Ilmeisesti sinulla on sitten valikoiva näky.
Ketä kiinnostaa mitä silloin tapahtui?
Muuan Leo Messihän sai muuten varoituksen filmaamisesta Bayernia vastaan, joten kyllä sielläkin osataan.
Ehka sinunkin olisi kannattanut tsekata ensin tuo "kaatuilu" ennen kuin kaytit sita pointtisi tukemiseen.
Juu niin sai, ja varmasti kaikki tilanteen nahneet (kuten ne brittiselostajat joita itse kuuntelin) pitivat tapausta oikeusmurhana ja selvana rankkarin paikkana. Messille keltainen siita oli todiste ettei tuomari nahnyt tilannetta ollenkaan.
Ehka sinunkin olisi kannattanut tsekata ensin tuo "kaatuilu" ennen kuin kaytit sita pointtisi tukemiseen.
Real Madrid -fanina en ainakaan hirveästi huutelisi, kun joukkueessa on pelannut Santiago Solari (yksi pahimmista ikinä) ja nyt Robben.
Valioliigassa filmataan (briteistäkin mm. Gerrard), kuten itse jo aikaisemmin totesin. Mielestäni on vaan naurettavaa, että koko filmauskeskustelu noin ylipäätään pyörii pelkästään C. Ronaldon ympärillä. Vaikken Crisun sukelluksista pidäkään, niin ei hän ainoa lajiaan ole maailmassa, mitä tulee sukeltamiseen, vaikka siltä kyllä välillä vaikuttaisi, kun kommentteja palstoilla lukee.Brittipelaajat eivät filmaa niin paljoa kuin esim. italialaiset mutta on täysin väärin tehdä johtopäätös siitä että Valioliigassa ei filmata.
Ei filmata yhtä paljon (varsinkaan jäädä makamaan nurmen pintaan yhtä paljon), eikä varsinkaan palkita tuomareiden toimesta samalla tavalla kuin noissa kahdessa sarjassa.Real Madrid ei liity mitenkään siihen, että Valioliigassakin filmataan ihan yhtä paljon kuin La Ligassa ja Serie A:ssa.
Herjausta? Koettakaa nyt hyvät ihmiset palata taas maan kamaralle.Nooh, rahalla saa ja lahjuksilla pääsee.. vaikka sitten mestareiden liigan finaaliin.
Toki on helppo mennä henkilökohtaisuuksiin, kun muut argumentit loppuvat, sehän porilaisilta tulee luonnostaan hitsaamisen ja Karhun juomisen ohella.
Varsinkin tuo Piquen käsi on niin selvä, että ihmettelen suuresti tuomiota. Nooh, rahalla saa ja lahjuksilla pääsee.. vaikka sitten mestareiden liigan finaaliin.
Nyt pitäisi enää tietää, että missä kohtaa olen mennyt henkilökohtaisuuksiin?
Tässä vielä nuo epäselvät tilanteet: