeä kerrakseen.
Tämään jälkeen palataan takaisin Vanhankaupunginkoskelle, jossa Virve Rosti on pudonnut veteen ja juttelen Freemanin kanssa tapauksesta samalla, kun Vickyä etsitään. Freeman paljastaa minulle, että koko juttu on lavastettu. Yrittävät saada Menneisyyden Vankien levymyyntiä ylöspäin.
Tämän jälkeen herään hikisenä ja sekavana sängystä. Enkä uskalla mennä enää ikinä nukkumaan, olen nimittäin väsyneempi kuin illalla nukkumaan mennessäni.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Viime yön tuotoksia...Menin normaalisti Tepsin kotimatsiin mutta tämä oli peruttu ja tilalle oli järkätty Eppu Normaalin keikka. Mikko Rautee patsasteli muijansa kanssa eturivissä ja kerroin hänelle etten heti tunnistanut kun on hiuslookki niin siisti. Sanoin vielä, että olet sitten leikannut tsekkitukan pois. Rautee veti meikäläistä turpiin mutta lyönnit eivät sattuneet saati saaneet mitään aikaan. Hetken Rautee murjoi meikäläistä mutta purskahti itsekin remakkaan nauruun ja totesi ettei tästä tule nyt mitään. Sitten paikalle saapui vanha mies jolla oli aivan järjettömän iso nenä. Heräsin.
 

Ralph

Jäsen
Näin sellaista unta että täällä Nokialla vastaan hölötteli Jokereiden joukkue, jokaisella collagepaidassa iso narri rinnassa. Sitten pyysin Joroisten härältä nimmaria, joka näytti aika laihalta. Sitten huomasin että Jortikkakin hölkkäsi mukana ja siltäkin nimmarin sain.

Jortikka hölkkäämässa oli aika näky.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Viime aikoina tullut nähtyä paljon jääkiekkoaiheisia unia, milloin kentällä ja milloin katsomassa, siitä tajuaa uneksi kun osaa pelata. Mutta viime yönä olin seuraamassa Ilves - Tappara kohtaamista, olin kaukalon laitojen sisäpuolella katsojan osassa, erikoiseen paikkaan oli lippu saatu. Päädyssä katselin kun Ville Niemistä taklattiin ja kovaa, pleksi meni rikki, Niemisen kypärä ihan päreinä, kypärän visiirikin oli silppuna. Nieminen ei lähtenyt pukukoppiin vaan kiipesi särkyneen pleksin kohdalta laidan yli ja meni päädyssä sijainneeseen vessaan pesemään naamansa. Ei ainakaan viimeksi Hakametsässä käydessä ollut päädyssä jään tasolla vessaa. Kaikenlaista sitä uneksiikin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Oikein mukava semi-eroottinen uni viime yönä, jossa mukana kaunis aasialainen nainen. Sitten uni vaihtui ja meikäläisen prätkä oli varastettu. Soitin poliisille joka heitti nasevasti: "Ei mitään mahkuja saada pyörää enää takaisin...on jo varmasti Ahvenanmaalla".
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Viime yönä KuPS isännöi Tottenhamia tuossa lähikentällä, en ole ihan varma että oliko kyseessä veikkaus- vai valioliigaa. Toisessa päädyssä oli oikea jalkapallomaali, mutta siinä päädyssä jossa minä istuin, maalina toimi ulkovaraston ovi. Ruskeaksi joskus maalattu. Kannatin jostain syystä Tottenhamia, kaverit sitten katsoivat pahasti kun heidän tuttujaan kirmasi keltamustissa kentällä.

Ensimmäisen puoliajan ainoan maalin teki KuPS, ja toiselle puoliajalle siirryin luontevasti kannattamaan kotijoukkuetta kun puoletkin vaihtui. Tottenham pääsi siis hyökkäämään kohti oikean kokoista maalia ja hetkessä tilanne olikin 1-2. Tottenhamin veskari purnasi, ettei pysty antamaan maalipotkua, koska betonirappuset häiritsivät vauhdinottoa ja asfaltilla pallo lähti vierimään alamäkeen. Ei sillä että pallo olisi koskaan päässytkään päätyrajasta yli, vaan aina se pomppasi seinästä takaisin peliin.

Neuvottuani brittiveskaria antamaan maalipotkun hieman sivusta, missä myös nurmialuetta on hiukan, häiskä tuhahti minulle jotain. Loukkaannuin siitä ja toivoin sydämeni pohjasta, että joku tulisi ja pistäisi pallon varaston oveen. Ja niin kävikin, nimittäin varastorakennuksen yläkerrasta tuli nainen röökille. Hän oli pukeutunut valkovihreään takkiin, eli oli jokin terveydenhoitaja tms. KuPSin valmentaja huomasi tämän, käski pelata pallon ylös ja täti puski komeasti volleysta. Tottenhamin veska torjui vaivoin ja tippui kyljelleen asfaltille. Pallo jäi pomppimaan maalin eteen, ja hoitsu kuittasi komella kärkkärillä lähietäisyydeltä 2-2. Tottenhamin veskari loukkasi itseään niin pahasti, että häneltä tuli verta ja vähän itkikin, vaikka yritti peitellä sitä.

Täti sitten jäi pelaamaan loppuajaksi sillä ehdolla, että minä menen sisälle tuuraamaan häntä. Sisällä odotti kokonainen huone täynnä muropaketteja (corn flakes) joissa oli n. viidesosa kahvia. Tehtäväni oli keittää kahvit kohta saapuville vieraille, ja hankalaksi homman teki se, että vieraat olivat muroallergikkoja. Kahvit jäi kuitenkin keittämättä, sillä jännäsin yläkerran ikkunasta ottelun loppuun.

Tottenham vei hoitsun kahdesta maalista huolimatta pisteet mukanaan maalein 3-4.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Itse näin tuossa viime viikolla hyvin erikoisen unen, jossa olin vanhempieni kotona yksin viettämättä rauhallisesti iltaa. Sitten tulikin pimeä ja jostain syystä menin ulos tarkastelemaan ilmaa/maisemia. Kuului jotakin vaimeaa nitinää ja sitten huomasin, että natsit ja ryssät valmistelee hyökkäystä, sota siis on syttynyt. Seuraavaksi olinkin sitten rynkky kädessä kyykyssä ikkunan alla, vyöllä oli helvetisti käsikranaatteja ja jotain muita vermeitä. Siellä sitten natsit ja ryssät juoksivat pihalla ympäri taloa ja ilmeisesti etsivät minua. Siellä sitten ammuin aina eri ikkunasta ja juoksin aina asemasta asemaan. Ainakin noin tuhat vihollista ammuin kunnes heräsin.

Päällimmäisenä jäi mieleen jatkuva todella painostava ja uhkaava tilanne, joskin aina selvisin ja lopulta jäin ilmeisesti myös henkiin.

puuha-pete vs natsit/ryssät 1000-0

Heräsin unesta ihmeen rauhallisena. Myöhemmin näin samana yönä unta, missä jouduin johonkin ihmeelliseen tanssiin joidenkin tuntemattomien kanssa. Heräsin hiessä ja hätääntyneenä. Erikoista touhua.
 

Baldrick

Jäsen
Näin tuossa viimeyönä unta, joka sai jopa lievän vitutuksen aikaiseksi.

Olin katsomassa JYP-Kärpät peliä ja erä loppui juuri. Menin sitten hallin ovista pihalle ja astelin vähän matkan päähän hallista tupakalle kävelytien varteen, jossa kaverini odotteli minua. Siinä juttelimme hetken ja huomasin, että perhana siellähän on erä juuri alkamassa/alkanut, joten lähdin siitä sitten takaisin hallille. Kun olin parinkymmenen metrin päässä ovista pysähdyin ja huomasin kun Seppäsen Jukka ja Pihlman kävelivät ovista ja olin ihmeissäni. He kävelivät Kärppien bussia kohti, josta pihalle asteli joku heppu. Sitten Pile ja Seppänen kättelivät tätä bussista noussutta henkilöä ja naureskelivat siinä jotain, jonka jälkeen Pihlman veti Kärppäpaidan päälleen. Sitten heräsin ja voin sanoa, että kyllä se vituttaisi ihan suunnattomasti nähdä Pile Kärppien paidassa in real life.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Hyi hitto.

Näin pitkästä aikaa todella vastenmielistä unta. Ensimmäinen ikävä juttu oli se, että katsoin Jokereiden ja jonkin muun liigaseuran välistä ottelua Urholta mielenkiinnolla, sillä Jokereiden ilmeisesti uusi tähtihankinta oli Anssi Salmela.

No eihän sitä kauan ehditty pelata, kun joku vastustajan pelaaja päätti ottaa Salmelalta luulot pois ja ajoi voimalla Anssi-pojan päälle kaukalon laidalla. Taklaajan jalka nousi ylös ja viilsi Salmelan kaulaan todella ikävästi. Itse käänsin pääni pois tv-ruudusta, mutta valitettavasti kuulin lankoni huudahtavan, että "voi helvetti, siltä lähti pää irti!"

Onneksi poika alkoi tuossa vaiheessa repiä hiuksiani ja heräsin tuosta. Oli tosin oksennus lähellä vielä puoli tuntia heräämisestäkin. Sairas mielikuvitus ehkä?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jostain syystä olen viime yöt nähnyt aina exästäni unta. Unet ovat vieläpä miellyttäviä. Emme ole yhdessä, mutta olemme erittäin hyvissä väleissä ja se pieni kipinä on tuntunut molemmilla koko ajan suurenevan. Tuo siis unessa. Oikeassa elämässä kireyttä on havaittavissa. Mitäköhän tuo nyt sitten tarkoittaa?
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hiljattain työnsä aloittanut HIFK-tv:n toimittaja Catarina Pettersson vonkasi minulta viime yönä seksiä hurjan suorasukaiseen tyyliin. Olen ottelutapahtumissa kokenut hänen ulosantinsa hetkittäin aavistuksen ärsyttäväksi, mutta aamulla herätessäni tykkäsin hänestä hirveästi. Tykkään oikeastaan vieläkin.

Yö oli muutenkin mukava, osoittauduin huomattavasti paremmaksi luistelijaksi ja jääkiekkomailan käsittelijäksi kuin tiesinkään. Lisäksi pääsin näpäyttämään ystäviäni jotka epäilivät minua peliaddiktiksi, kun voitin heidän katsellessaan flyygelin näköisestä peliautomaatista jonkun 1500 euron rahatositteen ja prinsessa Madeleinen huonolaatuisen valokuvan. Voittoyhdistelmä oli kolme ässää, ja panos kymmenen euroa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oli kyllä kummallinen kokemus nähdä unessa oma kuolema.

Tarinahan meni niin että olin katsomassa olympialaisten jääkiekon finaaliottelua Suomen ja USA:n välillä ja paikkana oli ala-asteen kouluni juhlasali (joka oli jotenkin merkillisesti kasvanut varmaan satakertaiseksi ja saanut sisäänsä kaukalon). USA johti peliä 1-3 ja siinä vaiheessa kun tekivät 1-4 maalin niin meikäläiseltä meni kuppi nurin ja heitin jäälle sellaisen todella teräväreunaisen metalliviivaimen joka osui Chris Prongeria silmäkulmaan (niin, älkää edes kysykö minkä helvetin takia Pronger pelasi USA:n joukkueessa...).

No tästähän sitten oli tietenkin seurauksena se että minut ja pari kaveriani poistettiin katsomosta ja heitettiin ulos. Onneksi kuitenkin tunsin paikan ja tiesin mistä tuonne juhlasaliin pääsee takakautta sisään, olinhan ala-asteella useammankin kerran mennyt tuonne sisälle samaa konstia käyttäen. Näinpä menin istumaan katsomon portaille ja huomasin että Suomi oli mennyt 5-4 johtoon. Sitä kun aloin tuulettelemaan siinä portailla niin hallin Andy Sipowiczin näköinen järjestyksenvalvoja huomasi tämän ja hyökkäsi heti siihen portaille kiiltävää hopeista pistoolia esitellen. En ehtinyt sanoa mitään vaan heti kun nousin ylös niin tämä "Andy" ampui minua suoraan päähän ja kaaduin hengettömänä portaille puoli päätä menettäneenä.

Sitten ikäänkuin katsoin ulkopuolelta sitä seuranneita tapahtumia kun tämä "Andy" ihan hätääntyneenä alkoi selittää kavereilleni että "ei ollut tarkoitus, en minä tappaa aikonut" kun nämä alkoivat soittaa poliisille. Ja siihen sitten heräsin, ja voin sanoa että olo oli suhteellisen hämmentynyt. Ihan ensimmäiseksi piti kokeilla että onko minulla vielä pää ihan ehjä ettei siitä ole puolet hävinnyt...
 
