Joka kerta, kun sinun kanssasi tulee puhe otteluiden tuomarityöskentelystä, sinä kirjoitat ; "Älkää puhuko paskaa, se on FAKTA että..." jne. Vaikka sata ihmistä sanoo toisin ja useimmiten vielä perusteleekin näkemyksensä, niin sinä jankkaat ; "Eikä ole"
Johtuu siitä että lähtökohtaisesti en usko tuomareiden ratkovan otteluita. He tekevät virheitä, mutta äärimmäisen harvoin ratkaisevat ottelua. Ja se mikä joidenkin nimimerkkien viesteissä on vuosien varrella närästänyt kunnolla on tuo naurettava väite että venäjää olisi tarkoituksella syrjitty tuomareiden puolelta. Uskallan väittää. Näin ei ole tapahtunut. Jos väität muuta, ole hyvä ja todista se. No mutku sata muutakin jne ei ole todiste.
Jokainen, joka on lukenut kirjoituksiasi ymmärtää, että ainoa motiivisi on tuo suunnaton viha venäläisiä kohtaan, ei mikään muu.
Nyt loikit jälleen ns. heikoilla hangilla. "Jokainen" on liioittelua, etkä sinä tiedä motiivestani yhtään mitään. Sinä arvailet. Ja koska minä olen meistä se joka tietää minun ajatukset voin tähänkin todeta että tämä on fakta.
En pidä venäläisistä, sekin on fakta. Suunnaton viha taas on ihan puuta heinää. Eilinen peli ei ottelun jälkeen tuntunut miltään. Olin toki kanadan puolella mutta kun oma joukkue ei pelannut, oli ottelu helppo nollata sekunnissa. Siis tämän päiväisillä kommenteilla ei ole mitään tekemistä ottelun kanssa, vaan ne ovat vastauksia tuohon turhaan tuomarivikinään.
Ja tiedän jo, mitä kirjoitat seuraavaksi, joten vastaan valmiiksi ; Ei, minä en rakasta venäläisiä, mutta nautin suunnattomasti heidän jääkiekostaan.
Et tiedä. Katsoppas tässä on ero. Minä en arvaile muitten motiiveja. Minulle on ihan yksi lysti miksi sinä tai joku muu kannattaa venäjää. Minun mielestäni vieraan maan kannattaminen ohi suomen on epäisänmaallista, oli kyseessä sitten venäjä tai vaikka Kanada. Ja huomaa tämä on vain mielipide johon minulla on oikeus. Sinä puolestasi voit olla tuota mielipidettä kohtaan kuinka kriittinen haluat Siihen sinulla taas on oikeus. Eihän tämä kuitenkaan ole kuin urheilua. Toisaalta urheilu herättää tunteita sekä keskustelua ja se on ihan hyvä kun ei anna otsasuonten pullistua liikaa.