Huhhuh. En nuku enää ikinä.
Olin jostain syystä joutunut varastamaan auton ja lähtemään pakoon jonkun ison parkkihallin ylimmästä kerroksesta. Ensi töikseni ajoin suoraan päin autoa, jossa oli vanhemmat ja pieniä lapsia, sillä en erottanut, kumpi oli kaasu ja kumpi jarru. En voinut pysähtyä katsomaan, kävikö jollekin huonosti, sillä oli liian kiire paeta henkeni edestä. Koska oikeassakaan elämässä mulla ei ole ajokorttia, en päässyt auton kanssa edes ulos parkkihallista, vaan se kieltäytyi yhteistyöstä muutaman kerroksen jälkeen. Lähdin juoksemaan alas ihan paniikissa, kun helpotuksekseni vastaan tuli Derek Damon, joka lupasi auttaa, että saan myös auton ulos parkkihallista.
Derek Damon - joka unessa oli tunnettu poke Stadin yökerhoista - ei sitten ollutkaan yhtä hyväntahtoinen kuin miltä vaikutti, vaan yritti raiskata mut matkalla autolle. Pääsin jotenkin irti ja lähdin juoksemaan ihan paniikissa. Derek vain nauroi. Pyysin apua joltain pieniä lippuja myyvältä kääpiönaiselta, jonka ensimmäinen kommenti tarinaani oli, että "se oli Derek Damon, eikö ollutkin? Pakene, se löytää sut vielä". Lainasin naiselta puhelinta ja yritin soittaa poliisille. En saanut yhteyttä. Katsoin parkkihallin ikkunasta ja totesin, että ulkopuolella oli täysi kaaos: lukuisat talot paloivat, ambulansseja ja poliiseja ja paloautoja oli joka puolella. Oikea Armageddon. Mikään ihme, ettei poliisiin saa yhteyttä.
Jatkoin juoksemista ja törmäsin vanhaan lukioaikaiseen kaveriini, joka lupasi soittaa paikalle peruskouluaikaisen kaverini katsomaan, ettei mulle käy kuinkaan. Kaveri tulikin ja saattoi mut johonkin hotelliin, jossa oli elokuvateatteri. Derek Damon oli juuri menossa elokuviin ihan muina miehinä ja kaverini ihmetteli, miten tuo voi olla vapaana, kun se on aiemminkin yrittänyt ottaa naisia väkisin. Derek ei onneksi huomannut meitä, mutta törmäsimme hänen veljeensä, joka suhtautui hyvin välinpitämättömästi, kun kerroin tapahtuneesta. Jatkoimme juoksemista.
Lopulta löysin itseni Ruttopuistosta - joka sijaitsikin jossain todella levottomalla alueella - kuuntelemasta musaa ja juomasta keppanaa. Paikalle tuli todella outoja tyyppejä, jotka vetivät selkeästi muutakin kuin pulkkaa narussa. Lähdin uudestaan pakoon.
Heräsin puolisen tuntia sitten. Ahdistaa pirusti vieläkin.