unet -kumma juttu
Niin, itse kuulun niihin siunattuihin, että painajaisia ei ole oikein ollut koskaan. Päinvastoin! Lucid dreamingin parhaat palat on koettu *vink,vink* ja mielikuvitus näyttää olevan aika villi, kun jatkuvasti näkyy mitä ihmeellisimpiä unia:)
Viime yö. Ensinnäkin menin nukkumaan kovin aikaisin (21.40) koska olin puhki treeneistä ja opiskelusta, yleensä valvon näille paikkeille ja sitten vasta kömmin tutimaan.
Ensimmäinen jonka muistan viime yöstä on porukkamme toimiminen erikoisjoukkoina jossakin lämpimässä maassa, ostoskeskuksessa. Tänne siirryimme suoraan Jyväskylästä ja sitten piiritämme paikkaa ja osa laskeutuu katosta narujen avulla selvittelemään tilannetta. Hirveä pauke ja ampuminen ja sitten oltiin sankareita.
Noh tämän jälkeen näkyy Tallinnan laivalta kertova uutinen ja olen mukanan uhrien sukulaisten tapaamisessa vanhan talomme läheisellä levennyspaikalla. Jossa sitten muistelemme menehtyneitä sitä mukaa kun niitä alkaa virrata yleisön joukosta iloisesti tervehtien. Uhrit samoja kuin erikoisjoukkojen porukka. Perverseintä on se, että uhrit käyvät vuorotellen esittäytymässä naisten iltapuvut päällä (kaikki miehiä).
Tämän jälkeen *svuh* pikataipale Ouluun, joka muistuttaa kovin Seinäjoen keskustaa:D jossa Cumuluksen edessä etenemme liaanein edes-takas, kunnes päädymme katsomaan peliä jossa Lukko pelaa Lukkoa vastaan, vaikka ostammekin porukalla elokuvaliput ja menemme leffaan, niin jostakin syystä siellä on jääkiekkokaukalo(?) Sitten näemme ensimmäistä kertaa, kun kaukalossa joku kuolee. Hal Gill tönäisee Siivosen nurin ja Siivonen kaatuu hissukseen ja jää nojaamaan kaukalon laitaa vasten. Sitten koettaa nousta ylös, ei pääse ja sanoo, että "voihan vittu!" Menettää tajuntansa ja ensiapumiehet (joista yksi Kärppien tj) tulee valkoset nursepuvut päällä nostelemaan kaverin paareihin ja joutuvat vääntelemään Siivosen päätä , kun ei muuten mahdu kaukalosta pihalle. Tämähän on kauhean terveellistä, että päätä taivutellaan eestaastakasin ja toisinpäin:)
Tämän jälkeen lipunmyyjänä toiminut hlö on nostanut automaatista 300 000 euroa, kun "pitää pitää muija hengissä", joka siis loukkaantui (Siivonen?) Tässä vaiheessa myös Kärppien? tj lahjoittaa pääsylipputulot tälle lipunmyyjälle "tuossa rahat, ja loppukauden tulot saat myös". Jostain syystä rahat ovat minulla ja lähden kaupungille auton kanssa, jonka jälkeen joudun hiukan väistelemään paikallisia gangstereita ja josta päädyn ensimmäisen risteyksen jälkeen Raumalle matkalle kohti RMJ:tä (syväraumantien poikkikadulle, se joka menee junaradan jälkeen ensimmäisenä vasemmalle!!) jatkaen matkaa soramonttu tyyppiselle alueelle, johon pysähdyn ja menen etsimään tuttua muijaa hänen kotoaan. Vastaan tulee vitun iso dalmatialainen ja alkaa räksyttämään. Koetan sitten soittaa tälle kaverille, että koiras on täällä esteenä, niin koira sanoo, että kaverini kuoli auto-onnettomuudessa viime yönä. Minä siihen: "älä saatana, nyt valehtelet!" Koira:" en valehtele, soita vaikka sille!". Minähän soitan, mutta vastaaja päällä. Perkele, puhuva koira! Rumakin vielä:)
Sitten toinen kaverini, joka ei edes tunne tätä muijaa tulee talosta ulos ja sanoo, että totta se on ja näyttää jo lehdestä leikattua kuolinilmoitusta, jossa on selostus ulosajosta. Pari kertaa katon kautta ympäri ja jauhelihaksi (Oli muuten raamatun välissä. Nopeat julkaisuajat ja hautajaiset, muuten). Sitten tämä kaverini muuttuu toiseksi kaveriksi, en tiedä miksi? ja siinä sitten päätetään lähteä bänditreeneihin, kun ei sitä kiinnosta se, että hänen tuttunsa kupsahti tuossa laivaonnettmuudessa. TÄmän jälkeen heräsin. Kumma kyllä tämä kaverini oli menehtynyt jo Tallinan laivalla. Suurin hätä tuli minulle tietenkin siitä, että "mites nyt ne polttarit hälle järjestetään, kun olen kerran bestman?"
Kyllä vaan sattuu ja tapahtuu... Perhana kun olis saanu vangittua kaiken nauhalle niin sais nauraa ja ihmetellä. Tosin jostain kummasta syystä uneni sisälsi kovin paljon kuolemaa??? Aika harvinaista minulle.