Viimeksi muokattu:

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Itse olin viimeyönä parturoitavana. Jostain syystä mulla oli joku varmaa 30cm pitkä letti ja sanoin sitten sille parturille, että mä haluan mustaa tai punasta tai valkosta. Ideana siis saada JYPin väreihin letti. En sanonut parturille että miksi tukassa pitää olla edes kahta noita väriä. No siinä jotain ihmeteltiin ja tää alko tekemään semmoisia ohuita lettejä mun tukasta ja laittoi sinne jonkun klipsun juureen, ettei letti aukeaisi. Sitten alko värjäys. Mustaa tuli perkeleesti ja luumunsinistä (mitvit). Sitten pestiin pää ja kuivattiin. Olin ihan kaija koon näköinen. Musta kuivunut letti päässä jossa oli lisänä sinisiä juovia. Valkoista oli sitten tukan juuressa ja "otsatukassa" vittu oli hieno letti vaikkei ollutkaan JYPin väreissä.

Samaan aikaan meitsiä vitutti ja nauratti. "Eihän tässä oo ku mustaa, eikä ollenkaa sitä punasta tai valkosta!" Parturi ei kommentuinut muuta kuin. "Tää luumunsininen on kyllä melko kiva." Tukkaa ei muuten leikattu ollenkaan, tai ei ehditty. Heräsin nääs puhelimen herätykseen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No eihän sitä kauan ehditty pelata, kun joku vastustajan pelaaja päätti ottaa Salmelalta luulot pois ja ajoi voimalla Anssi-pojan päälle kaukalon laidalla. Taklaajan jalka nousi ylös ja viilsi Salmelan kaulaan todella ikävästi. Itse käänsin pääni pois tv-ruudusta, mutta valitettavasti kuulin lankoni huudahtavan, että "voi helvetti, siltä lähti pää irti!"

Kiitos tästä. Näin nimittäin seuraavana yönä viestisi lukemisesta vastaavanlaisen unen. Kattelin jotain lätkämatsia telkusta ilmeisesti. Jotain pelaajaa, joka näytti ihan Nintendon Blade of Steel -pelistä karanneelta, taklattiin rumasti. Pelaajaa kiikutettiin paareilla pois jäältä tai nurmelta, ja sittenhän koko nilkka putosi maahan. Hetken päästä pelaaja oli niin klesana, että pääkin irtosi ja kieri maahan! Huh. Tässä vaiheessa heräsin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näin viime viikolla unta pomostani. Meillä on ihan hyvät välit vaikka hän onkin harvinaisen juro lappilainen. Etenkin viime perjantain saunaillassa mies kertoi jopa hauskan jutun liittyen nuoruuteensa sekä kondomeihin. Uneni ei siis selity ilmeisesti huonoilla väleillämme.

Unessa olin työpaikallani ja menin omastani pomoni työhuoneeseen. Paikalla oli myös toimittaja sekä valokuvaaja. Halusivat tehdä työstäni jutun. Luulen tämän johtuvan siitä, että työstäni on lehtijuttua tehty ja valitettavasti uutta lienee tulossa. No siinä sitten avauduin pomolleni ja toimittajalle, että "Mitä vittua tämä on"? "Ei minulle ole esitetty haastattelupyyntöä". Pomoni tietenkin hermostui ja kävi pilliini kiinni. Siinä sitten hetki painittiin, kunnes sain miehen suljettua huoneeseensa ja työkaverini soitti poliisit. Hetken päästä uskaltauduin kurkaamaan pomoni huoneeseen ja mies pakeni ikkunasta. Juoksin ovesta ulos katsomaan minne mies menee. Poliisit olivat perässään ja kaatoivat hänet maahan sekä laittoivat raudat käsiin. Menin takaisin sisälle ja työkaverini keitti kahvia ja laittoi pullaa pöytään juhlan kunniaksi.

Minulla ei siis ole mitään kränää herra ison herran kanssa, joten päättelin, että uneni johtuu pullat tarjonneesta työkaveristani joka on pomostamme minulle avautunut. Aamulla kuitenkin töihin mennessä olin hieman varuillani ettei se lapinhirmu käy päälle. Olisi joutunut pian näyttämään hälle parit kurkipotkut.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös