Ei saatana...
Olin unessani jollain kallionrinteellä. Takana ei näkynyt mitään muuta kuin peltoja, taloja ei ollut missään. Katsoin eteeni, ja keskellä merinäköalaa oli pienen pieni saari, jossa oli varasto. Hetken päästä olinkin sillä saarella. Aukaisin varaston oven, ja olin taas kalliolla. Takana oli tällä kertaa pelkästään taloja. Edessä oli yllätys yllätys saari, jossa oli varasto. Pääsin taas jotenkin kyseiselle saarelle, jonka jälkeen avasin varaston oven. Sieltä tuli strutsi, joka lähti kävelemään veden päällä. Tässä vaiheessa huomasin olevani unessa. Tarkoitus oli ratsastaa strutsin selässä meren ylitse, ja yritinkin huutaa strutsille, että odottaisi ja ottaisi minut kyytiin, mutta jotenkin sanoin, että "Lihaveijari, meillä on tomaatteja." Strutsi ei kuunnellut vaan jatkoi kävelemistään kohti kalliota. Uneksi kun tämän älysin, lähdin juoksemaan strutsin perään, mutta ilman varoitusta tämä kääntyi ja nielaisi minut. Olin tämän jälkeen taas kalliolla - edessä merinäköala, saari ja varasto. Katsoin taakseni jossa oli saatanan iso strutsitarha. Varastoon menin taas, aukaisin oven ja heräsin. Sitten tuli se kummallisin ja pelottavin kohta.
Kun avasin silmäni, näin pitkän, tumman miehen kävelevän pois sänkyni luota. Yritin lähteä perään, mutta en voinut tehdä mitään, aivan kuin olisin halvaantunut. Silmät liikkui ja kuulin askelia, mutta raajat ei liikkunut minnekkään. Parinkymmenen sekunnin päästä rupesin istumaan sängylleni ja kävin tarkastamassa kaikki huoneet ja kaapit. Pelotti aivan helvetisti. Kellään samanlaista kokemusta?