Pakko tykätä nottet vihaa.Kuinkakohan moni täällä pitää kirjaa kuka tykkää kenenkin viesteistä ja etenkin kenenkä ei? Muista sosiaalisista medioistahan tämä on tuttua ja itsekin olen saanut vihat niskaani tykkäämättä jättämisistä.
Nämä olisi ehdottoman mielenkiintoista nähdä. Oon aatellut samaa, että olis siistiä nähdä omat tykkäämiset, mutta en oo saanu aikaseks sitä sanottua. Ottakaahan tästä koppi @YlläpitoOlisi ihan mielenkiintoista tietää saatujen tykkäysten lisäksi, että montako tykkäystä on itse muille antanut ja vaikka kuka on tykännyt viesteistäsi määrällisesti eniten.
@Ylläpito
Öbaut näin. Mutta itse olen ollut ennenkaikkea tyytyväinen tähän, että saa punaisen ilmoituksen keleksiin jos joku on vaikka lainannut viestiäni tai merkannut minut tagilla. Ties monta miljoonaa viestinilainausta on jäänyt edellisessä formaatissa huomaamatta kun ei ole tietoa eikä jaksa eikä osaa seurata.Tykkäykset on ollut minusta suht harmiton uudistus. Kieltämättä monesti tykkäyksen saaminen ilahduttaa, mikä vähän jollain lailla nolottaa.
Nämä olisi ehdottoman mielenkiintoista nähdä. Oon aatellut samaa, että olis siistiä nähdä omat tykkäämiset, mutta en oo saanu aikaseks sitä sanottua. Ottakaahan tästä koppi @Ylläpito
Merkittävät jäsenetMissä näitä tykkäyskyttäyksiä voi tehdä? Olen yrittänyt löytää, mutta näen vain viestien kohdalla sen kuinka moni niistä on tykännyt. Vai onko jossain ketju, jossa jengi ilmoittelee omia tykkäysmääriään? Niin ja näkeekö jossain myös kuinka monesta viestistä on itse tykännyt?
Jaahas, tällainenkin eliittilista. Onko missään koko listaa noista kategorioista?
Mulle ainakin avautui juuri, että olen palstan yhdeksänneksi tykätyin nimimerkki, vaikka olen vain yrittänyt vitt... ylläpitää laadukasta keskustelua vapaan keskustelun puolella.Ne tykkäykset kun tuntuu aiheuttavan päänvaivaa ja jopa paineita joillekin käyttäjille, niin ehkä olisi helpompaa vain poistaa koko ominaisuus. Kun eipä niistä loppupeleissä mitään hyötyäkään ole.
On niistä nähdäkseni yksi selkeä hyöty: tykkäys vähentää hieman turhia "samaa mieltä" -onelinereita. Tykkäys ajaa saman asian. Mielestäni vallankin positiivinen piirre ketjujen luettavuuden kannalta.Ne tykkäykset kun tuntuu aiheuttavan päänvaivaa ja jopa paineita joillekin käyttäjille, niin ehkä olisi helpompaa vain poistaa koko ominaisuus. Kun eipä niistä loppupeleissä mitään hyötyäkään ole.
Seiskasijalla on helpompi hymyillä. Lälläslää. Ja siltikään kukaan ei ole äänestänyt vielä vuoden jatkoaikalaiseksi. Ei edes vuorokauden. Elämäniloni katosi juuri.Mulle ainakin avautui juuri, että olen palstan yhdeksänneksi tykätyin nimimerkki, vaikka olen vain yrittänyt vitt... ylläpitää laadukasta keskustelua vapaan keskustelun puolella.
Kyllä nyt tuntuu hyvältä. Meinaa silmäkulma kostua.
Sama tilanne. Taitaa olla tuo kyseinen äänestys politisoitunut. Onneksi luvut eivät valehtele ja kyllä kansa tietää.Ja siltikään kukaan ei ole äänestänyt vielä vuoden jatkoaikalaiseksi. Ei edes vuorokauden. Elämäniloni katosi juuri.
Minä kun painoin tuota jotain pörssinappulaa niin siellä Punamusta oli vasta viides.Tuli vain sivuhuomiona mieleen, että kun Punamusta johtaa tykkäystilastoa, niin johtaisiko hän myös en tykkää -tilastoa. Vai ihan joku muu...?
Tietenkin on, sillä tuon tilaston avulla myös tavalliset kuolevaiset voivat tunnistaa palstan tähtipelaajat. Tuohan toimii käytännössä samalla tavalla kuin jääkiekkoliigojen pistepörssit. Kaikilla ei ole kuitenkaan aikaa seurata jokaista ottelua, joten tykkäystilaston avulla jokainen pysyy kärryillä siitä, että ketkä pitävät tätä palstaa pystyssä.En tiedä, että onko noiden tilastojen laajemmasta esillä pidosta hyötyä kenellekään, tuskin. Joku tosin voi mielihyvää saada, ehkä?