Oooh, nyt oli taas oikein epämukavat unet kehissä. Olin Irakissa ja jouduin sit lähtee Hummerin kyydissä jonnekin asioimaan. Noh, jo kun pakkauduin sinne ajoneuvoon, keskipaikka siunaantui mulle tietenkin, niin alkoi ahdistamaan se että joudutaan tienvarsipommin tai miinan kohteeksi. Voin kertoa että ahdisti ja päässä pyöri joku tälläinen visio ja että meikä siinä kökkii tossa peltipurkissa eikä mitään voi:
http://www.liveleak.com/view?i=2a914d2410
No, sitten keksin että otan toiset luotiliivit ja teen niistä ittelleni lisäsuojaa perseen alle. Siinä kyhäillessä tulee mieleen et raajat lähtee aika lujaa lentoon jos joku paukku sattuu kohdalla. Ei muuta ku lisää virittämistä. Eikä siitä sit mitään kauheen hyvää suojaa tullutkaan. Päätin istua ns. lootusasennossa siinä keskipaikallani ja mietin että koska mahtaa pärähtää. Sit tajuun et mun pään päällä on se kookoo-ampujan aukko, et ehkä mä lennän aika lujaa ulos siitä kolosta jos nassahtaa. Taaskaan en osannut kuvitella mitenkään onnellista loppua sille että joku 15kg TNTtä lennättää mut ulos Hummerin kattoluukusta.
Tämä ahdistava ajelu päättyi kuitenkin onnellisesti jonnekin mestaan jossa oli jotain hämyjä tyyppejä. Niiden kanssa käytiin sitten jotain kauppaa ja out of the blue mun hyvä kaveri ilmestyy jenkkisoltun kamoissa selittämään miten pihalla ollut hummer räjähti kun se avas kuskin oven. Mut sille ei kuitenkaan käynyt muuta kuin et sen iPod hajos.
Sit nää hämytyypit otti jostain syystä kilarit ja kutsui kavereitaan kamelimiehiä pelipaikoille. Tässä kohtaa mä olin täysin epätoivoinen että mitä v*ttua tapahtuu ja aloin uhkailee niitä mun rynkyllä. Sit oli jotain ihme kuuntelulaitteita ja joku chicksi paljasti jotain salaliittoja.
Ei moro, sit kamat kasaan ja taas sinne fakin hummeriin ja ajo kohti tukikohtaa alko. En jaksanut enää tehdä mitään extrasuojausta itelleni vaan menin etupenkille retkottamaan ja laitoin radiosta musaa. Sit iski taas pommipelko, kelle nalli napsahtaa. Sit heräsin ja ahdisti.